Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Åh @Neutral90 🥰

Selv om jeg "forsvant" fra prøverør forumet så har jeg fulgt med på dere og må si at jeg er så utrolig glad på dine vegne! ❤️🥰 Det er full fortjent! 

Uansett hva utfallet skulle bli håper jeg at du nyter den gledesfølelsen du har nå for dere fikk til noe du aldri trodde dere skulle få til. NATURLIG 😁

Ønsker dere masse lykke til videre og krysser alt jeg har for at det går hele veien ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Deseo skrev:

Åh @Neutral90 🥰

Selv om jeg "forsvant" fra prøverør forumet så har jeg fulgt med på dere og må si at jeg er så utrolig glad på dine vegne! ❤️🥰 Det er full fortjent! 

Uansett hva utfallet skulle bli håper jeg at du nyter den gledesfølelsen du har nå for dere fikk til noe du aldri trodde dere skulle få til. NATURLIG 😁

Ønsker dere masse lykke til videre og krysser alt jeg har for at det går hele veien ❤️😍

Taaakk gode du 🧡🧡🧡🥰😍 det føles helt euforisk! Selv om vi er realister så greier vi å nyte det. Mannen min spurte i går kveld om jeg var lykkelig nå eller om all energi gikk til å uroe meg, men jeg mener det at de siste to dagene har vært utrolig flotte og jeg ville ikke vært dette forutenom. 

Håper det går bra med dere 🧡 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Neutral90 skrev:

Taaakk gode du 🧡🧡🧡🥰😍 det føles helt euforisk! Selv om vi er realister så greier vi å nyte det. Mannen min spurte i går kveld om jeg var lykkelig nå eller om all energi gikk til å uroe meg, men jeg mener det at de siste to dagene har vært utrolig flotte og jeg ville ikke vært dette forutenom. 

Håper det går bra med dere 🧡 

Så godt å høre 😍 

Forstår fullstendig at det er vanskelig å kunne slappe av å nyte det. Spesielt for oss som har gått gjennom en del utfordringer. 😏 Men det er flott at du klarer å nyte det så godt du kan ❤️

Det går bra med oss 😁 har kommet meg halvveis nå og venter en liten prinsesse 😍 

Men klarer ikke å slappe helt av selv om alt tyder på at dette skal gå helt fint! 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Deseo skrev:

Så godt å høre 😍 

Forstår fullstendig at det er vanskelig å kunne slappe av å nyte det. Spesielt for oss som har gått gjennom en del utfordringer. 😏 Men det er flott at du klarer å nyte det så godt du kan ❤️

Det går bra med oss 😁 har kommet meg halvveis nå og venter en liten prinsesse 😍 

Men klarer ikke å slappe helt av selv om alt tyder på at dette skal gå helt fint! 😂🙈

Åå så koselig med liten jente da 🥰🥰 forstår godt det er vanskelig å slappe av. Hver dag som går er du nærmere tryggere grunn 🌞 nå går det din vei og snart er du mamma 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Deseo skrev:

Så godt å høre 😍 

Forstår fullstendig at det er vanskelig å kunne slappe av å nyte det. Spesielt for oss som har gått gjennom en del utfordringer. 😏 Men det er flott at du klarer å nyte det så godt du kan ❤️

Det går bra med oss 😁 har kommet meg halvveis nå og venter en liten prinsesse 😍 

Men klarer ikke å slappe helt av selv om alt tyder på at dette skal gå helt fint! 😂🙈

Åå så koselig med liten jente da 🥰🥰 forstår godt det er vanskelig å slappe av. Hver dag som går er du nærmere tryggere grunn 🌞 nå går det din vei og snart er du mamma 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1

Dette er siste strimmelbildet jeg legger ut, siden jeg er tom 😅 vil bare vise hvor flott dagens test var, god god stigning. Håper det er en god indikasjon 🤞

Digital var fortsatt 1-2, men jeg har Googlet en del og det er visst ikke helt uvanlig å ikke få 2-3 på 15 dpo. Venter noen dager til før jeg prøver igjen. 

Symptomer: utrolig ømme og harde bryst. De har også blitt tydelig større og blodårene er tydelige. Anelse kvalme hvis jeg er sulten eller rett etter mat. Trøttheten er ikke så aller verst, heldigvis. 

