Saywhat Skrevet 4. august 2020 #861 Del Skrevet 4. august 2020 8 minutter siden, Flettfrid skrev: Det der stemmer ikke, da minstesats uføre er langt høyere enn det der. Det er tatt fra skattelistene. Hvis ikke det er riktig vet du mer enn skattemyndighetene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 4. august 2020 #862 Del Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, Saywhat skrev: Men hvem har sagt at hun har fått innvilget uføretrygd? Hun har snakket på snap om at hun er ufør pga diverse helseproblemer og at trening hjelper til å holde henne i gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. august 2020 #863 Del Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, Saywhat skrev: Det er tatt fra skattelistene. Hvis ikke det er riktig vet du mer enn skattemyndighetene Det der viser ikke reell inntekt, det er f.eks fratrekk i huslån inn i de tallene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 4. august 2020 #864 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) 7 minutter siden, Flettfrid skrev: Det der viser ikke reell inntekt, det er f.eks fratrekk i huslån inn i de tallene. Det gir vanligvis en pekepinn på om du tjener mye eller lite. Min reelle inntekt er ca dobbelt av det som står i skattelistene hvis jeg husker riktig. I alle fall tjener jeg en del 100 tusen mer enn jeg står oppført med. Det har å gjøre med skatteklasse, skattefradrag, andre fradrag og formue å gjøre. Endret 4. august 2020 av Nana 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. august 2020 #865 Del Skrevet 4. august 2020 Inntekten er altfor lav Mange skattebetalere reagerer på at inntekten som er oppgitt i skattelistene, er langt lavere enn det de faktisk tjente. Skattelistene viser nettoinntekt, som er lønnsinntekt, kapitalinntekter og naturalytelser minus fradrag som personfradrag, minstefradrag og for eksempel rentefradrag. Du må med andre ord plusse på disse fradragene for å finne den virkelige bruttoinntekten. For personer med gjeld er lønnsinntekten normalt større enn nettoinntekt fordi du får fradrag for rentene. I tillegg får du fradrag for andre poster. Fradrag for eksempel for barnepass, arbeidsreiser og pensjonssparing maskerer virkelig inntekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. august 2020 #866 Del Skrevet 4. august 2020 39 minutter siden, Nana skrev: Det gir vanligvis en pekepinn på om du tjener mye eller lite. Min reelle inntekt er ca dobbelt av det som står i skattelistene hvis jeg husker riktig. I alle fall tjener jeg en del 100 tusen mer enn jeg står oppført med. Det har å gjøre med skatteklasse, skattefradrag, andre fradrag og formue å gjøre. Samme her, og ca 180’ er aap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 4. august 2020 #867 Del Skrevet 4. august 2020 54 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun er 100% ufør, det har hun da selv sagt. Hun skrev på bloggen sin at det var hun ikke. Nå er blogg.no nedlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. august 2020 #868 Del Skrevet 4. august 2020 (endret) 43 minutter siden, Snowflakes skrev: Hun skrev på bloggen sin at det var hun ikke. Nå er blogg.no nedlagt Blogg.no er da ikke nedlagt. Det er vel den største bloggportalen vi har i Norge. Endret 4. august 2020 av Lunabelle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 4. august 2020 #869 Del Skrevet 4. august 2020 18 minutter siden, Lunabelle skrev: Blogg.no er da ikke nedlagt. Det er vel den største bloggportalen vi har i Norge. Jo, i den formen den var. Du kan ikke bare lage deg blogg der nå. Og hennes blogg er borte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. august 2020 #870 Del Skrevet 4. august 2020 1 time siden, Snowflakes skrev: Hun skrev på bloggen sin at det var hun ikke. Nå er blogg.no nedlagt Det er vel noen år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 4. august 2020 #871 Del Skrevet 4. august 2020 14 minutter siden, Flettfrid skrev: Det er vel noen år siden. 2018-19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 4. august 2020 #872 Del Skrevet 4. august 2020 Skjenker folk virkelig skatten til andre ennå,kunne ikke falle meg inn. Rimelig flaut for de som gjør det når den man sjekker skatten til får beskjed om at du har vært inne å skjenket den. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2020 #873 Del Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, Lillyann skrev: Skjenker folk virkelig skatten til andre ennå,kunne ikke falle meg inn. Rimelig flaut for de som gjør det når den man sjekker skatten til får beskjed om at du har vært inne å skjenket den. Det er nå ingen som skjenker skatten til andre. Det er klinisk umulig. Men at folk sjekker skatten til andre er både vanlig å mulig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. august 2020 #874 Del Skrevet 4. august 2020 19 minutter siden, Lillyann skrev: Skjenker folk virkelig skatten til andre ennå,kunne ikke falle meg inn. Rimelig flaut for de som gjør det når den man sjekker skatten til får beskjed om at du har vært inne å skjenket den. Trenger ikke gå inn på skattelister til privat personer. Ligger ute til allmenheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 4. august 2020 #875 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor mennesker BRYR seg så mye om andre. Er livene deres så kjedlige dere må henge dere opp i andres? Hvis vi alle bare slutter å gi oppmerksomhet til sånt tull... Burde kjøre en felles «Slutt å gi oppmerksomhet til bullshit mennnesker» dugnad 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 4. august 2020 #876 Del Skrevet 4. august 2020 8 minutter siden, Saywhat skrev: Trenger ikke gå inn på skattelister til privat personer. Ligger ute til allmenheten. Nei det er det slutt på, for å sjekke noens skatt må man logge inn på skatteetaten å søke de opp, da får de beskjed om hvem som har skjekket den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4. august 2020 #877 Del Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, Lillyann skrev: Nei det er det slutt på, for å sjekke noens skatt må man logge inn på skatteetaten å søke de opp, da får de beskjed om hvem som har skjekket den. Skjønner at folk som følger IH er blinde og døve. Det var en screenshot fra Google over Inntekt til kjente bloggere i Trondheim I 2018. Man må ikke gå inn på privatpersoner alltid når det gjelder «Kjendiser» 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 4. august 2020 #878 Del Skrevet 4. august 2020 47 minutter siden, Saywhat skrev: Trenger ikke gå inn på skattelister til privat personer. Ligger ute til allmenheten. 31 minutter siden, Saywhat skrev: Skjønner at folk som følger IH er blinde og døve. Det var en screenshot fra Google over Inntekt til kjente bloggere i Trondheim I 2018. Man må ikke gå inn på privatpersoner alltid når det gjelder «Kjendiser» ... Ta deg en tur ut i frisk luft i morgen, det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 5. august 2020 #879 Del Skrevet 5. august 2020 12 timer siden, Saywhat skrev: Samme her, og ca 180’ er aap AAP er 66% av inntekten opp til 6 G, mener jeg. Syns ikke vi skal spekulerer i hva og hvor mye hun har i inntekt. Jeg vet bare det hun selv har sagt på snap, men det kan ha endret seg. Uansett, til hovedtemaet, hun har nå aldri lagt skjul på at det er Tom som betaler mobil, sykkel og ferier. Uavhengig av ytelse - de som faller utenfor arbeidslivet enten det et permanent eller midlertidig, mister goder som jobbmobil, betalt internett etc (og feriepenger antar jeg?), så det er nok ikke lett å spare opp til verken ny mobil eller andre ting. Grunnutgiftene er jo de samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 5. august 2020 #880 Del Skrevet 5. august 2020 3 minutter siden, Nana skrev: AAP er 66% av inntekten opp til 6 G, mener jeg. Syns ikke vi skal spekulerer i hva og hvor mye hun har i inntekt. Jeg vet bare det hun selv har sagt på snap, men det kan ha endret seg. Uansett, til hovedtemaet, hun har nå aldri lagt skjul på at det er Tom som betaler mobil, sykkel og ferier. Uavhengig av ytelse - de som faller utenfor arbeidslivet enten det et permanent eller midlertidig, mister goder som jobbmobil, betalt internett etc (og feriepenger antar jeg?), så det er nok ikke lett å spare opp til verken ny mobil eller andre ting. Grunnutgiftene er jo de samme. Riktig.. For hun fikk plutselig en splitter ny tlf liten stund etter hennes gamle tlf hadde vært på service. Hun har selv bekreftet på snap at det er Tom som har betalt for årets ferie. I dag så får man swape eller svitsj seg til en ny tlf. Så i utgangspunktet så skulle det ha funket for henne, men det kommer jo selvfølgelig an på abonnement hun hadde valgt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå