Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
cerruti skrev (19 timer siden):

Men jeg synes det er rart at norske kirurger ikke sier nei? Hun har jo åpenbart et forstyrret kropps-utseende- bilde. 

Jeg er ikke sjokkert i dagens samfunn. Pengene rår, folk gjør alt for penger.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (På 6.8.2026 den 17.53):

Så utrolig usikker hun fremsto i den settingen der. Det var vondt å se. 

Ikke så rart.. hun virker jo å tilbringe minimalt med tid med han, spesielt alene. Bare trist å være vitne til. Hun skal vel være borte en lengre periode med Love Island også? Skulle tro man da ville være mest mulig med sønnen før hun drar, men ser ut som det er selvdyrking og alenetid gjennom hele sommeren. Kjenner ingen som har det sånn, tross at man har delt omsorg.. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
icv skrev (9 timer siden):

Ikke så rart.. hun virker jo å tilbringe minimalt med tid med han, spesielt alene. Bare trist å være vitne til. Hun skal vel være borte en lengre periode med Love Island også? Skulle tro man da ville være mest mulig med sønnen før hun drar, men ser ut som det er selvdyrking og alenetid gjennom hele sommeren. Kjenner ingen som har det sånn, tross at man har delt omsorg.. 

det er tydelig at hun ikke liker å være mamma. Hun liker barnet som en accessorie akkurat som dyrene hun har hatt. De er fine å ha når det passer henne, for content og sånn. Men blir fort ubeleilig for henne når det faktisk krever arbeid. 

Sønnen skal ikke bli med henne fordi han skal begynne i ny barnehage og hun er redd han skal gå glipp av noe. Som å gå glipp av barnehage er mer krise enn å gå glipp av tid med moren sin i en så sårbar alder. Hun snakker om han som om han er en tenåring. 

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet

Jeg kjenner ikke henne så jeg skriver utifra det hun deler. Hun virker som en hyggelig person dersom du er en av de som kommer nær henne. Hun har sitt brand og jeg vet ikke hvordan det går men ser ut til at det går bra siden hun har holdt på så lenge og det blir fortsatt kjøpt.

Med det sagt så synes jeg at hun virker som en veldig usikker person. Når man ser henne sammen med andre mennesker så virker hun usikker og må spille på det hun kan best - se sexy ut. Jeg tenker at hun har grodd i hennes hode at det er slik man kan bli likt. Det er kjempe bra at hun er fornøyd med seg selv - men det er hun ikke. Bare å farge håret er noe som gjør henne usikker. Og slik hun poster seg selv på sosiale medier virker som hun har flere personligheter. Kjempe bra at hun leser bøker men hun har selv sagt at hun bare skumleser. Bra at hun snakker mye om bøker men er det en måte å fremstille seg selv som smart?

Når det gjelder barnet så må hun rett og slett ikke legge han ut på sosiale medier. Gutten er 2 år, mange vet hvordan han ser ut, hans daglige rutiner og hvor han skal starte i barnehage. Det virker som at hun vil at han skal vokse opp kjempe fort og ikke nyter denne tiden der han er liten. Hun snakker om at han er så stor og snart en tenåring men ikke innser at han er kun 2 år. Hans bursdag og dåp var om henne samt denne boken som hun skal gi til han, der hun skriver om seg selv. Fra fødsel så var det avstand mellom mor og barn men det er nå hun burde bruke tiden på tilknytning så de har et bånd livet ut. Når hun filmer sine produkter så ståler hun men når det gjelder sønnen så ser man at hun ikke helt vet hva hun skal gjøre. Sønnen enten kommer til henne eller snakker til henne og hun blir satt ut og ikke forstår hva han sier eller vil. Og dette legger hun ut på Snapchat, så man kan tenke seg hvordan det er 24/7.

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
icv skrev (På 12.8.2026 den 11.55):

hun kalte høsten, der hun skal være i spania og barnet i norge, for en «perfekt høst», så jeg ser ikke for meg at å tilbringe mest mulig tid med han før hun drar, er øverst på prioriteringslista. hun har derimot sagt at hun skal trene mest mulig for å være i sitt «livs form», og så vet man jo at dagene i tillegg kommer til å være fylt opp med timeavtaler for skjønnhetsbehandlinger. hun skal sikkert rekke å klemme inn et par dates (ikke med sønnen) før hun drar. 

• Liker 15
Skrevet
massi skrev (4 timer siden):

hun kalte høsten, der hun skal være i spania og barnet i norge, for en «perfekt høst», så jeg ser ikke for meg at å tilbringe mest mulig tid med han før hun drar, er øverst på prioriteringslista. hun har derimot sagt at hun skal trene mest mulig for å være i sitt «livs form», og så vet man jo at dagene i tillegg kommer til å være fylt opp med timeavtaler for skjønnhetsbehandlinger. hun skal sikkert rekke å klemme inn et par dates (ikke med sønnen) før hun drar. 

