Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Isild skrev (23 minutter siden):

SE virker å håndtere dette litt i affekt om dagen. Vil ikke møte Press til dialog og vil ikke svare media på spørsmål - velger heller å reposte lite reflekterte støttemeldinger fra fans. 

Eller som Henrik (vennen hennes) laget en poll på Jodel om alderen til Jodelbrukerne og brukte den som kilde for å vise at det ikke var ungdom som stemte ved GullBarbie.

Lol.

*legger ved bilde

20210211_112011.jpg

Endret av J..
  • Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (11 minutter siden):

Eller som Henrik (vennen hennes) laget en poll på Jodel om alderen til Jodelbrukerne og brukte den som kilde for å vise at det ikke var ungdom som stemte ved GullBarbie.

Lol.

Hva skal man si.. 😅 

• Liker 15
Skrevet
Isild skrev (1 minutt siden):

Hva skal man si.. 😅 

Ja,det..

• Liker 5
Skrevet
MzMe skrev (1 time siden):

Hvem er bellathemalak? 🤔

3371DBAC-B00C-417A-BA0C-57C11DDD942B.jpeg

hun har solgt undertøy som er vitenskapelig bevist at får en til å føle seg bedre? 

Eeeh, Hæ???

• Liker 31
Gjest Humoristen
Skrevet

Så SE og andre som for eks Isabel Raad reagerer på kritikk etc som furtne barn og låser seg inne på rommet sitt altså.. det er jo voksent 

Skrevet
Missy1 skrev (10 minutter siden):

hun har solgt undertøy som er vitenskapelig bevist at får en til å føle seg bedre? 

Eeeh, Hæ???

Den der lurte jeg også på 😂

• Liker 13
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Lol.

*legger ved bilde

20210211_112011.jpg

Her har han forhasta seg litt i konklusjonen tror jeg.

- Det var lov til å stemme hvis man var 29 eller yngre.

- SE mener selv at hun påvirker jenter i samme alderssegment som seg selv (20-25, 25+), skal ikke de få lov å si fra at hun er et dårlig forbilde?

- Kan ikke se for meg at Jodel representerer et gjennomsnittlig utvalg av alle mellom 13-29 år. Hvis det er flest i alderen 20-25 år der blir det jo naturligvis en overvekt av den aldersgruppa som svarer.

"Barn og unge" er vel ikke utelukkende de under 18.

• Liker 34
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Lol.

*legger ved bilde

20210211_112011.jpg

I følge press var vel unge alle under 30. Det er 76% av Jodel i følge Henrik 🤦🏼‍♀️

• Liker 14
Skrevet (endret)
Hellow skrev (25 minutter siden):

Her har han forhasta seg litt i konklusjonen tror jeg.

- Det var lov til å stemme hvis man var 29 eller yngre.

- SE mener selv at hun påvirker jenter i samme alderssegment som seg selv (20-25, 25+), skal ikke de få lov å si fra at hun er et dårlig forbilde?

- Kan ikke se for meg at Jodel representerer et gjennomsnittlig utvalg av alle mellom 13-29 år. Hvis det er flest i alderen 20-25 år der blir det jo naturligvis en overvekt av den aldersgruppa som svarer.

"Barn og unge" er vel ikke utelukkende de under 18.

Og,jeg tror neppe alle som stemte (uansett hvem de stemte på..) er Jodel-brukere.

For ikke å glemme - hvor var denne interessen rundt GullBarbie i fjor,feks?

Det er jo 3-4 gangen hun var nominert,men første gangen hun vant.

Er jo kun for å slå ring rundt gullgåsa..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet

Må også legge til at snap hadde en uhøytidelig avstemming om gullbarbie der 50% svarte at Sophie Elise AS burde få den. 25k brukere hadde svart, og snap er en kanal for de yngre. 

• Liker 21
Skrevet
J.. skrev (1 minutt siden):

Og,jeg tror neppe alle som stemte (uansett hvem de stemte på..) er Jodel-brukere.

For ikke å glemme - hvor var denne interessen rundt GullBarbie i fjor,feks?

Det er jo 3-4 gangen hun var nominert,men første gangen hun vandt.

Er jo kun for å slå ring rundt gullgåsa..

Hun har ikke vært offentlig nominert før, men folk har stemt henne frem til å bli nominert før. Press har ikke ville tatt enkeltforetak før nå. Det var pga Sophie Elise AS at blogg.no var nominert i fjor. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Var det ikke sånn at "personen" Sophie Elise har fått mange nominasjoner tidligere år, mens Sophie Elise AS for første gang var nominert i år?

Jeg tenker ellers at det burde være rom for andre enn ungdom å stemme på Gullbarbie. Alle som har en relasjon til et barn/ungdom man ser blir negativt påvirket av SE eller andre, bør være i sin fulle rett til å stemme. Det er mange som kan se at SE er best på å få ungdom til å føle seg verst. Mor, far, besteforeldre, tanter og onkler, søsken, venner, lærere. 

Endret av Finlay
Skrevet
Peonjenta skrev (På 5.2.2021 den 22.03):

Haka, nesa x 3, øyelokkløft, trådløft, , filler, botox,, vippeexstensions, tatoverte bryn--....you name it, shes done it. 

Slik ser hun egentlig ut, minus bryn og vipper selvsagt.  De er falske

Image result for sophie elise 15 år

Jeg lurer på, om damer som har operert seg så mye - om de den dagen de får barn, syntes at egne barn er mindre fine?  Trist å tenke på, men .. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
Finlay skrev (6 minutter siden):

Var det ikke sånn at "personen" Sophie Elise har fått mange nominasjoner tidligere år, mens Sophie Elise AS for første gang var nominert i år?

Riktig.

Så derfor ble blogg.no en av de nominerte som ett ledd i å indirekte nominere henne (og lignende influencere..)

Endret av J..
  • Liker 7
Skrevet

Press skal ha for å stå i dette shitshowet. Henrik, er det han som roper ut på Fixen at Gjeldsvik går etter enkeltpersoner når hun kritiserer SE AS? 

Skrevet
Lin11 skrev (4 minutter siden):

Press skal ha for å stå i dette shitshowet. Henrik, er det han som roper ut på Fixen at Gjeldsvik går etter enkeltpersoner når hun kritiserer SE AS? 

Neinei,det er Joakim,alle bloggeres orginale vedheng..

• Liker 24
Skrevet

Jeg var jo passert 40 da jeg tok øyelokkene. Er ikke tilhenger av at man gjør ting for tidlig. Men for meg, det gjorde en stor forskjell. 

• Liker 2
Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Hvem bryr seg? 

Poenget har tydeligvis gått over hodet på henne. Profilen imponerer heller ikke, for å si det sånn.

Oida :sjokkbla:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må jo si at jeg er til dels positivt overrasket over at det er vennene hennes som forsvarer henne denne gangen (om enn med et utrolig dårlig "forsvar"), og at hun ikke sendte faren sin i debatt igjen. Når skal hun stå for egne valg? Ta kritikken? Snakk om å bare ville snuske til seg det positive som kjendislivet fører med seg.

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...