Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble også skuffet. Er det ikke moren til Nora Haukland som driver butikken? 

Har handlet mye fra Vakre Vene tidligere, og synes det fremstår som en seriøst nettbutikk med god kvalitet. Laley sine klær er jo en helt annen liga og jeg ser de stort sett består av plast…

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
velociraptor skrev (1 time siden):

oj, det var skuffende ja! Jeg trodde de ønsket å fremstå som kvalitet, ikke som billig harry plastræl

Enig. Skal ikke handle der mer.. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Alvea skrev (48 minutter siden):

Har handlet mye fra Vakre Vene tidligere, og synes det fremstår som en seriøst nettbutikk med god kvalitet. Laley sine klær er jo en helt annen liga og jeg ser de stort sett består av plast…

Er moren driver? 
Korrupt hele systemet da. Det er jo logisk da, for det var stygge klær. Så hun må ha lurt seg inn på et vis for å få solgt det der.. 

Og navnet Laley. Hva betyr det?  Så Harry…

• Liker 5
Skrevet

Jeg orker ikke trykke meg gjennom snap med reklame kan noen som har sett story gi sånn 2 sekunders oppsummering av hva som har (ifølge SE) skjedd? Jeg er alltid nysgjerrig dessverre 🙃

• Liker 2
Skrevet
ForumMaria skrev (54 minutter siden):

Er moren driver? 
Korrupt hele systemet da. Det er jo logisk da, for det var stygge klær. Så hun må ha lurt seg inn på et vis for å få solgt det der.. 

Og navnet Laley. Hva betyr det?  Så Harry…

Beklager, jeg tok feil. Etter et raskt google søk ser jeg at moren til NH driver en klesbutikk i Alta. vakre Vene har sin fysiske butikk i Harstad.

• Liker 4
Skrevet
SoftKitty skrev (5 timer siden):

Jeg orker ikke trykke meg gjennom snap med reklame kan noen som har sett story gi sånn 2 sekunders oppsummering av hva som har (ifølge SE) skjedd? Jeg er alltid nysgjerrig dessverre 🙃

Hun snakker om en hun har datet av og på det siste året, hvor de har vært som kjærester, sagt 'jeg elsker deg' osv, men hun har blitt holdt hemmelig. Dvs han har ikke villet bli sett ute med henne. Så hun har blokkert han. Så datet hun en annen, dro tilogmed på ferie med han, men så har han tatt avstand etter det. Hun sa at hun har lært seg hva hun fortjener, prøver å elske seg selv og det er lettere uten en mann i bildet. Tydelig at hun har tilknytningsproblemer og blir veldig avhenging av bekreftelse fra menn i livet sitt.

• Liker 14
Skrevet
solsikke90 skrev (50 minutter siden):

Hun snakker om en hun har datet av og på det siste året, hvor de har vært som kjærester, sagt 'jeg elsker deg' osv, men hun har blitt holdt hemmelig. Dvs han har ikke villet bli sett ute med henne. Så hun har blokkert han. Så datet hun en annen, dro tilogmed på ferie med han, men så har han tatt avstand etter det. Hun sa at hun har lært seg hva hun fortjener, prøver å elske seg selv og det er lettere uten en mann i bildet. Tydelig at hun har tilknytningsproblemer og blir veldig avhenging av bekreftelse fra menn i livet sitt.

Så hun holder enda på med «hatt det tungt det siste året men funnet meg selv nå og har det veldig bra nå» mantraet sitt. 

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet
solsikke90 skrev (1 time siden):

Takk for svar. Utrolig hva man får tid til som "alenemor" med "veldig travel jobb" 🙃 Det er veldig tydelig ja, trist at det fortsetter til neste generasjon også, hun har jo sagt at hun gjør som foreldrene gjorde feks rundt det å dra tidlig fra baby. 

Zenhouse skrev (35 minutter siden):

Så hun holder enda på med «hatt det tungt det siste året men funnet meg selv nå og har det veldig bra nå» mantraet sitt. 

Det er spesielt. Har hørt den en del ganger fra henne nå, det går på repeat.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke sett en snap av henne på mange måneder, men i dag klikket jeg innom en tur. Hva skjer med blikket? Er hun ruset? 

• Liker 7
Skrevet
Zenhouse skrev (13 timer siden):

Tenkte det samme. Det at hun "finner" seg selv, blir `kjent med seg selv,  `forstår hva hun fortjener` +++ HELE tiden, betyr jo også at hun forut for det `mister seg selv `og er ganske ukritisk som setter seg selv i situasjoner og relasjoner der hun får mindre enn hun fortjener. 

Hun kommer aldri til å lande. Synd hun mener hun er klokere enn psykologer, for jeg tror hun kunne hatt godt av hjelp til å se og forstå mønstre osv. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (45 minutter siden):

Tenkte det samme. Det at hun "finner" seg selv, blir `kjent med seg selv,  `forstår hva hun fortjener` +++ HELE tiden, betyr jo også at hun forut for det `mister seg selv `og er ganske ukritisk som setter seg selv i situasjoner og relasjoner der hun får mindre enn hun fortjener. 

Hun kommer aldri til å lande. Synd hun mener hun er klokere enn psykologer, for jeg tror hun kunne hatt godt av hjelp til å se og forstå mønstre osv. 

Går ikke hun til psykolog da? Mener hun har Hedvig montgomery som psykolog?

Skrevet
enhjørningfis skrev (2 timer siden):

Går ikke hun til psykolog da? Mener hun har Hedvig montgomery som psykolog?

Hun pleide det, men mener hun har en annen psykolog nå? Hun sa hun ikke ville si navnet, fordi hun ville ha henne for seg selv.

• Liker 3
Skrevet

Dette er vel et godt eksempel på at man kan ikke kjøpe lykke, kjærlighet eller genuine vennskap/relasjoner for all verdens penger. Der er trist å se det tomme blikket , og de wannabe «sexy» positurene til stadighet. Det er ingen glede og spore i øynene, og jeg tror ikke hun vet helt hva ekte kjærlighet er, hverken ovenfor seg selv eller noen andre dessverre. 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Og nå en reportasje om at sønnen skal bo på hotell med «noen han kjenner godt» mens han er på besøk i Marbella. 
Jeg skal ikke engang si hva jeg tenker 😟

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Alvea skrev (På 24.8.2026 den 10.43):

Neinei. Det er ikke mora til Nora Haukland som driver Vakre Vene. Det er Ett ganske seriøst ektepar som har bygget seg opp. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Operert rævva nå igjen?

IMG_3581.jpeg

• Liker 3
Skrevet (endret)
baremeg007 skrev (20 minutter siden):

Operert rævva nå igjen?

IMG_3581.jpeg

Hun opererte jo nylig. Fjernet implantatene. Det vil si fjernet de gamle, og satte inn nye — de man tydelig ser på bildet der.

Endret av Sinccis
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Sinccis skrev (9 timer siden):

Hun opererte jo nylig. Fjernet implantatene. Det vil si fjernet de gamle, og satte inn nye — de man tydelig ser på bildet der.

Hvorfor hevder hun å være implantatfri i ræva når det åpenlyst ikke er tilfelle?

• Nyttig 5
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Hvorfor hevder hun å være implantatfri i ræva når det åpenlyst ikke er tilfelle?

Hun er jo kjent for å lyve og tilpasse historier etter eget forgodtbefinnende.

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...