Margit777 Skrevet 10. april #49421 Skrevet 10. april velociraptor skrev (På 31.3.2026 den 23.17): Tull, det er superenkelt, bare å dra på shopping i Frankrike og Italia der «alle» er små og nette, og SE reiser da da både mye og gjerne, og hvor mange skopar trenger man egentlig per år? Ja. Jeg reiser ikke til Frankrike og Italia ihvertfall. Har ikke noe der å gjøre. 1
Evot_i_skogen Skrevet 10. april #49422 Skrevet 10. april mao1 skrev (21 minutter siden): … og når du er så desperat etter å få deg kjæreste at du lager kontaktannonse på Snapchat 🫠 Jeg henger vanligvis ikke på rampelys og kommenterer i alle fall ikke de gangene jeg er her. Men her bare må jeg bryte mine egne prinsipper: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jeg dør av latter 🤣. Spesielt av den siste som var listet opp, snakk om dronningen av dobbeltmoral 🤭. Takk for en god latter på en fredag. 34 1 5
velociraptor Skrevet 10. april #49423 Skrevet 10. april Margit777 skrev (1 time siden): Ja. Jeg reiser ikke til Frankrike og Italia ihvertfall. Har ikke noe der å gjøre. Men SE reiser, så hvis hun trenger sko i str som tilsvarer norsk 33 eller 34 kan hun finne det. 35 finner man her i Norge også. 7
Missy1 Skrevet 10. april #49424 Skrevet 10. april Evot_i_skogen skrev (3 timer siden): Jeg henger vanligvis ikke på rampelys og kommenterer i alle fall ikke de gangene jeg er her. Men her bare må jeg bryte mine egne prinsipper: Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha, jeg dør av latter 🤣. Spesielt av den siste som var listet opp, snakk om dronningen av dobbeltmoral 🤭. Takk for en god latter på en fredag. Den første på icks også. «Tar selfier» ingenting er så ick som selfiene og videoene Sofie legger ut av seg selv. Det hadde vært ick å se hun gjøre det selvom hun ikke hadde lagt de ut. At hun poster det for hele verden gjør det super ick. At hun ikke ser hvor dobbeltmoralsk hun er. Null selvinnsikt i den dama. 29 1 7
Cambria Skrevet 10. april #49425 Skrevet 10. april mao1 skrev (3 timer siden): … og når du er så desperat etter å få deg kjæreste at du lager kontaktannonse på Snapchat 🫠 Det er så teit av meg, men jeg lar meg provosere av dette "icks"-maset til folk nå (og der høres jeg sikkert ut som jeg er 80 år gammal!😂). Tenk å avvise noen fordi de ikke har lappen, er dårlig til å lukeparkere, har pulsklokke, er edru eller ikke kan sparke en ball. Altså, hvor er logikken? Det forteller jo ikke så mye om hvordan personligheten er. Joda, å kunne sparke en ball kan jo fortelle noe om interessen for det, men jeg tror ikke det er noe som er avgjørende for SE egentlig. Det er ikke rart mange er single, om dette er grunner folk har for å ikke gi en person en sjanse. "Sorry, jeg dater ikke folk med pulsklokke". 🙄 Dette gjelder ikke SE spesielt, dette er et fenomen jeg opplever som veldig merkelig. Jeg har også ting som hadde gjort et forhold uaktuelt, men da handler det mer om verdier og mangel på felles interesser. 32 14
kittykaat Skrevet 10. april #49426 Skrevet 10. april Cambria skrev (1 time siden): Det er så teit av meg, men jeg lar meg provosere av dette "icks"-maset til folk nå (og der høres jeg sikkert ut som jeg er 80 år gammal!😂). Tenk å avvise noen fordi de ikke har lappen, er dårlig til å lukeparkere, har pulsklokke, er edru eller ikke kan sparke en ball. Altså, hvor er logikken? Det forteller jo ikke så mye om hvordan personligheten er. Joda, å kunne sparke en ball kan jo fortelle noe om interessen for det, men jeg tror ikke det er noe som er avgjørende for SE egentlig. Det er ikke rart mange er single, om dette er grunner folk har for å ikke gi en person en sjanse. "Sorry, jeg dater ikke folk med pulsklokke". 🙄 Dette gjelder ikke SE spesielt, dette er et fenomen jeg opplever som veldig merkelig. Jeg har også ting som hadde gjort et forhold uaktuelt, men da handler det mer om verdier og mangel på felles interesser. Hvis du virkelig forelsker deg i en person, spiller ingenting av det hun skriver der noen rolle. Er bare rage bait 12 1
J.. Skrevet 10. april #49427 Skrevet 10. april Missy1 skrev (2 timer siden): Den første på icks også. «Tar selfier» ingenting er så ick som selfiene og videoene Sofie legger ut av seg selv. Det hadde vært ick å se hun gjøre det selvom hun ikke hadde lagt de ut. At hun poster det for hele verden gjør det super ick. At hun ikke ser hvor dobbeltmoralsk hun er. Null selvinnsikt i den dama. Ganske vanlig å ikke ville date et speilbilde av seg selv,ulikheter tiltrekker hverandre tross alt. 5