Jeg reagerte også på disse utsagnene. Ganske utrolig å si prioritere egen skjønnhet over sønnen eller? Vil iallefall håpe at et fåtall av mødre ville prioritert på denne måten. 

Som noen over her sa: hun prater om sønnen som om han er en tenåring. Men så oppfører hun seg også som en tenåring selv.

• Liker 13
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ikke hun kan ta med sønnen. Hun har jo nanny for alt mulig annet. Hun kunne hatt nanny under innspilling. 
så hun skrev at han skulle begynne i ny barnehage nå, og da hadde det vel vært perfekt å utsette oppstart. 
Merkelig spør du meg.. 

Lurer på hva Tone Damli gjorde da hun var programleder. 

• Liker 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Skrevet
Lyslys skrev (På 14.8.2026 den 22.11):

Hun bodde med barnefar så den kabalen utartet seg nok mer naturlig,av åpenbare årsaker.

• Liker 4
Skrevet
Lyslys skrev (På 14.8.2026 den 22.11):

Skjønner ikke hvorfor ikke hun kan ta med sønnen. Hun har jo nanny for alt mulig annet. Hun kunne hatt nanny under innspilling. 
så hun skrev at han skulle begynne i ny barnehage nå, og da hadde det vel vært perfekt å utsette oppstart. 
Merkelig spør du meg.. 

J.. skrev (3 timer siden):

Hun bodde med barnefar så den kabalen utartet seg nok mer naturlig,av åpenbare årsaker.

Jeg lurer på hvorfor innlegget mitt som svarte på dette ble slettet? Jeg siterte fra dagbladet.no og hadde med lenke. Jeg gidder ikke å søke det opp igjen. Men saken er at Tone hadde med seg datteren som var fire år. De første dagene skulle mannen til Tone være med, for så å returnere hjem. Moren og søsteren skulle så komme til Gran Canaria og hjelpe til og passe barnet. Tone presiserte han hun ville være sammen med datteren så mye som mulig.

• Liker 6
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor innlegget mitt som svarte på dette ble slettet?

FoRdI dU sNaKKet oM bArnEt tIL tOnE. nOe sOM eR kjEMpe-fORbuDT pÅ kG!!11!

#1 Thou shall not talk about influenzer-kidz

Skrevet
Hulderen skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor innlegget mitt som svarte på dette ble slettet? Jeg siterte fra dagbladet.no og hadde med lenke. Jeg gidder ikke å søke det opp igjen. Men saken er at Tone hadde med seg datteren som var fire år. De første dagene skulle mannen til Tone være med, for så å returnere hjem. Moren og søsteren skulle så komme til Gran Canaria og hjelpe til og passe barnet. Tone presiserte han hun ville være sammen med datteren så mye som mulig.

Hvis jeg husker rett så stod navnet til datteren til Tone i det du siterte fra artikkelen. Kanskje det var derfor. 

Skrevet
Lyslys skrev (2 timer siden):

Hvis jeg husker rett så stod navnet til datteren til Tone i det du siterte fra artikkelen. Kanskje det var derfor. 

Mulig. Men da kunne vel moderator bare ha slettet navnet, ikke hele innlegget? 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Seriøst?? Skal hu være med i Spillet også?? 

Skrevet
MzMe skrev (14 minutter siden):

Seriøst?? Skal hu være med i Spillet også?? 

Ble så skuffa når jeg så det… 😖

• Liker 2
Skrevet
enkefru skrev (På 21.8.2026 den 8.28):

Ble så skuffa når jeg så det… 😖

hvorfor ble du skuffa?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
sys64738 skrev (På 16.8.2026 den 14.48):

FoRdI dU sNaKKet oM bArnEt tIL tOnE. nOe sOM eR kjEMpe-fORbuDT pÅ kG!!11!

#1 Thou shall not talk about influenzer-kidz

Hvorfor skriver du på den måten? Klarer du ikke skrive normalt?

• Liker 7
Skrevet

Flere som er dypt skuffet over at den norske nettbutikken Vakre Vene har inngått samarbeid med henne? 
En klesbutikk som er så fin og klassisk, og så tar de inn slike klær fra henne… En magetopp og noen grusomme strikkede gensere. Nei den kolleksjonen var ikke fin, hun har det rett og slett ikke i seg å designe klær dessverre..

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
ForumMaria skrev (39 minutter siden):

Flere som er dypt skuffet over at den norske nettbutikken Vakre Vene har inngått samarbeid med henne? 
En klesbutikk som er så fin og klassisk, og så tar de inn slike klær fra henne… En magetopp og noen grusomme strikkede gensere. Nei den kolleksjonen var ikke fin, hun har det rett og slett ikke i seg å designe klær dessverre..

oj, det var skuffende ja! Jeg trodde de ønsket å fremstå som kvalitet, ikke som billig harry plastræl

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...