Zenhouse Skrevet 28. juni #49781 Skrevet 28. juni J.. skrev (12 timer siden): Det er da mannens ansvar å vite egne grenser,ikke SE eller andre kvinner han møter. Hvorfor er du engang sikker på at han er gift med en kvinne? Hva har seksuell legning med saken å gjøre? For å snu på saken, hadde det vært min heterofile mann, så hadde det ikke gjort saken bedre om kvinnen som plasserte kjønnet sitt i nakken hans hadde vært lesbisk. Eller om en homofil mann hadde gnidd fronten sin i nakken hans. Det hadde være grenseoverskridende og respektløst av begge parter for meg uansett. 6 11
velociraptor Skrevet 29. juni #49782 Skrevet 29. juni Allo skrev (På 28.6.2026 den 11.54): Selvsagt har mannen et ansvar, har overhodet ikke nevnt noe annet, det samme har SE, når man ser han har en giftering på fingeren så setter du deg ikke oppå nakken hans. Om han er homo eller ikke, blir for dumt. Jeg gidder ikke diskutere det med deg. Jeg har aldri tenkt på å studere fingrene til en mann som tilbyr meg å sitte på skuldrene hans for å klare å se noe på konsert (jeg er ca like høy som SE og petite, så har ofte fått tilbudet). Akkurat det synes jeg det er latterlig å kritisere henne for. Mer kritikkverdig at hun har funnet seg enda en operasjon nå, mer på kjeven. Stakkars kropp… 7
icv Skrevet 30. juni #49783 Skrevet 30. juni velociraptor skrev (12 timer siden): Jeg har aldri tenkt på å studere fingrene til en mann som tilbyr meg å sitte på skuldrene hans for å klare å se noe på konsert (jeg er ca like høy som SE og petite, så har ofte fått tilbudet). Akkurat det synes jeg det er latterlig å kritisere henne for. Mer kritikkverdig at hun har funnet seg enda en operasjon nå, mer på kjeven. Stakkars kropp… Hun kommer til å fortsette med nye operasjoner til evig tid. Hvor noen er «kjempe nødvendige» og andre er for estetikk, det høres såklart bedre ut. Slik kommer hun nok til å holde på til hun ender opp som noe ala Katie Price. Det triste er at hun gjør de for å se bedre/yngre ut, men ender opp med det motsatte resultatet. Og dette prakker hun på alle gjennom alle kanaler.. og om man ikke følger henne, så kommer vi oss ikke unna, for mediene må jo alltid gi disse operasjonene spalteplass. 9 6
Frisk Frosk Skrevet 30. juni #49784 Skrevet 30. juni icv skrev (1 time siden): Hun kommer til å fortsette med nye operasjoner til evig tid. Hvor noen er «kjempe nødvendige» og andre er for estetikk, det høres såklart bedre ut. Slik kommer hun nok til å holde på til hun ender opp som noe ala Katie Price. Det triste er at hun gjør de for å se bedre/yngre ut, men ender opp med det motsatte resultatet. Og dette prakker hun på alle gjennom alle kanaler.. og om man ikke følger henne, så kommer vi oss ikke unna, for mediene må jo alltid gi disse operasjonene spalteplass. Mens statskanalen Nrk og den statstøttede Tv2 fortsetter å kaste penger etter henne slik at de kan støtte videre selvskading og eksponering av barn... 12
Beyblade Skrevet 3. juli #49785 Skrevet 3. juli Allo skrev (På 27.6.2026 den 22.34): Får håpe at kona til denne gifte mannen er komfortabel med at SE sitter på nakken hans som en fjortis. Hun er så oppmerksomhetssyk at det grenser til det glade vanvidd. Dette er akkurat sånn den mannen jeg kun dater kunne funnet på å gjøre: tilby damer å sitte på skuldrene hans for å se bedre, bare fordi han er høy. Om det handler om mangel på sosiale antenner eller noe annet, vet jeg ikke. Men uansett blir dette en av flere grunner til at jeg avslutter det med ham. Han kunne gjort noe sånt mens jeg stod rett ved siden av, og han hadde sikkert syntes det var dritkult å ha Sophie Elise (eller Linni Meister) på skuldrene. Det kan godt hende at kona/mannen hans var der, og at hun derfor tenkte det var greit. Men jeg personlig hadde aldri satt meg på skuldrene til en fremmed mann hvis jeg visste han var i et forhold. 3 4
Isild Skrevet 4. juli #49786 Skrevet 4. juli Allo skrev (På 27.6.2026 den 22.34): Får håpe at kona til denne gifte mannen er komfortabel med at SE sitter på nakken hans som en fjortis. Hun er så oppmerksomhetssyk at det grenser til det glade vanvidd. Må vel tro at denne mannen har samtykket til deling av dette bildet. Har han ikke samtykket så bryter jo SE loven. 1
gjii Skrevet 4. juli #49787 Skrevet 4. juli J.. skrev (På 27.6.2026 den 23.41): Det er da mannens ansvar å vite egne grenser,ikke SE eller andre kvinner han møter. Hvorfor er du engang sikker på at han er gift med en kvinne? Dette er jo David Reme, investor i Laley. Maren var også der 2 2
kittykaat Skrevet 4. juli #49788 Skrevet 4. juli gjii skrev (4 timer siden): Dette er jo David Reme, investor i Laley. Maren var også der Er han ikke ekstremt kristen? 😂 Det var sannsynligvis uskyldig fra hans side.
