Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

At en voksen dame som kaller seg for influencer oppfører seg sånn som hun gjør🙈Hvem tror hun at hun påvirker, ettersom hun ser på seg selv som influenser?? 
jeg er på samme alder som Heidi, . Ikke kjefter jeg på de rundt meg ,ikke kjefter jeg på snap heller. Jeg jobber, trener og omgås noen få venner pga corona og familien min. 
Ikke vet jeg av noen som oppfører seg sånn som henne heller. Mine venninner lever som meg med jobb, trening, hobbyer. 
 

Endret av Dame 67
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dame 67 skrev (3 timer siden):

At en voksen dame som kaller seg for influencer oppfører seg sånn som hun gjør🙈Hvem tror hun at hun påvirker, ettersom hun ser på seg selv som influenser?? 
jeg er på samme alder som Heidi, . Ikke kjefter jeg på de rundt meg ,ikke kjefter jeg på snap heller. Jeg jobber, trener og omgås noen få venner pga corona og familien min. 
Ikke vet jeg av noen som oppfører seg sånn som henne heller. Mine venninner lever som meg med jobb, trening, hobbyer. 
 

Du høres ut som et normalt oppegående menneske.  Jeg forstår ikke hvordan damer spesielt kan se opp til henne, nettopp av de grunnene du nevner. Og at dansken holder ut💣 det er nok en grunn for at hun har lite kontakt med venner og familie. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker instaheidi sminke hele tiden på snap? Synd å si det, men ho ser faktisk ikke ut med så mye sminke, ser ut som en 75 åring.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 25.11.2020 den 14.21):

Han virker jo ikke usympatisk. Han vil jo både være med sønn og foreldre. Men nå han er tilbake hos henne eksisterer ikke de lenger. 

Han kan jo ikke reise til Danmark i friperiodene sine pga Corona. Han var der for ett par mnd siden, men nå må han jo i karantene om han reiser dit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (42 minutter siden):

Han kan jo ikke reise til Danmark i friperiodene sine pga Corona. Han var der for ett par mnd siden, men nå må han jo i karantene om han reiser dit.

Ja, det er jo sant nå. Men tror nok neppe han hadde dratt uansett. Det faller ikke i god jord hos Heidi. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame 67 skrev (På 26.11.2020 den 18.21):

At en voksen dame som kaller seg for influencer oppfører seg sånn som hun gjør🙈Hvem tror hun at hun påvirker, ettersom hun ser på seg selv som influenser?? 
jeg er på samme alder som Heidi, . Ikke kjefter jeg på de rundt meg ,ikke kjefter jeg på snap heller. Jeg jobber, trener og omgås noen få venner pga corona og familien min. 
Ikke vet jeg av noen som oppfører seg sånn som henne heller. Mine venninner lever som meg med jobb, trening, hobbyer. 
 

Hun påvirker nok ikke mange, iallfall ikke slik man tenker om en påvirker som en inspirasjonskilde. Tenker at de fleste følger for å kunne le litt og tenker vel «Hvor gærent kan det bli». Første gang hun dukket opp i min feed trodde jeg det var en parodi, en slags ny flettfrid. Skikkelig navlebeskuende og minus 5 i selvinnsikt. Ser hun tok kred på insta om sine døtres høyere utdanning. Hun mente hun hadde gjort noe riktig som foreldre da... Hun forstår ikke en gang at all æren er døtrenes. Hvis det stemmer som det sies her at den ene datteren ikke vil ha kontakt med henne pga måten hun bruker SoMi er det veldig spesielt at hun fortsetter. Jeg hadde nok valgt datteren min. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sitat

Enig med alt du skriver. Og har valget vært some eller et av bana mine så vet jeg hva de fleste har valgt. Men Heidi har sagt x antall ganger at ingen bestemmer hva hun skal gjøre for hun er voksen og bestemmer selv! 
Så voksen er hun at hun må til moren og få mammapleie🙈 

 

Endret av Dame 67
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurumheiti skrev (6 timer siden):

Hun påvirker nok ikke mange, iallfall ikke slik man tenker om en påvirker som en inspirasjonskilde. Tenker at de fleste følger for å kunne le litt og tenker vel «Hvor gærent kan det bli». Første gang hun dukket opp i min feed trodde jeg det var en parodi, en slags ny flettfrid. Skikkelig navlebeskuende og minus 5 i selvinnsikt. Ser hun tok kred på insta om sine døtres høyere utdanning. Hun mente hun hadde gjort noe riktig som foreldre da... Hun forstår ikke en gang at all æren er døtrenes. Hvis det stemmer som det sies her at den ene datteren ikke vil ha kontakt med henne pga måten hun bruker SoMi er det veldig spesielt at hun fortsetter. Jeg hadde nok valgt datteren min. 

 

Tror neppe det er some som er grunnen til at hun ikke vil ha kontakt😆 greit hun kunne vært flau over morens selviskhet, men hun vil ikke engang «se henne på samme sted» ute, etter instaheidis eget utsagn på snap

Endret av Saywhat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (35 minutter siden):

Tror neppe det er some som er grunnen til at hun ikke vil ha kontakt😆 greit hun kunne vært flau over morens selviskhet, men hun vil ikke engang «se henne på samme sted» ute, etter instaheidis eget utsagn på snap

Uff, det er jo veldig, veldig trist uansett hva som er årsaken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurumheiti skrev (4 minutter siden):

Uff, det er jo veldig, veldig trist uansett hva som er årsaken. 

Ja, men noen mennesker er det kanskje greit å styre unna for sin egen del skyld

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Lillyann skrev (På 15.10.2020 den 22.31):

Hvordan kan du sitte å spre rykter når du virkelig ikke aner? Jeg kunne ikke se at hun hadde drukket og hadde hun det hva så? 

Merkelig at enkelte her inne, bare kritiserer og angriper brukere, istedenfor å delta i det tråden handler om. Aksepter at andre ser noe annet enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg heier på folk som våger å væra seg sjøl , på godt og vont. Ja hu er annerledes, men hallo så mye HAT! Hvem er dere? Sladrekjerringer! Håper dere setter mandelen i halsen hele hurven! God jul!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akinom70 skrev (6 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

Beklager, inspektør Gadget, verken Monika eller Heidi her.  Ja viss er dama spesiell,  syns bare det er spesielt å gå så sterkt ut mot et menneske som er åpen om at ho sliter med mental helse? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...