Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
massi skrev (15 timer siden):

det ser altså så rart ut, og hun har altfor korte ben til at rumpa skal være lengre ned enn det den naturlig er

Begriper ikke at hun ikke ser det selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (På 30.8.2026 den 14.36):

April i år 💀 

Screenshot_20260420_192652_Snapchat.jpg

Nei, er det mulig? Herregud noe så stygt, og hun sier at den ikke er fake. Hun lyver så det renner av henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Allo skrev (27 minutter siden):

Nei, er det mulig? Herregud noe så stygt, og hun sier at den ikke er fake. Hun lyver så det renner av henne. 

Hun er åpen om at den er resultat av BBL,så hun sier ikke den ikke er fake.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Hun er åpen om at den er resultat av BBL,så hun sier ikke den ikke er fake.

Da er det gjort en dårlig jobb. Ser rett og slett ikke fint ut. 

• Nyttig 1
Skrevet
Allo skrev (8 timer siden):

Da er det gjort en dårlig jobb. Ser rett og slett ikke fint ut. 

«Den er full av fake fett»? Hva er fake fett? Hvis det er eget fett er den vel ikke fake? 🤷🏼‍♀️ tror hu bare juger

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (På 4.9.2026 den 7.08):

«Den er full av fake fett»? Hva er fake fett? Hvis det er eget fett er den vel ikke fake? 🤷🏼‍♀️ tror hu bare juger

fake fett aka silikon

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (På 4.9.2026 den 7.08):

Når hun sier "fake fett" så tenker jeg det er ganske opplagt at hun mener transplantert fett. Altså fett som ikke var der naturlig. (Om det stemmer eller ikke er en annen sak.)

• Liker 2
Skrevet
Anonymbruker*** skrev (7 minutter siden):

Når hun sier "fake fett" så tenker jeg det er ganske opplagt at hun mener transplantert fett. Altså fett som ikke var der naturlig. (Om det stemmer eller ikke er en annen sak.)

Men er ikke transplantert fett fra egen kropp ekte fett? Jeg har ikke peil altså. Her er alt fett helt naturlig 🤣

Skrevet

Så hun satt og langet ut om hvilken type mann hun vil ha. Den beskrivelsen var en 100% gjengivelse av Isak Dreyer-idioten 

• Liker 4
Skrevet
baremeg007 skrev (11 timer siden):

Så hun satt og langet ut om hvilken type mann hun vil ha. Den beskrivelsen var en 100% gjengivelse av Isak Dreyer-idioten 

Mon tro om han er det såkalte situationshipet?

• Liker 2
Skrevet
solsikke90 skrev (4 timer siden):

Mon tro om han er det såkalte situationshipet?

Helt klart, han er vel også utro i hytt og pine? Like barn leker best 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
baremeg007 skrev (På 10.9.2026 den 0.44):

Enig. Hun bør begynne å skjønne at menn ikke vil ha barbier til dame, og i hvertfall ikke damer som er full av silikon og har mange operasjoner bak seg. De syns det er gøy i starten men i det lange løp ønsker de ikke ihjel opererte damer. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke hva hun ser i Isak Dreyer, han må være en av Norges minst attraktive menn

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Noen snakka om at hun virka… rar… på snap fra Marbella. Jeg følger henne ikke så kan noen som følger henne forklare meg hva det gikk ut på? 

Skrevet
FruR skrev (17 minutter siden):

Noen snakka om at hun virka… rar… på snap fra Marbella. Jeg følger henne ikke så kan noen som følger henne forklare meg hva det gikk ut på? 

Er de samme som sier hun "virker rusa" hele tiden,selv om hun ikke gjør eller sier noe unormalt.

Hun har mao ikke gjort eller sagt noe nytt,rart eller utagerende..

Skrevet (endret)
FruR skrev (48 minutter siden):

J.. skrev (29 minutter siden):

Er de samme som sier hun "virker rusa" hele tiden,selv om hun ikke gjør eller sier noe unormalt.

Hun har mao ikke gjort eller sagt noe nytt,rart eller utagerende..

Vet ikke hva du mener med «snakka», men om det var «snakk» på SoMe tror jeg det florerer med en enorm mengde falske poster der ute, og også her inne. Det postes kun «Herregud, den siste snappen til XX» eller «Er hun seriøs i siste innlegget sitt 😳😳😳» og slikt bait, og så går folk inn og sjekker = penger i kassa. Ikke fall for det der, eller be i det minste de om poster det om utdyping. 

Endret av Hedy Lamarr
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...