Gjest Era Vulgaris Skrevet 4. juli #49789 Skrevet 4. juli kittykaat skrev (4 timer siden): Er han ikke ekstremt kristen? 😂 Det var sannsynligvis uskyldig fra hans side. Du tror kristne er uskyldige bare fordi de kaller seg kristne? Nå er det godt mulig denne seansen var helt uskyldig, men sånn generelt er virkelig ikke alle kristne guds beste barn (pun intended).
loveanimals Skrevet 4. juli #49790 Skrevet 4. juli Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Du tror kristne er uskyldige bare fordi de kaller seg kristne? Nå er det godt mulig denne seansen var helt uskyldig, men sånn generelt er virkelig ikke alle kristne guds beste barn (pun intended). Nei svært mange av dem skjuler seg bak kristendommen dessverre og kan til tider være de verste 4 2
kittykaat Skrevet 5. juli #49791 Skrevet 5. juli (endret) Era Vulgaris skrev (8 timer siden): Du tror kristne er uskyldige bare fordi de kaller seg kristne? Nå er det godt mulig denne seansen var helt uskyldig, men sånn generelt er virkelig ikke alle kristne guds beste barn (pun intended). Nei ikke uskyldige kanskje men litt "enkel", i alle fall mennen.. men han kan ju vare cynisk han med.. Endret 5. juli av kittykaat
kittykaat Skrevet 5. juli #49792 Skrevet 5. juli (endret) loveanimals skrev (8 timer siden): Nei svært mange av dem skjuler seg bak kristendommen dessverre og kan til tider være de verste Uff ja.. sånn kan det også vare, kjedlig:( Endret 5. juli av kittykaat
Gjest Era Vulgaris Skrevet 5. juli #49793 Skrevet 5. juli kittykaat skrev (4 timer siden): Nei ikke uskyldige kanskje men litt "enkel", i alle fall mennen.. men han kan ju vare cynisk han med.. Reme er vel selve definisjonen på kynisk forretningsmann, med den stallen av influensere han tjener penger på. Bibelen sier vel at man ikke kan tjene både gud og Mammon, but here we are.
Kosemose Skrevet 13. juli #49794 Skrevet 13. juli Sinccis skrev (På 11.6.2026 den 12.21): Nei, hun har lagret det i spotlight. Sammen med meste av informasjonen om sønnen, som hvilken barnehage han går på, når han spiser, når han sover, når han er med dagmamma osv. For en tid siden kjørte jeg forbi ei dame med et lite barn, og jeg så med en gang at det var SE sitt barn. Aner ikke hvem damen var, men det var ikke SE. Så, i en alder av 2-3 år kan hvem som helst kjenne barnet igjen i forbifarten på gaten, selv uten sin berømte mor sammen med seg. Og nei, jeg følger ikke SE på verken snap eller Instagram, men hender jeg får opp noe derfra i utforsker, nok til å gjenkjenne barnet på gate i forbifarten. Og når man da vet hvor lett tilgjengelig all info om dette barnet og alt rundt barnet er, så blir barnet ekstremt utsatt på så mange måter. Greit at hun vil selge seg selv og sitt liv, men at hun velger å også selge barnet og dets liv er en gåte, og i min bok omsorgssvikt. Og nei, det er ikke det samme som at Gunda med 347 venner på Facebook legger ut bilde av sitt barns første skoledag. 7 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå