Gå til innhold

Drømmen om en familie


Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så synd dette forsøket ikke gikk den veien dere håpet på ❤️ Nå blir vel IVF satt på vent pga korona, så da må det bare  prøves på en hjemmelaget i mellomtiden ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere ❤️ Sjansen for at vi skal få det til selv er mikroskopisk, men vi har så lite annet enn håp. Så da får vi holde fast til håpet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd13 og negativ eltest i morges. Har en test igjen så jeg prøver å vente til jeg har så konsentrert urin som mulig før jeg brenner den av 🙈 Har flere kroppslige tegn på at det nærmer seg, men hadde vært fint med positiv test da. 

Mannen har jobbet sykt mye de siste dagene, men han er innstilt på å gjøre sin del annenhver dag. Lite vet han at jeg kommer til å legge inn søknad om innsats hver dag, siden jeg kanskje forblir usikker på når eggløsning er :laugh:

Er fortsatt i tenkeboksen om vi skal hoppe på privatklinikk på mens som kommer i påska... Det er på en måte en massssse penger som blir bortkastet siden vi har 5 på frys, samtidig er jeg usikker på hvor tålmodig jeg greier å være.. I alle fall i disse hjemmekontortider der alt jeg gjør er å drømme meg gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd21

Har veldig pms og det føles ut som at mensen kommer når som helst. Så enten er syklusen min helt på bærtur på en måte den aldri har vært før, eller så er det noe annet. Tredje dagen i dag på rad med fertilitetsyoga, kan det virkelig ha så god effekt/gjøre meg såå støl i livmorområdet at det kjennes som at mensen kommer? 🤔 Tiden får vise! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For å oppdatere forrige post; JA, yoga kan gjøre livmorområdet så stivt og vondt at det føles ut som mens kommer 😂

Cd31(!) 

Aldri hatt en så lang syklus før. Aner ikke hva som skjer. Gikk jo på østrogen i 36 t på cd1-3. Kan det ha ødelagt syklusen så mye? 

Gikk jo tom for eggløsningstester cd 15,fortsatt neg test da. Regnet bare med at El ble like mange dager forsinket som så mange dager jeg brukte østrogen. Fikk nye tester før ferien, så tok en test i dag siden graviditetstest var negativ. Og eltest er nesten positiv. 

Ingen tegn til mens, men var veldig oppblåst i går. Det kan bety både mens og El. (Og pizza.)

Er så forvirra. Greide ikke kroppen å slippe egget første gang? Blir eltest nesten positiv rett før mens? 🤯

 

IMG_20200410_090151.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Leste gjennom hele dagboken din nå. Synes det var utrolig leit å lese at veien har vært så lang og så tung for dere ❤️ 
Jeg håper for din del at det er EL som er rett rundt hjørnet, men jeg har selv opplevd  nesten positiv ELT rett før mens, så vær forberedt på begge deler. Jeg krysser alt jeg har for deg ❤️
 

Sender deg en varm klem :klem: Og håper inderlig at det er deres tur nå! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om EL test kan bli positiv rett før mens, det virker jo litt merkelig 🤷‍♀️ 

Hvordan gjør du fertilitetsyoga? Er det på YouTube eller har du fått deg noen øvelser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vegasus skrev:

Hei! Leste gjennom hele dagboken din nå. Synes det var utrolig leit å lese at veien har vært så lang og så tung for dere ❤️ 
Jeg håper for din del at det er EL som er rett rundt hjørnet, men jeg har selv opplevd  nesten positiv ELT rett før mens, så vær forberedt på begge deler. Jeg krysser alt jeg har for deg ❤️
 

Sender deg en varm klem :klem: Og håper inderlig at det er deres tur nå! ❤️

Du er god ❤️ jeg håper helst på mensen. Det ideelle var at mensen ble så mye forsinket at den kommer på mandag/tirsdag, perfekt for oppstart på nytt fryseforsøk 🙈😎 Det er lov å håpe 🌞

3 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Aner ikke om EL test kan bli positiv rett før mens, det virker jo litt merkelig 🤷‍♀️ 

Hvordan gjør du fertilitetsyoga? Er det på YouTube eller har du fått deg noen øvelser? 

Jeg har på YouTube, følger denne 

 Og så gjør jeg noen ekstra øvelser som en da sk ivf klinikk la ut på Instagram. Finner den ikke igjen, men det er å ligge på rygg med bena opp, legg hendene på innsiden av knærne og press knærne inn mens hendene holder igjen, pause med å dra knærne ned mot brystet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Neutral90 skrev:

Du er god ❤️ jeg håper helst på mensen. Det ideelle var at mensen ble så mye forsinket at den kommer på mandag/tirsdag, perfekt for oppstart på nytt fryseforsøk 🙈😎 Det er lov å håpe 🌞

Da misforstod jeg innlegget ditt litt 🙈 Da håper jeg du får mensen som ønsket og ikke EL nå, og at det klaffer med nytt forsøk 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, vegasus skrev:

Da misforstod jeg innlegget ditt litt 🙈 Da håper jeg du får mensen som ønsket og ikke EL nå, og at det klaffer med nytt forsøk 😃

Ja, anser sjansen for å greie det selv hjemme som så liten, så vil bare komme igang med nytt forsøk så raskt som mulig 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teooor jeg har hatt eggløsning. Testen ble aldri positiv, men var merkbart mye mer negativ 6 t senere. To teater i dag, like negative. Så håper El har vært nå, selv om mensen er det beste. 

For alt jeg vet er dette lykken, at st Olavs trenger disse to ekstra ukene før mens å komme igang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært den kjipeste helga på lenge. Jeg gikk rett i kjelleren etter å få beskjed at vi ikke får sette inn og de aner ikke når de kommer til å begynne med innsett heller. Var så sikker på at de kom til å prioritere frys over fersk. 

Har vært mye tårer 😥 Det virker som at det aldri kommer til å bli vår tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at du har det kjipt nå, det er lov å gråte litt ❤️ Vi må bare fortsette å håpe og tro at året 2020 er året ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Forstår at du har det kjipt nå, det er lov å gråte litt ❤️ Vi må bare fortsette å håpe og tro at året 2020 er året ❤️ 

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tidligtest i dag, noe som var helt bortkasta for når jeg tørka meg oppdaga jeg at jeg har fått mensen. 

39 dager ble den syklusen. Lurer fælt på hvorfor den ble så lang. Tviler egentlig på at jeg har hatt skikkelig eggløsning det hele tatt. 

 

Cd1, men uten å få bruke syklusen til noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, kjære deg ❤️😢 Får så vondt av deg! Synes det er en snodig prioritering av st olav at de bare prioriterer ferskforsøk 🤨 Vil så gjerne at dere lykkes snart ❤️ Har dere lagt fra dere privat helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, kjære deg ❤️😢 Får så vondt av deg! Synes det er en snodig prioritering av st olav at de bare prioriterer ferskforsøk 🤨 Vil så gjerne at dere lykkes snart ❤️ Har dere lagt fra dere privat helt?

:blomst:❤️

1st world problem, men det er altoppslukende. 

Mannen mener det er galskap å bruke 60.000 kr nytt ferskforsøk når vi har så mange på frys...og jeg er jo enig i det, samtidig føler jeg 60.000 er lite hvis det faktisk blir et barn ut av det :bond:Nå er jo mensen her så vi har nye par-tre uker å bestemme oss på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

:blomst:❤️

1st world problem, men det er altoppslukende. 

Mannen mener det er galskap å bruke 60.000 kr nytt ferskforsøk når vi har så mange på frys...og jeg er jo enig i det, samtidig føler jeg 60.000 er lite hvis det faktisk blir et barn ut av det :bond:Nå er jo mensen her så vi har nye par-tre uker å bestemme oss på.

Skal være enig i at IVF-verdenen er ganske så altoppslukende 🤭 

Skjønner at det er en vanskelig avgjørelse... Skjønner jo mannen din godt, samtidig som jeg skjønner deg minst like godt 🧐 Spesielt vanskelig at dere ikke har noe tidsperspektiv å forholde dere til... Håper dere finner ut hva som er best for dere i løpet av disse ukene 🙏 Jeg tenker at det ikke bare er økonomi oppi dette, skulle dere velge privat, så må jo du faktisk utsette kroppen din for en ny runde stimulering. Det er jo ikke bare bare det heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Skal være enig i at IVF-verdenen er ganske så altoppslukende 🤭 

Skjønner at det er en vanskelig avgjørelse... Skjønner jo mannen din godt, samtidig som jeg skjønner deg minst like godt 🧐 Spesielt vanskelig at dere ikke har noe tidsperspektiv å forholde dere til... Håper dere finner ut hva som er best for dere i løpet av disse ukene 🙏 Jeg tenker at det ikke bare er økonomi oppi dette, skulle dere velge privat, så må jo du faktisk utsette kroppen din for en ny runde stimulering. Det er jo ikke bare bare det heller...

Nei det er store valg og det å ikke vite når de åpner for Innsett gjør det så vanskelig... Vil ikke gå gjennom enda et uttak hvis de åpner for Innsett på st Olav uka etter liksom 😕 blir helt gal av tankene og usikkerheten... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...