Jaymie Skrevet 7. februar 2021 #21481 Skrevet 7. februar 2021 J.. skrev (2 timer siden): "Kjøp deg en søt hund for så å gi den vekk når du ikke gidder mer!" Knall tips. Eller å spise "vegansk" men ikke supplere evt mangler på noen måte. Bortsett fra brødmat lager hun jo aldri mat selv å har derfor ingen tips. Enda ett supert råd. Unge reflekterer ikke over dobbelmoral over lang tid på samme måte som voksne. Jeg synes disse sakene har mer for seg enn det hun driver med på nå. Det er lite vits å be noen ta til seg kritikk hvis du ikke har noe å vise til som er et bedre alternativ. Sofie har påvirkningskraft hun kan gjøre mye godt med, som disse sakene og det har hun vist at fungerer på de unge tidligere. Mange av de unge har holdt på disse gode verdiene lengre enn Sofie så bare fordi hun ikke gjennomfører så behøver ikke det å gjelde de hun påvirker. 3
J.. Skrevet 7. februar 2021 #21482 Skrevet 7. februar 2021 Jaymie skrev (13 minutter siden): Unge reflekterer ikke over dobbelmoral over lang tid på samme måte som voksne. Jeg synes disse sakene har mer for seg enn det hun driver med på nå. Det er lite vits å be noen ta til seg kritikk hvis du ikke har noe å vise til som er et bedre alternativ. Sofie har påvirkningskraft hun kan gjøre mye godt med, som disse sakene og det har hun vist at fungerer på de unge tidligere. Mange av de unge har holdt på disse gode verdiene lengre enn Sofie så bare fordi hun ikke gjennomfører så behøver ikke det å gjelde de hun påvirker. Jeg sikter ikke til dobbeltmoralen hennes. Jeg sikter til de elendige tipsene hennes. Om man feks velger å spise mer vegansk er jo det fint,hvis det gjøres riktig,noe SE ikke har erfaring til å lære bort. 12
Honey Dew Skrevet 7. februar 2021 #21483 Skrevet 7. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (6 timer siden): Den var ikke morsom. Den var ikke provoserende. Den var bare klein og flaut. Enn å syke så lavt! Men neida, hun synker enda lavere med en ny youtube video! Link til youtube videoen. Starter rundt 22:00 i videoen. Siden SE snakker til oss, så snakker jeg til deg. Kjære SE. Det er ikke tabu å være seksuell, det er 2021.Denne kampen om seksualitet og kropp som du påstår at du kjemper, den har noen andre kjempet før deg. Blant annet Marilyn Monroe og Miley Cyrus. Vi vet og aksepterer at kvinner har en egen seksualitet og nytelse, at både onanering og orgasme alene og med partner er normalt og noe kvinner fortjener. Sex og nytelse er ikke bare for menn lengre. Kvinner er ikke knulledukker og vi hører ikke til på kjøkkenet. Den kampen er nå over og du er alt for seint ute. Så slutt å drive med blotting og oppfør deg! Du har ingenting å gi i denne kampen og faktisk så gjør du mer skade enn nytte. Alt du gjør er å lære barn og unge at for å være verdt noe, så må man se pen og ut, og for å bli pen så må man operere alt. Du fremmer også et farlig syn på mental helse, hvor du får det til å fremstå som kult og edgy. Du påstår du elsker dyr og fronter dyrevelferd, men du bruker dyr som nye leker og objekter som du kaster ifra deg etter 2 måneder. Det er ikke greit og det er skadelig for barn og unge som ser opp til deg. Du spør oss om vi forstår hvor du kommer fra, og ja det gjør vi. Du påstår du er et godt forbilde, men det er du så aldeles ikke. Du er farlig og skadelig for andre! Det er ikke normalt å hate og få vondt i magen av å se pene jenter på instagram! Jeg har aldri hørt om noen som hater andre mennesker for utsende, på den måten du gjør. En slik sjalusi er sykelig og skadelig og du, du prøver å presse dette problemet over på andre! Du prøver å få det til å bli en universell problem. Men du har misforstått helt hva kroppspress på barn og unge går ut på. Du sier du har et kompleks, så operer du deg og komplekset er borte. DU er den som sier at du blir bedre av å operere deg, det er skadelig! Det er skadelig å få prakket inn alt som er galt med en, for alle som har en rumpe som du hadde, vil føle at sin rumpe er feil og må opereres. Dette kan du for, det er det du tjener penger på. Å ødelegge lettpåvirkelige barn og unge. Barn og unge tar ikke skade av å se pene folk på nett, slik som du påstår at du gjorde. De tar skade av å se normale folk som redigerer seg annerledes, som bruker lys og vinkel for å fremstå unaturlig og urealistisk og påstår at det er normalt og naturlig. Det at normale ting som cellulitter, valker og strekkmerker blir redigert vekk, at kviser gjemmes med sminke og redigering, det er skadelig for barn og unge. Redigering av kropp på nett er skadelig for barn og unge, fordi det er urealistisk og falskt. De tar skade av at alle under enn viss "standard" blir gjemt vekk og jaget vekk fra nettet. Barn, unge og voksne trenger å se alle! Uavhengig av hvordan de ser ut. Det skal være rom for alle versjoner av et menneske på nett. Det skal ikke være en vektgrense på hvem som får poste på instagram eller hvem som får dra på stranda. DET er kampen mot kroppspress. Det er ingen som prøver å jage pene folk fra instragam, ingen, bare deg! *utblåsning over* Skulle ønske det gikk an å plusse innlegget ditt mange ganger 17
Isild Skrevet 8. februar 2021 #21484 Skrevet 8. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (17 timer siden): Den var ikke morsom. Den var ikke provoserende. Den var bare klein og flaut. Enn å syke så lavt! Men neida, hun synker enda lavere med en ny youtube video! Link til youtube videoen. Starter rundt 22:00 i videoen. Siden SE snakker til oss, så snakker jeg til deg. Kjære SE. Det er ikke tabu å være seksuell, det er 2021.Denne kampen om seksualitet og kropp som du påstår at du kjemper, den har noen andre kjempet før deg. Blant annet Marilyn Monroe og Miley Cyrus. Vi vet og aksepterer at kvinner har en egen seksualitet og nytelse, at både onanering og orgasme alene og med partner er normalt og noe kvinner fortjener. Sex og nytelse er ikke bare for menn lengre. Kvinner er ikke knulledukker og vi hører ikke til på kjøkkenet. Den kampen er nå over og du er alt for seint ute. Så slutt å drive med blotting og oppfør deg! Du har ingenting å gi i denne kampen og faktisk så gjør du mer skade enn nytte. Alt du gjør er å lære barn og unge at for å være verdt noe, så må man se pen og ut, og for å bli pen så må man operere alt. Du fremmer også et farlig syn på mental helse, hvor du får det til å fremstå som kult og edgy. Du påstår du elsker dyr og fronter dyrevelferd, men du bruker dyr som nye leker og objekter som du kaster ifra deg etter 2 måneder. Det er ikke greit og det er skadelig for barn og unge som ser opp til deg. Du spør oss om vi forstår hvor du kommer fra, og ja det gjør vi. Du påstår du er et godt forbilde, men det er du så aldeles ikke. Du er farlig og skadelig for andre! Det er ikke normalt å hate og få vondt i magen av å se pene jenter på instagram! Jeg har aldri hørt om noen som hater andre mennesker for utsende, på den måten du gjør. En slik sjalusi er sykelig og skadelig og du, du prøver å presse dette problemet over på andre! Du prøver å få det til å bli en universell problem. Men du har misforstått helt hva kroppspress på barn og unge går ut på. Du sier du har et kompleks, så operer du deg og komplekset er borte. DU er den som sier at du blir bedre av å operere deg, det er skadelig! Det er skadelig å få prakket inn alt som er galt med en, for alle som har en rumpe som du hadde, vil føle at sin rumpe er feil og må opereres. Dette kan du for, det er det du tjener penger på. Å ødelegge lettpåvirkelige barn og unge. Barn og unge tar ikke skade av å se pene folk på nett, slik som du påstår at du gjorde. De tar skade av å se normale folk som redigerer seg annerledes, som bruker lys og vinkel for å fremstå unaturlig og urealistisk og påstår at det er normalt og naturlig. Det at normale ting som cellulitter, valker og strekkmerker blir redigert vekk, at kviser gjemmes med sminke og redigering, det er skadelig for barn og unge. Redigering av kropp på nett er skadelig for barn og unge, fordi det er urealistisk og falskt. De tar skade av at alle under enn viss "standard" blir gjemt vekk og jaget vekk fra nettet. Barn, unge og voksne trenger å se alle! Uavhengig av hvordan de ser ut. Det skal være rom for alle versjoner av et menneske på nett. Det skal ikke være en vektgrense på hvem som får poste på instagram eller hvem som får dra på stranda. DET er kampen mot kroppspress. Det er ingen som prøver å jage pene folk fra instragam, ingen, bare deg! *utblåsning over* Dette burde du sendt inn som en kronikk 👏 Veldig gode betraktninger og poenger, og godt formulert. 30
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. februar 2021 #21485 Skrevet 8. februar 2021 (endret) Isild skrev (På 8.2.2021 den 6.36): Dette burde du sendt inn som en kronikk 👏 Veldig gode betraktninger og poenger, og godt formulert. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Finlay Skrevet 8. februar 2021 #21486 Skrevet 8. februar 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden): Jo takk, hadde jeg vært så tøff så kunne jeg ha gjort det. Bra jeg ikke fremstår alt for sint, for jeg kokte litt da jeg så videoen. 😂 Mot deg opp og gjør det!❤️ Det ville vært et nydelig innspill nå før Gullbarbie-kåringen.
hobbykokken Skrevet 8. februar 2021 #21487 Skrevet 8. februar 2021 Trodde Kasper var introvert, sjenert og ikke ønska noe spotlight? Ser jo ut som han er venn med morten hegseth på insta og flere andre kjente.. 16
Missy1 Skrevet 8. februar 2021 #21488 Skrevet 8. februar 2021 hobbykokken skrev (35 minutter siden): Trodde Kasper var introvert, sjenert og ikke ønska noe spotlight? Ser jo ut som han er venn med morten hegseth på insta og flere andre kjente.. sikkert bare noe hun har sagt for at folk ikke så lett skal avsløre at forholdet egentlig er business 🙄 neida... jeg har bare en så sterk følelse av at det der ikke er et vanlig kjærlighetsforhold. Alt virker så påtatt 17
hobbykokken Skrevet 8. februar 2021 #21489 Skrevet 8. februar 2021 Missy1 skrev (Akkurat nå): sikkert bare noe hun har sagt for at folk ikke så lett skal avsløre at forholdet egentlig er business 🙄 neida... jeg har bare en så sterk følelse av at det der ikke er et vanlig kjærlighetsforhold. Alt virker så påtatt De virker iallefall utrolig forskjellige. Men vet ikke om de kunne ha hatt et business forhold som skal se ut som et kjæresteforhold utad i flere år? 😅😅 5
MaleficentAurora Skrevet 8. februar 2021 #21490 Skrevet 8. februar 2021 hobbykokken skrev (58 minutter siden): Trodde Kasper var introvert, sjenert og ikke ønska noe spotlight? Ser jo ut som han er venn med morten hegseth på insta og flere andre kjente.. Hadde det ikke vært for SE så ville han aldri fått de kontakter eller fot innen kjendis-norge.. Samtidig så treng ikke alle de han følge av kjente ansikter være hans venner eller bekjente.. Det holder i massevis at de følger han for at han skal ses profesjonell å seriøst ut ift sin utdannelse, og for å få en slags type "nettverk" på SoMe.. Når det blir slutt mellom han og SE så skal du se at alle blir å forvinner fra hans instagram liste.. Det skjedde med svenske Robin.. Samme regla var det med han også.. Men så ble saken med Robin noe mer alvorlig i etter tid. 14
MaleficentAurora Skrevet 8. februar 2021 #21491 Skrevet 8. februar 2021 hobbykokken skrev (25 minutter siden): De virker iallefall utrolig forskjellige. Men vet ikke om de kunne ha hatt et business forhold som skal se ut som et kjæresteforhold utad i flere år? 😅😅 Det blir kun rent spekulasjoner slik det blir gjort med Petter og Vendela.. Mange mente at de også hadde et uekte forhold og det var kun PR og busniess forhold etc... 3
Gjest hulillerunde Skrevet 8. februar 2021 #21492 Skrevet 8. februar 2021 Hentet fra Press sin instastory
Jaimatadi Skrevet 8. februar 2021 #21493 Skrevet 8. februar 2021 Bare husk at hun tjener penger hver gang dere klikker dere inn. Jeg unngår så langt jeg kan. 17
J.. Skrevet 8. februar 2021 #21494 Skrevet 8. februar 2021 Jaimatadi skrev (27 minutter siden): Bare husk at hun tjener penger hver gang dere klikker dere inn. Jeg unngår så langt jeg kan. Man tjener ikke penger på klikk på IG. 9
Jaimatadi Skrevet 8. februar 2021 #21496 Skrevet 8. februar 2021 J.. skrev (33 minutter siden): Man tjener ikke penger på klikk på IG. Tenkte på youtube og bloggen. Beklager, glemte å presisere det. 5
MaleficentAurora Skrevet 8. februar 2021 #21497 Skrevet 8. februar 2021 Jaimatadi skrev (2 minutter siden): Tenkte på youtube og bloggen. Beklager, glemte å presisere det. bloggen er ikke oppdrivende.. Dermed tjerner hun ikke noe på den når man går innpå den for å hente ut linker til diverse innlegger.. Eneste hun tjerner på er youtube og alle disse reklame, annonsering på instagram. 1
MzMe Skrevet 8. februar 2021 #21498 Skrevet 8. februar 2021 Jaimatadi skrev (2 timer siden): Tenkte på youtube og bloggen. Beklager, glemte å presisere det. Ikke vært inne på bloggen hennes på masse måneder. IG holder i massevis for meg 😂 1
J.. Skrevet 9. februar 2021 #21499 Skrevet 9. februar 2021 Jaimatadi skrev (12 timer siden): Tenkte på youtube og bloggen. Beklager, glemte å presisere det. På YT tjener man ikke per visning,men man tjener på reklamelenker i videoen. Ikke kjøp noe,så tjener hun ingenting heller. Er også YT hun presterer dårligst på,å har knapt 50K følgere. 9
BaHare Skrevet 9. februar 2021 #21500 Skrevet 9. februar 2021 Jeg tror nok de måler antall visninger av bildene på Instagram. (Reach) Husk hun har business versjonen. Jeg har blokkert mange influensere som jeg synes bruker påvirkningskraften sin feil (inkludert de som pusher barna sine) for å unngå å få de opp i feeden. Ellers dukker de opp selv om du ikke følger de. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå