Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Hurra for innsett i juni! 😄 Trening og fysisk aktivitet er bra for helsa uansett, så synes du skal være stolt av deg selv som har gjort så mye bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Hurra for innsett i juni! 😄 Trening og fysisk aktivitet er bra for helsa uansett, så synes du skal være stolt av deg selv som har gjort så mye bra :) 

Takk for gode ord 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar jeg straks til Trondheim, innsett i morgen 🥰 Jeg føler meg så heldig. 6 dager siden st Olavs ringte med melding om at de åpner for Innsett, og jeg får allerede sette tilbake i morgen. Det er bare utrolig flaks og det viser fleksibilitet fra st Olavs sin side. 

Nå er jeg akademiker og tror nok ikke på hverken skjebnen eller karma, men i morgen er det på dagen 1 år siden første innsett. Det eneste innsettet vi har blitt gravid på. Håper vi har like mye tur med oss denne gangen, pluss litt til 💚

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, bondekone skrev:

Massevis av lykke sendes til deg❤ 

Takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så herlige nyheter 🥰 Lykke, lykke til!!

Takk så mye 🥰 Bare kos når bartebebyen viser seg fra en så fin side som i kveld 🎈

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, vegasus skrev:

Så utrolig bra med innsett allerede i morgen  🥰 Lykke til ❤️ 

Jeg vet! 😍 Føler meg utrolig heldig. Aldri i verden hadde jeg drømt om så rask "saksgang" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten første gang ingen vet at vi er til innsett. Føles befriende og godt.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Åh, så bra! Masse lykke til, håper den sitter nå 🥰

Tusen takk 🥰det håper vi virkelig også 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo.  Blir helt tussete av dette. Føler på symptomer hele tiden, selv om jeg vet det ikke kan være reelt 😛 er både kvalm (av for mye kake) og har såre brystvorter (av cyclogest). 

Håper håper, men er så redd for å bli skuffet igjen... 

Endret av Neutral90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Når skal du teste? 😊 

Jeg blir ikke enig med meg selv. Vi skal bort langhelgen og jeg vil egentlig ikke teste før og ødelegge helga om det er negativ test... Samtidig er det lenge å vente til mandag uka etter, da er jeg jo også 16 dpo. Har litt noia nå, så vet ikke om jeg greier å vente helt til da 😬 Har du noe råd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde kanskje vært om du klarer å vente til over helgen da, jeg tenker at 16dpo er du garantert riktig svar.. Samtidig er det litt kjipt å gå med store forhåpninger i helgen også plutselig kommer mensen med et brak 🤷‍♀️ Noe jeg selvfølgelig ikke håper skjer! 🤞 men hvis du tester før dere drar bort, trenger den ikke nødvendigvis å vise riktig pga det er litt tidlig. Haha, ikke så mye råd 🙈 Jeg personlig vet ikke om jeg hadde klart og vente, så hadde nok tatt med meg test på tur 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Det beste hadde kanskje vært om du klarer å vente til over helgen da, jeg tenker at 16dpo er du garantert riktig svar.. Samtidig er det litt kjipt å gå med store forhåpninger i helgen også plutselig kommer mensen med et brak 🤷‍♀️ Noe jeg selvfølgelig ikke håper skjer! 🤞 men hvis du tester før dere drar bort, trenger den ikke nødvendigvis å vise riktig pga det er litt tidlig. Haha, ikke så mye råd 🙈 Jeg personlig vet ikke om jeg hadde klart og vente, så hadde nok tatt med meg test på tur 👍

Ja, jeg frykter at jeg ender opp med å ta med test på tur 😅 7 dager etter innsett forventer jeg å kunne se en strek om det har festet seg... Æsj, vi har gledet oss sånn til nytt forsøk, for bare å være supernervøs under hele ruge perioden 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Neutral90 skrev:

Ja, jeg frykter at jeg ender opp med å ta med test på tur 😅 7 dager etter innsett forventer jeg å kunne se en strek om det har festet seg... Æsj, vi har gledet oss sånn til nytt forsøk, for bare å være supernervøs under hele ruge perioden 😕

Hører desverre med denne nervøsiteten, ja 🙄 Ta med test på tur du 👍 Du trenger jo ikke bruke den 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo og negativ test 😭😭 eller kanskje det er noe der, men den er ikke positiv iaf. Jeg som skulle vente. Vi reiser bort i dag og kommer ikke tilbake før søndag kveld, så jeg har ødelagt turen litt nå. Var bare temmelig sikker på positiv test, så det er veldig skuffende :(

Føler meg som en ukomplett kvinne og skjønner ikke hvordan mannen min skal orke dette. 

Nå vet vi ikke hva vi skal gjøre. Vi har fått tid til operasjon i september. Legen mener eggleder er betent og gir fra seg væske til livmor som gjør at egg ikke fester seg. Kjipt å bruke egg unødvendig hvis hun har rett. Har hun feil vil det føles som at vi har kastet bort mye dyrebar tid... Vanskelig valg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...