 

IMG_20200627_105159.jpg

Endret av Neutral90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Neutral90 skrev:

4+1

Dette er siste strimmelbildet jeg legger ut, siden jeg er tom 😅 vil bare vise hvor flott dagens test var, god god stigning. Håper det er en god indikasjon 🤞

Digital var fortsatt 1-2, men jeg har Googlet en del og det er visst ikke helt uvanlig å ikke få 2-3 på 15 dpo. Venter noen dager til før jeg prøver igjen. 

Symptomer: utrolig ømme og harde bryst. De har også blitt tydelig større og blodårene er tydelige. Anelse kvalme hvis jeg er sulten eller rett etter mat. Trøttheten er ikke så aller verst, heldigvis. 

 

IMG_20200627_105159.jpg

Seee der a! Nydelig stigning altså 🥰 du får nok veldig snart 2-3 på digital 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, vegasus skrev:

Seee der a! Nydelig stigning altså 🥰 du får nok veldig snart 2-3 på digital 😃

Åå håper det 😍😍 jeg kan ikke skjule at den fine stigningen gir oss håp for at dette KAN gå... 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Neutral90 skrev:

Åå håper det 😍😍 jeg kan ikke skjule at den fine stigningen gir oss håp for at dette KAN gå... 🥰

Det skjønner jeg! Jeg krysser alt jeg kan for at den sitter rett og at den er kommet for å bli en nydelig baby 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så fin stigning 🙏☀️

 

2 timer siden, bondekone skrev:

Fiiin stigning!!🙏

😄:hoppendeglad:

Nesten så jeg får troen på at det sitter på rett plass 🧡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Neutral90 skrev:

 

😄:hoppendeglad:

Nesten så jeg får troen på at det sitter på rett plass 🧡

Det hadde jeg unnet deg sånn ❤️ Ingen her inne som jeg har fulgt med på som jeg hadde unnet det mer 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Det hadde jeg unnet deg sånn ❤️ Ingen her inne som jeg har fulgt med på som jeg hadde unnet det mer 🥰

Åå du er så god du 🧡🥰 vi alle er unnet den baby vi ønsker oss så, men jeg blir veldig veldig glad om min ventetid viser seg å være over 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

Jeg eeeeer så trøtt og sliten. Er det vanlig så tidlig? Slukner bare jeg legger meg ned litt, samtidig som jeg våkner tidlig. 

Fredag hadde vi grillfest og det ble veldig sent og i går var utrolig varm. Det spiller nok en del inn, men jeg er bare så utrolig trøtt. Har hatt 3 lurer siden jeg sto opp liksom 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
1 time siden, Neutral90 skrev:

4+2

Jeg eeeeer så trøtt og sliten. Er det vanlig så tidlig? Slukner bare jeg legger meg ned litt, samtidig som jeg våkner tidlig. 

Fredag hadde vi grillfest og det ble veldig sent og i går var utrolig varm. Det spiller nok en del inn, men jeg er bare så utrolig trøtt. Har hatt 3 lurer siden jeg sto opp liksom 😬

Er helt normalt. Hadde det på samme måten. Håper jeg får kjent på den trøttheten snart igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg oppdaget jo ikke at jeg var gravid før jeg var ca 4+3, men da var det som om trøttheten bare ble kastet over meg. Den holdt seg (og ble egentlig enda værre) frem til uke 17 ish😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumlehumle skrev:

Er helt normalt. Hadde det på samme måten. Håper jeg får kjent på den trøttheten snart igjen. 

Håper jeg også 🧡

3 timer siden, bondekone skrev:

Jeg oppdaget jo ikke at jeg var gravid før jeg var ca 4+3, men da var det som om trøttheten bare ble kastet over meg. Den holdt seg (og ble egentlig enda værre) frem til uke 17 ish😅 

Åå sier du det, så lenge 😅 jeg er verre om morgenen, så blir det bedre ut over til ettermiddagen. Hadde du det mest på kveld? Føler det er mest vanlig, men det kan være noe jeg bare tror 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig! Fortsatt mye trøtt og zombiefølelse, men begynner å bli bedre nå synes jeg 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Neutral90 skrev:

Håper jeg også 🧡

Åå sier du det, så lenge 😅 jeg er verre om morgenen, så blir det bedre ut over til ettermiddagen. Hadde du det mest på kveld? Føler det er mest vanlig, men det kan være noe jeg bare tror 😁

Ja, etter jobbtid var grusom😅 men tror det er veldig forskjellig fra folk til folkn er det en ting jeg har skjønt er at ALT er normalt når det gjelder graviditet😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...