Gjest sad_shadow Skrevet 10. november 2018 #381 Del Skrevet 10. november 2018 Denne bloggeren oppfører seg mer som en tenåring som drømmer om det ene og det andre istedet for å ta livet som det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 10. november 2018 #382 Del Skrevet 10. november 2018 For en som ikke vil snakke om bruddet eller utdype hva som har skjedd, gir hun det enormt mye oppmerksomhet ihvertfall. Orker ikke. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 10. november 2018 #383 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) 3 timer siden, Be-LissiMo skrev: Hva er streak?????? 3 timer siden, marthes skrev: Måtte Google der jeg og, tror det er noe med at man får noen tegn ved siden av navnet på noen hvis man har snappet med de i flere dager på rad (eller noe sånt...) Om streak https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/9apQ9/Snapstreak-gjor-deg-til-en-av-de-kule-Na-er-jeg-sliten Slenger inn en til : https://www.nrk.no/slukt-av-snap-1.13811834 Synes egentlig snapstreak er noe skikkelig tull, og absolutt ikke noe voksne folk burde henge seg opp i når man ser hvor stressa ungdommen blir av det. Endret 10. november 2018 av Marimba 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 10. november 2018 #384 Del Skrevet 10. november 2018 6 hours ago, Senil said: Følger Linnéa Myhre på Instagram. Hun søkte på ABD på skattelistene for å bli "nevnt" på bloggen😂 Nå husker jeg ikke helt, men var ikke formuen 0 ? Ikke mye å kjøpe hus av. Skattelisten til AB ligger på vg.no 0,- i formue. Så mye for å ha sultende meny uke etter uke for å spare til hus.. Sannheten kommer alltid frem, spørsmålet er bare når 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. november 2018 #385 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Jeg er ikke imponert over at informasjon om barna blir delt til uvisst antall mennesker. Ukjente trenger ikke å vite slikt. Om AB og bruk av barn: https://influencere.wordpress.com/annebrith-bruk-av-barn-i-some/ Endret 10. november 2018 av Asti Fjernet sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 10. november 2018 #386 Del Skrevet 10. november 2018 Men hun lykkes da, nå snakkes det om streak kontra ABs traktoroppførsel den siste tiden. Hun er ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. november 2018 #387 Del Skrevet 10. november 2018 53 minutter siden, anno1 skrev: Skattelisten til AB ligger på vg.no 0,- i formue. Så mye for å ha sultende meny uke etter uke for å spare til hus.. Sannheten kommer alltid frem, spørsmålet er bare når Nå er ikke jeg noe skattelistekspert, de sier jo at skattelister bare er anslagsvis pga gjeld, formue, og jeg aner ikke hva mer, MEN, burde det ikke stå mer enn 0 i en formue på en dame som har et månedlig matbudsjett på 1000kr? Som sparer hver kr hun kommer over? Og som har gjort det lenge for å nå frem til drømmehuset? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. november 2018 #388 Del Skrevet 10. november 2018 55 minutter siden, Asti skrev: Jeg er ikke imponert over at informasjon om barna blir delt til uvisst antall mennesker. Ukjente trenger ikke å vite slikt. Om AB og bruk av barn: https://influencere.wordpress.com/annebrith-bruk-av-barn-i-some/ Man trenger ikke vite slikt, men når man vet så må man få synes at det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 10. november 2018 #389 Del Skrevet 10. november 2018 4 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Nå er ikke jeg noe skattelistekspert, de sier jo at skattelister bare er anslagsvis pga gjeld, formue, og jeg aner ikke hva mer, MEN, burde det ikke stå mer enn 0 i en formue på en dame som har et månedlig matbudsjett på 1000kr? Som sparer hver kr hun kommer over? Og som har gjort det lenge for å nå frem til drømmehuset? Du kan ha mange millioner på bok, men stå med 0 i formue om du har gjeld som overstiger «boka». 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 10. november 2018 #390 Del Skrevet 10. november 2018 Ikke eier hun bil eller bolig, en IKEA sofa og sponset kakeutstyr gir ingen formue. Så da gjenstår enten gjeld eller 0,- i formue for 2017. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. november 2018 #391 Del Skrevet 10. november 2018 16 minutter siden, miss summers skrev: Du kan ha mange millioner på bok, men stå med 0 i formue om du har gjeld som overstiger «boka». Aha, så AB kan ha en del i gjeld etter de gamle konkursene, men likevel en del på sparing? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. november 2018 #392 Del Skrevet 10. november 2018 13 minutter siden, miss summers skrev: Du kan ha mange millioner på bok, men stå med 0 i formue om du har gjeld som overstiger «boka». For eksempel om man eier et hus til 10 mill er ligningstaksten ca 2,5 mill. Om man da har et lån på 4 mill har man store verdier men kommer likevel ut med null i formue. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. november 2018 #393 Del Skrevet 10. november 2018 45 minutter siden, Kokuyo skrev: Men hun lykkes da, nå snakkes det om streak kontra ABs traktoroppførsel den siste tiden. Hun er ikke dum. Vel.. Jeg glemmer ikke hvordan AB har oppført seg siste tiden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 10. november 2018 #394 Del Skrevet 10. november 2018 https://e24.no/privat/skattelister-2015/dette-viser-skattelistene-egentlig/23819268 Les denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 10. november 2018 #395 Del Skrevet 10. november 2018 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Aha, så AB kan ha en del i gjeld etter de gamle konkursene, men likevel en del på sparing? Les denne https://e24.no/privat/skattelister-2015/dette-viser-skattelistene-egentlig/23819268 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 10. november 2018 #396 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) 59 minutter siden, Macimba skrev: Man trenger ikke vite slikt, men når man vet så må man få synes at det er bra. Når vi likevel, kanskje ufrivillig, vet dette, MÅ vi få synes at det er bra? Jeg blir forbannet over at vi faktisk vet dette, som ingen av oss har noe med. Barnas prestasjoner skulle holdes unna ABs SoMe-kanaler fikk vi høre, likevel deler hun dette med tusenvis av fremmede. Siden vi vet hun følger med her, så synes jeg vi kan la være å "skryte" av barnas prestasjoner. Dette er ting bare AB og nærmeste familie burde visst, og vært glade for. Og når du vet hva de får til, og du synes det er bra prestert, så hold det inni deg. Det MÅ ikke kommenteres her inne. Endret 10. november 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 10. november 2018 #397 Del Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev: Aha, så AB kan ha en del i gjeld etter de gamle konkursene, men likevel en del på sparing? Sparing i bank kommer rett ut på formuen. Så hvis man har mye penger på bok og det ikke vises så er det fordi man har gjeld. Vanligvis er den gjelden i boligen eller på andre ting man eier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 10. november 2018 #398 Del Skrevet 10. november 2018 27 minutter siden, miss summers skrev: Du kan ha mange millioner på bok, men stå med 0 i formue om du har gjeld som overstiger «boka». Men da må man enten eie eiendom som har gjeld som overstiger likningsverdi eller annen type usikret gjeld som overstiger «formuen». Og da har man i realiteten ingen formue, men bør bruke pengene på å nedbetale gjelda som har høyere rente enn inndkuddsrenta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. november 2018 #399 Del Skrevet 10. november 2018 Nå er ikke ex-en del av bloggen til AB lengre, da bør man kanskje ikke omtale han i tråden? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 10. november 2018 #400 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) På 10.11.2018 den 15.50, formula skrev: Når vi likevel, kanskje ufrivillig, vet dette, MÅ vi få synes at det er bra? Jeg blir forbannet over at vi faktisk vet dette, som ingen av oss har noe med. Barnas prestasjoner skulle holdes unna ABs SoMe-kanaler fikk vi høre, likevel deler hun dette med tusenvis av fremmede. Siden vi vet hun følger med her, så synes jeg vi kan la være å "skryte" av barnas prestasjoner. Dette er ting bare AB og nærmeste familie burde visst, og vært glade for. Og når du vet hva de får til, og du synes det er bra prestert, så hold det inni deg. Det MÅ ikke kommenteres her inne. Du føler du må bestemme hva jeg skal kommenter? Jøje, meg...det må jeg si var klar tale i sort og markert tekst. Endret 11. november 2018 av Macimba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg