Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Håper det er helt uskyldig. Det er helt normalt med spotting/småblødninger tidlig i svangerskapet. Men skjønner du blir bekymret likevel! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så god dere alle er 🧡

Jeg har slått meg litt mer til ro med at så lenge jeg ikke har frisk blod og eller smerter så er det ikke noe å uroe seg for. 

Den kvelden/natta hadde jeg nokså sterk angst, og det tar meg mye å greie å roe meg igjen. Men, det er jo ikke noe jeg kan gjøre fra eller til ifbm det å miste... Selv om vi håper. 

Jeg har ønsket dette så sterkt, jeg vil nødig ødelegge opplevelsen med å være redd :)

5 dager til vi vet om det er liv laga! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på deres vegne🤞🏼❤️ Dagen jeg hadde TUL var jeg såå nervøs! Gråt på venteværelset og alt.. 
Har trua på dere! Det er jo mindre komplikasjoner med «hjemmelaga» babyer😁 Følger med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pillowtalk skrev:

Jeg er så spent på deres vegne🤞🏼❤️ Dagen jeg hadde TUL var jeg såå nervøs! Gråt på venteværelset og alt.. 
Har trua på dere! Det er jo mindre komplikasjoner med «hjemmelaga» babyer😁 Følger med videre!

Grunnen til at vi har hatt ivf er fordi jeg bare har en eggleder og den er skadet 😏 har fått beskjed om at vi ikke kommer til å bli gravid på egen hånd. selv om jeg håper så vet jeg realistisk tenkt at vi får beskjed om ny XU på fredag... ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en helt annen opplevelse med denne graviditeten kontra da du faktisk hadde xu (HCG).

Jeg tror og håper dere får verdens fineste beskjed på fredag🤞🏼❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pillowtalk skrev:

Du har jo en helt annen opplevelse med denne graviditeten kontra da du faktisk hadde xu (HCG).

Jeg tror og håper dere får verdens fineste beskjed på fredag🤞🏼❣️

Ja, og myyye flere symptomer. Så vi håper selvsagt 🧡🧡 

 

Et annet symptom som har dukket opp er at håret er så fyldig og fint 😍 herlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld 😃  

Så godt å se at det fremdeles går tilsynelatende bra. Om jeg har forstått rett skal dere på UL i morgen? Isåfall masse lykke til ❤️ Krysser fingrene for dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig gode 🧡🥰

Timen er kl 11 😰:haar: tar ikke på meg mascara, fordi det blir gråting uansett utfall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til idag! Jeg er så spent og håper på gode nyheter for dere 🙏🙏🙏🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en magisk opplevelse🥰 men vi greier ikke slippe jubelen løs helt ennå... 

Det var veldig tydelig for både jeg og mannen at det var inni livmoren med en gang livmoren kom på skjermen 🧡🧡🧡 herlig!!! 

Men, legen målte fosteret til å være lite :( og vi greide ikke å høre hjertelyd. Legen skrev at han ikke var sikker på om han såg hjerte heller. Vi mener det var en tydelig blinking der... Legen pekte på det også, men siden han ikke hørte det ville han ikke 100% bekrefte hjertelyd :( han målte oss til 6+1 som er umulig. Mitt håp er at han hadde nokså dårlig utstyr, og at det er derfor det både var vanskelig å fange opp hjerteslag og størrelse :( 🤞🤞

Så... Ny ultralyd neste uke. Vi er SÅ glad det på mirakuløst vis er inni livmoren, men målingen bekymrer oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så nervepirrendes❤😭 men fantastisk det var på riktig plass, så hååååper vi bare at hjertet slår og alt ser fint ut til neste UL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, bondekone skrev:

Ååå, så nervepirrendes❤😭 men fantastisk det var på riktig plass, så hååååper vi bare at hjertet slår og alt ser fint ut til neste UL!!

Ja veldig nervepirrende! Og nyhetene kansellerer på en måte hverandre 😢 hadde håpet å kunne slappe mer av etter denne ul, men vi tåler en uke til på pinebenken 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sååå spent på deres vegne!! Så godt å høre at embryoet har plassert seg inni livmoren ❤️🥰 Men så utrolig nervepirrende at embryoet ikke samsvarer med hvor langt du er på vei og at han ikke fant hjertelyd 😯 Jeg tenker at noen få mm på oppmåling såpass tidlig i svangerskapet kan bety flere dager til og fra. Får håpe utstyret ikke var av det beste og at det er grunnen for at dere ikke fikk noen helt klare svare i dag. Men inntil det motsatte er bevisst, så er du gravid ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig bra at embryo ligger godt plassert i livmor! Det i seg selv er jo fantastisk! ❤️ 
Så tidlig er det lett å måle feil, det er utrolig lite som skal til for å utgjøre noen dager fra/til. Håper dere ser en søt liten bamsemums neste uke. Og jeg skjønner godt at det er veldig nervepirrende! 

Det blir vel ikke noe mindre nervepirrende når du vet at den ligger på rett sted til og med! 😬❤️ 
 

 Når til uken er neste tul? 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, håper det bare er vanskelig å måle :( er urolig også fordi legen ikke hørte hjertelyd :grine:

Hadde forberedt oss på en enten-eller beskjed i dag, ikke en god beskjed med en bekymring på kjøpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ny ul torsdag neste uke, privat i Trondheim. Jeg valgte sentrum Gynekologi, men aner ikke hvor gode de faktisk er :vetikke:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri malla så nervepirrende! Men så fantastisk at den sitter i livmor ❤️ Krysser fingrene for at det er helt som det skal der inne :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...