J.. Skrevet 10. april #49428 Skrevet 10. april Cambria skrev (2 timer siden): Det er så teit av meg, men jeg lar meg provosere av dette "icks"-maset til folk nå (og der høres jeg sikkert ut som jeg er 80 år gammal!😂). Tenk å avvise noen fordi de ikke har lappen, er dårlig til å lukeparkere, har pulsklokke, er edru eller ikke kan sparke en ball. Altså, hvor er logikken? Det forteller jo ikke så mye om hvordan personligheten er. Å ikke ville date noen uten førerkort er mer vanlig enn man kanskje tror. Hvem vil være default sjåfør resten av livet.. 2
Frisk Frosk Skrevet 10. april #49429 Skrevet 10. april mao1 skrev (6 timer siden): … og når du er så desperat etter å få deg kjæreste at du lager kontaktannonse på Snapchat 🫠 Det var en veldig god "annonse" for å skremme de fleste oppegående menn. Regner med at hun bare forsøker å provosere til engasjement. Men også det er røde flagg for nevnte oppegående menn... 6 5
Missy1 Skrevet 10. april #49430 Skrevet 10. april J.. skrev (3 timer siden): Ganske vanlig å ikke ville date et speilbilde av seg selv,ulikheter tiltrekker hverandre tross alt. Selvinnsikt er en fin ting 10
Justlooking Skrevet 11. april #49431 Skrevet 11. april Missy1 skrev (På 29.3.2026 den 18.58): Blir for teit å skylde på at det ikke finnes små nok voksensko for hennes babyføtter når hun har mer enn god nok inntekt til å få seg noen par spesiallaget Altså man kan gå på barneavdelingen og kjøpe 35 der. Mange som gjør det om de ikke passer 36.
Justlooking Skrevet 11. april #49432 Skrevet 11. april Justlooking skrev (14 minutter siden): Altså man kan gå på barneavdelingen og kjøpe 35 der. Mange som gjør det om de ikke passer 36. Men å date noen uten lappen de fleste tok tok på 18. dagen er nedtur.
Margit777 Skrevet 11. april #49433 Skrevet 11. april Justlooking skrev (51 minutter siden): Men å date noen uten lappen de fleste tok tok på 18. dagen er nedtur. Hun er vel fra bygda. Flere som ser ned på de som ikke har lappen der. Kjipt å måtte gå to timer for å kjøpe mjølk 5
Holger Pan Skrevet 11. april #49435 Skrevet 11. april mao1 skrev (23 timer siden): … og når du er så desperat etter å få deg kjæreste at du lager kontaktannonse på Snapchat 🫠 Hvis dette er nivået for hvor hun setter lista for menn i livet, er det jo oppskriften til hvordan ikke få et forhold til å vare. Dette er bare overfladisk svada for publikum. 30-åring med barn som fronter nynorsk litteratur der, altså. 15 5
Cami9 Skrevet 11. april #49436 Skrevet 11. april Hun skriver at menn med pulsklokke/smartklokke er selvopptatte og det vil ikke hun ha. Selvopptatt er jo henne selv beskrevet i ett ord…… 17 7
Holger Pan Skrevet 11. april #49437 Skrevet 11. april Måtte rosablogger-snaptok-influencerverdenen snarest implodere. Aldri har vi vel hatt noe mer samfunnsunyttig og skadelig enn folk (uten utdannelse og selvinnsikt) med nesa i selfiekameraet prostituerte seg selv og livet sitt på jakt etter penger og berømmelse, der drama, kirurgi og injeksjoner normaliseres før de har fyllt 20. 27 8
Spanky Skrevet 11. april #49438 Skrevet 11. april Cami9 skrev (1 time siden): Hun skriver at menn med pulsklokke/smartklokke er selvopptatte og det vil ikke hun ha. Selvopptatt er jo henne selv beskrevet i ett ord…… Kan jo ikke han en mann som er selvopptatt, fokuset skal jo være henne. 12 4
Peace & Love 2026 Skrevet 14. april #49439 Skrevet 14. april Gjest Klaveret skrev (På 22.12.2015 den 22.00): Siste innlegget Sophie Elise har skrevet ("Jeg ser ut som et annet menneske") er i mine øyne komisk, men også veldig misvisende for de unge jentene som ser og tror de kan få en slik forandring med bare årene til hjelp. Hun legger ut et bilde fra hun var fjorten og ett fra nåtiden og er overrasket over hvor mye hun har forandret seg! Hallo, jenta har operert nesen, pumpet lepper og kinnben full av hva det nå enn er, i tillegg til botox og jeg vet ikke hva. Hun ser bra ut, men det er jo så skrekkelig mye fake. Er det slike forbilder vi vil ha? Svaret er et klart og klinkende nei, det er ikke slike forbilder vi vil ha. 6
Cami9 Skrevet 20. april #49440 Skrevet 20. april J.. skrev (På 10.4.2026 den 21.16): Å ikke ville date noen uten førerkort er mer vanlig enn man kanskje tror. Hvem vil være default sjåfør resten av livet.. At noen ikke har førerkort betyr jo ikke at dem ikke kommer til å ta det noensinne? 😂 Dumt hvis man finner mannen i sitt liv da, så er førerkortet det eneste som mangler😂 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå