kittykaat Skrevet 23 timer siden #49961 Skrevet 23 timer siden ForumMaria skrev (11 timer siden): Jeg er sikkert dum, men spør likevel. Når det gjelder klesmerke sitt som hun nå sier de er bare tre ansatte om å utvikle osv: Hun sier de er tom for fleece på nettsiden hennes.. ser man på vakre vene sine sider er alle størrelser igjen. Men på hennes sider er det ikke noe igjen. Om de da er tre ansatte i firma- kan noen forklare meg? Det er ikke samme lager? Skjønner ikke.., Laley hadde nettopp et stort salg med 50 prosent rabatt på alt. Fleecejakken var ikke utsolgt før det. Sikkert derfor.
Fru Uperfekt Skrevet 17 timer siden #49962 Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (9 timer siden): Så når han var hjemme i 4 mnd hva gjorde han da? Brukte all sin tid på deg, eller var han ute og han med kompiser, dro på ferier og overlot deg til 3-4 ulike personer samt barnehage mens han var ute? Han tok alt husarbeidet m.m Skal sies at første og siste uke før han skulle reise var hans egen uker. Da kunne han stikke ut med kompiser osv. Ferie ville han ikke på, utover feks stikke på hytten eller til mine besteforeldre men da var vi med
Chlypa Skrevet 17 timer siden #49963 Skrevet 17 timer siden Dere burde se tiktoken der hun «pranker» vegar med guttungen skal på farmen kjendis kids. Det fikk meg til å lure litt på om hun har omsorgen eller foreldrerett for gutten 1 1
dårligbrukernavn Skrevet 16 timer siden #49964 Skrevet 16 timer siden Chlypa skrev (10 minutter siden): Dere burde se tiktoken der hun «pranker» vegar med guttungen skal på farmen kjendis kids. Det fikk meg til å lure litt på om hun har omsorgen eller foreldrerett for gutten Hva mener du? Så videoen nå, men skjønner ikke helt hva du tenker på med det du skrev? 1
Palmemor Skrevet 16 timer siden #49965 Skrevet 16 timer siden Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Han tok alt husarbeidet m.m Skal sies at første og siste uke før han skulle reise var hans egen uker. Da kunne han stikke ut med kompiser osv. Ferie ville han ikke på, utover feks stikke på hytten eller til mine besteforeldre men da var vi med Nettopp. Da var dere med. Hun er vekke fra ungen sin i 5 (?) uker, kommer hjem til sykt barn og syk barnevakt; og stikker videre på fest. Dagen etter drar hun på ballett. Dagen etter det igjen (mandag morgen) legger hun ut at barnet er sur og tverr og skylder på at han er 2 år… og nå er han på ferie hos pappaen sin… 3 3
Chlypa Skrevet 14 timer siden #49966 Skrevet 14 timer siden dårligbrukernavn skrev (2 timer siden): Hva mener du? Så videoen nå, men skjønner ikke helt hva du tenker på med det du skrev? Hadde hun hadde alt ansvar uten hans approvsø hadde guttungen forlengs vært ett eller annet networking-prosjekt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå