massi Skrevet 30. august #49841 Skrevet 30. august baremeg007 skrev (På 28.8.2026 den 18.32): Hvorfor hevder hun å være implantatfri i ræva når det åpenlyst ikke er tilfelle? Fordi hun vil skape trafikk til egne kanaler uten å måtte stå i det å være ærlig/få kritikk , og fordi hun er opptatt av at «skjønnheten» hennes skal være naturlig. Hun greier faktisk å lure overraskende mange. Hun nekter nesten alltid på operasjonene sine i starten, uansett hvor åpenbare de er, for så å innrømme de i forbifarten ved en senere anledning, når det passer narrativet. 7 4
DianaV Skrevet 30. august #49843 Skrevet 30. august (endret) refill skrev (1 time siden): April i år 💀 Det ser virkelig bare latterlig ut. Kan tenke meg det ser ennå verre ut irl. Å lyve om så åpenbare ting er psykelig. Endret 30. august av DianaV 5 7
J.. Skrevet 30. august #49844 Skrevet 30. august Det er gammelt nytt at en BBL ikke kan reverseres per definisjon. Man kan fjerne implantat men ikke fjerne 100% av fett man har sprøytet inn og bokstavelig talt formet selv for ønsket resultat.. 2
baremeg007 Skrevet 31. august #49845 Skrevet 31. august Den var jo relativt flat etter operasjonen (fjerningen), men plutselig har hun trippel bleierumpe igjen. 4
Margit777 Skrevet 31. august #49846 Skrevet 31. august refill skrev (14 timer siden): April i år 💀 Hva er klumpen på låret? 1
massi Skrevet 31. august #49847 Skrevet 31. august J.. skrev (21 timer siden): Det er gammelt nytt at en BBL ikke kan reverseres per definisjon. Man kan fjerne implantat men ikke fjerne 100% av fett man har sprøytet inn og bokstavelig talt formet selv for ønsket resultat.. Det hun har nå er ikke bare fett 2 4
baremeg007 Skrevet 31. august #49848 Skrevet 31. august Margit777 skrev (12 timer siden): Hva er klumpen på låret? Skygge. Lurer mer på hva som er i ræva. 3
Himmelen_91 Skrevet 31. august #49849 Skrevet 31. august baremeg007 skrev (1 time siden): Skygge. Lurer mer på hva som er i ræva. Mye rart 😂 2 2
massi Skrevet 1. september #49850 Skrevet 1. september J.. skrev (På 30.8.2026 den 16.49): Det er gammelt nytt at en BBL ikke kan reverseres per definisjon. Man kan fjerne implantat men ikke fjerne 100% av fett man har sprøytet inn og bokstavelig talt formet selv for ønsket resultat.. isåfall, hvorfor er alt fettet i hoftene borte? hun fjernet jo implantater derfra også, har åpenbart ikke lagt inn nye, og alt fettet hun flere ganger(!) har fylt på er nå helt borte? hvorfor holdt det seg kun i rumpa, og hvorfor holdt det seg så sinnsykt «bra» i rumpa at folk nå tror det fremdeles er silikon? 2 1
Allo Skrevet 1. september #49851 Skrevet 1. september Margit777 skrev (På 31.8.2026 den 4.58): Hva er klumpen på låret? Hva i alle dager. Det ser jo ille ut. 😳
Djungelvrål Skrevet 1. september #49852 Skrevet 1. september massi skrev (8 timer siden): isåfall, hvorfor er alt fettet i hoftene borte? hun fjernet jo implantater derfra også, har åpenbart ikke lagt inn nye, og alt fettet hun flere ganger(!) har fylt på er nå helt borte? hvorfor holdt det seg kun i rumpa, og hvorfor holdt det seg så sinnsykt «bra» i rumpa at folk nå tror det fremdeles er silikon? Fordi hun fortsatt har silikon i den, det er åpenbart. Er det 3 eller 4 rumpeoperasjoen? SE har naturlig svært smale hofter og liten rumpe 2 2
Allo Skrevet 1. september #49853 Skrevet 1. september En dag på settet løp hun opp en trapp, og jeg trodde rumpa skulle sprette av gårde. Det så virkelig ikke bra ut! 4 1
Scoop Skrevet 1. september #49855 Skrevet 1. september Jeg har hatt inntrykk av at hun har trivdes som singel, ikke har ønsket å date, har brukt tiden på å "finne seg selv" etc, og så har hun egentlig hatt et såkalt situationship hele tiden? Det var mannen i hennes liv, de elsket hverandre? Bare jeg som har misforstått helt? 5
baremeg007 Skrevet 2. september #49856 Skrevet 2. september Scoop skrev (6 timer siden): Jeg har hatt inntrykk av at hun har trivdes som singel, ikke har ønsket å date, har brukt tiden på å "finne seg selv" etc, og så har hun egentlig hatt et såkalt situationship hele tiden? Det var mannen i hennes liv, de elsket hverandre? Bare jeg som har misforstått helt? Hun er jo full av løgner. Lyver og bedrar året rundt… 6 6
massi Skrevet 2. september #49857 Skrevet 2. september Djungelvrål skrev (8 timer siden): Fordi hun fortsatt har silikon i den, det er åpenbart. Er det 3 eller 4 rumpeoperasjoen? SE har naturlig svært smale hofter og liten rumpe Enig. Hun har hatt tre rumpeoperasjoner som vi vet om/hun har innrømmet, men det er ganske åpenbart at hun innimellom dette har hatt vedlikehold/fylt fett på hoftene, og sikkert rumpa også. 1 3
massi Skrevet 2. september #49858 Skrevet 2. september Allo skrev (8 timer siden): En dag på settet løp hun opp en trapp, og jeg trodde rumpa skulle sprette av gårde. Det så virkelig ikke bra ut! det ser altså så rart ut, og hun har altfor korte ben til at rumpa skal være lengre ned enn det den naturlig er 2 5
solsikke90 Skrevet 2. september #49859 Skrevet 2. september Scoop skrev (12 timer siden): Jeg har hatt inntrykk av at hun har trivdes som singel, ikke har ønsket å date, har brukt tiden på å "finne seg selv" etc, og så har hun egentlig hatt et såkalt situationship hele tiden? Det var mannen i hennes liv, de elsket hverandre? Bare jeg som har misforstått helt? Jeg reagerte på at hun sa 18 måneder, det er jo ikke 18 måneder siden hun og barnefar so opp engang? Alltid overdrivelser, evt. løgner fra henne, med mindre det var overlappende. 6 4
Lyslys Skrevet 2. september #49860 Skrevet 2. september solsikke90 skrev (3 timer siden): Jeg reagerte på at hun sa 18 måneder, det er jo ikke 18 måneder siden hun og barnefar so opp engang? Alltid overdrivelser, evt. løgner fra henne, med mindre det var overlappende. Sønnen hennes er ble 2 i vår en gang. De var vel sammen første året med sønnen vel? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå