panzerpølsa Skrevet 30. juli 2020 #821 Del Skrevet 30. juli 2020 På ei inn til Christiania står det skilt om foto forbud. Hun får beskjed med en gang de går inn om å legge bort kamera, og slette film/bilder. Filmer hele tiden mens hun er der inne, tar bilder av de forskjellige stedene der inne. Å får så beskjed igjen om at nå er det nok, og de ønsker at hun sletter film/bilder. Og de som varsler er idiotene mener hun!? Snakk om respektløst menneske, blir ikke stort mer idiotisk og navlebeskuende enn dette. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 30. juli 2020 #822 Del Skrevet 30. juli 2020 Hun sier hun er for å vise «ting» som det er og være ærlig når det gjelder andre, og da sårbare miljøer/personer. Hvorfor ikke da ta ut løshåret, fjerne litervis med filler og botox? Kanskje begynne med seg selv? når det gjelder å være ærlig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 30. juli 2020 #823 Del Skrevet 30. juli 2020 Hun har ingen respekt for andre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 30. juli 2020 #824 Del Skrevet 30. juli 2020 Dum og dummere på tur 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 30. juli 2020 #825 Del Skrevet 30. juli 2020 Nødvendig å vise seg før eller etter de har hatt sex da🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. juli 2020 #826 Del Skrevet 30. juli 2020 7 minutter siden, Ice_83 skrev: Nødvendig å vise seg før eller etter de har hatt sex da🙄 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 30. juli 2020 #827 Del Skrevet 30. juli 2020 30 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Hvordan vet du det? Vet vel ingenting,men nakne under dynene osv. Litt latterlig å måtte vise seg slik. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 30. juli 2020 #828 Del Skrevet 30. juli 2020 Herregud hun er så lite smart. Tror hun virkelig at hun har LOV til å snikfilme folk for å legge ut til titusenvis av mennesker?! Og attpåtil blir hun forbanna når folk snakker til henne? Hadde glatt anmeldt henne om jeg hadde sett meg selv i bakgrunnen på noen av hennes idiotiske snapper. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 30. juli 2020 #829 Del Skrevet 30. juli 2020 I morgen vil hun hjem og dansken vil være en dag lengre.. Men det blir vel som Heidi vil, tenker jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 30. juli 2020 #830 Del Skrevet 30. juli 2020 24 minutter siden, Dame 67 skrev: I morgen vil hun hjem og dansken vil være en dag lengre.. Men det blir vel som Heidi vil, tenker jeg Det blir alltid som Heidi vil, ellers blir det bråk og leven 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 30. juli 2020 #831 Del Skrevet 30. juli 2020 26 minutter siden, Dame 67 skrev: I morgen vil hun hjem og dansken vil være en dag lengre.. Men det blir vel som Heidi vil, tenker jeg Fy faen så hun bosser han rundt,og kjefter og smeller om han ikke gjør som hun mener. Sjukt å være vitne til 😳 Han holder vel ut pga sexen eller noe slikt... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 30. juli 2020 #832 Del Skrevet 30. juli 2020 54 minutter siden, Ice_83 skrev: Fy faen så hun bosser han rundt,og kjefter og smeller om han ikke gjør som hun mener. Sjukt å være vitne til 😳 Han holder vel ut pga sexen eller noe slikt... Hun må jo være helt vill i senga om det er verdt det! Jeg forstår det ikke... Hadde blitt sprø etter få timer med mobilbruken hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. juli 2020 #833 Del Skrevet 31. juli 2020 Mtp at dansken helt frivillig valgte å gå tilbake til Heidi og bli sammen med henne igjen så synes jeg ikke synd på han, han visste hva han gikk til. Jeg tenkte mere stakkars mann da de var kjærester første gangen, men når man da velger på nytt å gå tilbake til en sånn person så vet man hva man går til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 31. juli 2020 #834 Del Skrevet 31. juli 2020 10 timer siden, Dame 67 skrev: I morgen vil hun hjem og dansken vil være en dag lengre.. Men det blir vel som Heidi vil, tenker jeg Skjønner ikke det der. I et halvt år nå har hun klaget på snap om at det er ingenting å gjøre på i Trondheim og sagt flere ganger at hun har reist til moren for å ha noen å være med. Og så - etter et par dager i Danmark, vil hun hjem? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. juli 2020 #835 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg tror ikke hun er fornøyd om hun ikke har noe(n) å klage på. Husker jeg reagerte på dette i "Charterfeber", og da hadde jeg aldri hørt om henne før. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. juli 2020 #836 Del Skrevet 31. juli 2020 11 timer siden, Dame 67 skrev: I morgen vil hun hjem og dansken vil være en dag lengre.. Men det blir vel som Heidi vil, tenker jeg Du fikk rett! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 31. juli 2020 #837 Del Skrevet 31. juli 2020 2 timer siden, FruRosa skrev: Du fikk rett! Etter og fulgt henne på snap en stund, så kom ikke det som noen overraskelse at det ble hjem tur i dag. Hun har overrasket mere, hvis hun hadde gjort det Tom ville. Her har hun klaget og grått sine modige tårer for at det har vært ensom og være i Trondheim. Når hun får reise på ferie,da skal hun hjem etter noen dager. Som Tom sa, de kunne være lengre for det var ingenting som ventet på dem hjemme. At en voksen person finner seg i og bli behandlet sånn for andre gang, det fatter jeg ikke. Men synes ikke noe synd på han! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 31. juli 2020 #838 Del Skrevet 31. juli 2020 42 minutter siden, Dame 67 skrev: Etter og fulgt henne på snap en stund, så kom ikke det som noen overraskelse at det ble hjem tur i dag. Hun har overrasket mere, hvis hun hadde gjort det Tom ville. Her har hun klaget og grått sine modige tårer for at det har vært ensom og være i Trondheim. Når hun får reise på ferie,da skal hun hjem etter noen dager. Som Tom sa, de kunne være lengre for det var ingenting som ventet på dem hjemme. At en voksen person finner seg i og bli behandlet sånn for andre gang, det fatter jeg ikke. Men synes ikke noe synd på han! Det har jo vært slutt endel ganger, men han tar henne alltid tilbake. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 31. juli 2020 #839 Del Skrevet 31. juli 2020 45 minutter siden, Dame 67 skrev: Etter og fulgt henne på snap en stund, så kom ikke det som noen overraskelse at det ble hjem tur i dag. Hun har overrasket mere, hvis hun hadde gjort det Tom ville. Her har hun klaget og grått sine modige tårer for at det har vært ensom og være i Trondheim. Når hun får reise på ferie,da skal hun hjem etter noen dager. Som Tom sa, de kunne være lengre for det var ingenting som ventet på dem hjemme. At en voksen person finner seg i og bli behandlet sånn for andre gang, det fatter jeg ikke. Men synes ikke noe synd på han! Enig. Jeg forstår ikke tankegangen hennes.. Her står Tom på pinne for henne og betale alt av hotellopphold etc. Hva gir hun tilbake? Jo en foss med klaging på snap for å høste sympati fra følgerne sine. Men hun feiler jo der også fordi folk er ikke dumme av seg. Dette med ulovlig filming å ta bilder viser virkelig for lavt hun har synket. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 31. juli 2020 #840 Del Skrevet 31. juli 2020 Helt tilfeldig kom jeg over henne på snapchat, det måtte være like etter det var slutt med Tom så det var gråt og et fryktelig styr. Etter det har jeg fulgt henne. Har de vært samboere noen gang? Jeg tenker skal de ha et forhold må det være best de bor hver for seg, for enkel kan hun umulig være å bo sammen med. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå