Alvea Skrevet 4 timer siden #49821 Skrevet 4 timer siden Jeg ble også skuffet. Er det ikke moren til Nora Haukland som driver butikken? Har handlet mye fra Vakre Vene tidligere, og synes det fremstår som en seriøst nettbutikk med god kvalitet. Laley sine klær er jo en helt annen liga og jeg ser de stort sett består av plast… 1
ForumMaria Skrevet 3 timer siden #49822 Skrevet 3 timer siden velociraptor skrev (1 time siden): oj, det var skuffende ja! Jeg trodde de ønsket å fremstå som kvalitet, ikke som billig harry plastræl Enig. Skal ikke handle der mer.. 1
ForumMaria Skrevet 3 timer siden #49823 Skrevet 3 timer siden Alvea skrev (48 minutter siden): Jeg ble også skuffet. Er det ikke moren til Nora Haukland som driver butikken? Har handlet mye fra Vakre Vene tidligere, og synes det fremstår som en seriøst nettbutikk med god kvalitet. Laley sine klær er jo en helt annen liga og jeg ser de stort sett består av plast… Er moren driver? Korrupt hele systemet da. Det er jo logisk da, for det var stygge klær. Så hun må ha lurt seg inn på et vis for å få solgt det der.. Og navnet Laley. Hva betyr det? Så Harry…
SoftKitty Skrevet 3 timer siden #49824 Skrevet 3 timer siden Jeg orker ikke trykke meg gjennom snap med reklame kan noen som har sett story gi sånn 2 sekunders oppsummering av hva som har (ifølge SE) skjedd? Jeg er alltid nysgjerrig dessverre 🙃
Alvea Skrevet 2 timer siden #49825 Skrevet 2 timer siden ForumMaria skrev (54 minutter siden): Er moren driver? Korrupt hele systemet da. Det er jo logisk da, for det var stygge klær. Så hun må ha lurt seg inn på et vis for å få solgt det der.. Og navnet Laley. Hva betyr det? Så Harry… Beklager, jeg tok feil. Etter et raskt google søk ser jeg at moren til NH driver en klesbutikk i Alta. vakre Vene har sin fysiske butikk i Harstad. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå