Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Så kjedelig med negativ test i dag - men alt håp er ikke ute enda 🤞🏻 Hadde jeg vært deg så hadde jeg nok også testet i dag og ikke ventet til etter turen, kjipt hvis mensen hadde kommet med et skikkelig brak på tur. 
Det er så bra at mannen støtter deg underveis i denne prosessen - dere er faktisk to om dette ❤️ Du må ikke tenke slike tanker, om at du er ukomplett kvinne og at du ikke skjønner hvordan mannen din orker å stå i dette 😕 

Enig om at dere har et vanskelig valg. Det er ikke sååå lenge til september, men det er mange nok vente-måneder når man har stått i dette lenge allerede. Kjipt å kaste bort tid hvis hun ikke har rett, men jammen meg kjipt å «kaste» bort egg også hvis hun har rett 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 dpo

Negativ tidligtest. 

Føles så ufattelig frustrerende. Det er absolutt ingen grunn til at det skal ta så mange innsett, føler meg mislykka. Kjenner en sterk misunnelse mot alle som har fått barn siden vi begynte på den reise 2.5 år siden. Regner med flere får nr 2 før vi engang er blitt gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så leit❤❤❤ tenker så på deg. Livet er virkelig urettferdig. ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så utrolig kjedelig ☹️😢 Noen ting i livet er så urettferdig... 😕 Stor klem ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig leit å lese 😔 Hadde håpet det skulle være deres tur nå.. Det fortjener dere så inderlig ❤️ Virkelig urettferdig.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 7.10, Neutral90 skrev:

13 dpo

Negativ tidligtest. 

Føles så ufattelig frustrerende. Det er absolutt ingen grunn til at det skal ta så mange innsett, føler meg mislykka. Kjenner en sterk misunnelse mot alle som har fått barn siden vi begynte på den reise 2.5 år siden. Regner med flere får nr 2 før vi engang er blitt gravid. 

Veldig lei meg på deres vegne 😢💜

Kjenner på samme følelsen angående folk rundt oss, vet flere garantert kommer til å komme med nyheter om nr 2 i løpet av året. Og da har vi startet å prøve før de prøvde på nr 1! Er så kjipt.

Alle gode tanker til deg, håper du tar godt vare på deg selv oppi all denne dritten 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode, alle sammen ❤️ 

Jobber hardt med innstillingen om at livet skal være godt å leve mellom slagene. Eller for å si det enkelt, å huske å leve. Har ikke gått helt i kjelleren denne gangen. Jeg tror det har med at dette er i naturlig syklus uten andre medisiner enn progesteron. Hodet er mer i vater, selv om jeg selvsagt er veldig frustrert over den lange ventetiden foran oss. 

Takk til dere som tenker på meg, det varmer veldig i denne kjipe situasjonen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi faktisk sendt prøve til serumklinikken i Hellas. Prøve det som prøves kan er tankegangen vår nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Blir spennende å se hvilke svar du får fra Hellas :)

Enig! Vil tro det er noen utslag, får vite om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, vegasus skrev:

Så spennende med den testen. 😊 

Håper det går greit med deg 💕

Joda, vi er godt vant med dårlig nytt ifbm prøving, så sånn sett er det samme gamle...

Leste at du var på ul, gratulerer, så godt at alt er vel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2020 den 20.58, Neutral90 skrev:

Nå har vi faktisk sendt prøve til serumklinikken i Hellas. Prøve det som prøves kan er tankegangen vår nå. 

Åh, herlig! Har du vært i kontakt med de nå? Da skal jeg få surra meg til å sendt inn en ny prøve nå som AB kuren er over og posten har åpnet igjen etter coronaen. Jeg er så spent på å sammenligne før og etter resultatene. 
Håper de kan gi dere noen etterlengtede svar💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TiiBii skrev:

Åh, herlig! Har du vært i kontakt med de nå? Da skal jeg få surra meg til å sendt inn en ny prøve nå som AB kuren er over og posten har åpnet igjen etter coronaen. Jeg er så spent på å sammenligne før og etter resultatene. 
Håper de kan gi dere noen etterlengtede svar💖

Takk ❤️ håper prøvene dine viser endring. Selv om det ikke ser ut som dette forsøket går veien for deg, så tenker jeg personlig at det var en investering i en fremtidig graviditet 🌸

 

Ja, var i kontakt med de i dag. Fikk bare er veldig generelt svar om å ikke komme til klinikken om vi har symptomer på corona, og at de sender e-post når de har mottatt prøven. 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Neutral90 Så bra, da kan jeg prøve å få laget en prøve i dag. Har ventet på at posten skal åpne igjen slik at vi får sendt ny prøve. 
Våknet av helt grusomme menssmerter i natt😔
 

Jeg har vært veldig fornøyd med kommunikasjonen med IVFSerum, det tar ikke lang tid å få svar. Vi kunne tenkt oss å prøvd en rundt IVF med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo kommunikasjon, jeg sendte Mail til de nå kl 07:13 og fikk svar 07:19. Fantastisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker dette går fra dagbok til klagevegg, men... 

Alt føles så håpløst. Det er så lenge å vente. Vente. Vente. Vente. Vi blir eldre og alle andres liv går videre. Regner med noen snart annonserer nr 2 før vi engang er gravid. Det føles så urettferdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt lov å tømme frustrasjonen her, jeg synes du er tålmodig. Håper så at dere er de neste som kan lykkes nå, det fortjener dere❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...