Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Er bare å kikke på èn av @Asti sine linker, så har man grufullt lesestoff i mange timer...

Nettopp! Lettere enn å google til og med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Picketfence

Tydelig at slikkepott.no er samme Ulla med det svaret de kom med. Greit å vite 

Krysser fingrene for starten på slutten for denne uetiske bloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirupssnipp
19 minutter siden, Fru Lektor Tørdal skrev:

Det undrer meg at et par av bedriftene sier de har mottatt én henvendelse - anonymt. Hvis alle her som har sagt at de har sendt hendvendelse virkelig har gjort det, så er jo det blank løgn.

Jeg sendte henvendelse til mange, og jeg gjorde det anonymt. Jeg forklarte nokså  tydelig i mailen hva som var bakgrunnen for at jeg fryktet følgene ved å stå frem med fullt navn, en frykt bedriftene nå må ha fått bekreftet at er reell, i og med at de har blitt forelagt saken om Gry og anonym fra DN. Jeg håper virkelig de reflekterer over over dette.

Jeg sendte anonymt til bl.a. bakeutstyrsbutikken. Jeg la ved dokumentasjon som viste at det var hold i mine påstander samt hvorfor jeg tok kontakt som anonym. Og jeg fikk ikke svar tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kokuyo skrev:

Alle som engasjerer seg bør dele denne på Facebook slik at de som vanligvis ikke leder DN får lest hvordan bloggere holder på.

Enig. Spre det glade budskap👍 Og jeg er stum av beundring for denne kvinnen som står fram med sin historie - det koster nok litt. Nå er det bare å håpe at andre medier henger seg på, og deler saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: til Gry, den anonyme og Dagens Næringsliv. 

Det er synd at enkelte bedrifter ikke har fått med seg, eller vil ta på alvor den uetiske driften til annebrith.no - https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/ . Som har handlet om:

Jeg har prøvd å samle litt generell informasjon her hvorfor bruk av barn i SoMe er kritikkverdig - https://influencere.wordpress.com/generelt/:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Loffeliten skrev:

Skuffende at samarbeidspartnerne til AB hevder å ha mottatt såpass få henvendelser fra misfornøyde kunder/blogglesere. Det betyr at vi alle må bli bedre på å sende mail. :nigo:

 

25 minutter siden, Fru Lektor Tørdal skrev:

Det undrer meg at et par av bedriftene sier de har mottatt én henvendelse - anonymt. Hvis alle her som har sagt at de har sendt hendvendelse virkelig har gjort det, så er jo det blank løgn.

Jeg sendte henvendelse til mange, og jeg gjorde det anonymt. Jeg forklarte nokså  tydelig i mailen hva som var bakgrunnen for at jeg fryktet følgene ved å stå frem med fullt navn, en frykt bedriftene nå må ha fått bekreftet at er reell, i og med at de har blitt forelagt saken om Gry og anonym fra DN. Jeg håper virkelig de reflekterer over over dette.

Proviant sier de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger ang ABD.

Er jeg virkelig den eneste?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kokuyo skrev:

Alle som engasjerer seg bør dele denne på Facebook slik at de som vanligvis ikke leder DN får lest hvordan bloggere holder på.

Og/eller Twitter! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for modige damer som Gry! 🌹 Det kan man kalle integritet! 

Del på FB, Twitter, Snap, heng opp på lyktestolper og fortell, fortell. Kanskje vi kan imøtese en fremtid hvor reklamebloggeierne viser at de har forstått markedsføringsloven, FNs barnekonvensjon og VVP-/sunn fornuftplakaten. Det skal ikke lønne seg å lyve og jukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

– Det er ingen tvil fra min side hva dette dreier seg om. Å drive med sjikanering og hetsing på sosiale medier over lang tid, og å ta kontakt med mine oppdragsgivere for ødelegge mitt navn og rykte, er ikke greit og svært lite konstruktiv, sier hun.

Hva med å bare gjøre ting på en ordentlig og redelig måte? Da hadde du sluppet at folk var kritiske til deg og de som inngår samarbeid med deg.

Det skal sies at jeg ikke tror Gry Monica og den anonyme i artikkelen har satt seg fore å ødelegge ABs navn og rykte, ei heller bedrevet sjikane og hets.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Fy flate!

AB kontakter altså arbeidsgiver med antydninger til at Gry skal ha misbrukt sin stilling. Det er så stygt at jeg ikke kan fatte det. Hun har jo ikke noe grunnlag for å påstå det, det er bare for å sverte og for å hevne seg. 

Flott at journalisten poengterer at de ikke har fått dokumentasjon som de har bedt om fra AB verken på hets eller på politianmeldelse. Jeg gleder meg stort over at AB blir tatt på løgner, hun har jo brukt løgn og usannheter som strategi lenge ut mot naive lesere. 

Du Gry E. gjorde faktisk både dagen og uka mi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Viernes skrev:

 

Proviant sier de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger ang ABD.

Er jeg virkelig den eneste?

For lenge siden, så maste jeg veldig mye på de på chatten, mest fordi de ikke ville dele innholdet, men er ganske sikker på at jeg nevnte dette med AB siden det nå var pga henne at jeg masa på de. De ville jo ikke svare ordentlig på noe, men de ville at jeg skulle legge igjen fullt navn og nummer så de kunne ringe meg, noe jeg fikk en dårlig følelse av og takka nei til. Så der er minst 2 henvendelser de har fått, da. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Flott at journalisten poengterer at de ikke har fått dokumentasjon som de har bedt om fra AB verken på hets eller på politianmeldelse. Jeg gleder meg stort over at AB blir tatt på løgner, hun har jo brukt løgn og usannheter som strategi lenge ut mot naive lesere. 

Ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Jeg vet ikke om det var råtten gjort av meg, men jeg har tipset flere medier om innlegget til DN. Kanskje flere mediebedrifter tørr å ta fatt i saken - når den først er ute et sted? 💁‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mailene våre kommet frem? Jeg begynner virkelig å lure på om de har blitt stanset underveis til markedsansvarlig. Men, jeg sender bare flere. Kanskje de vil ha fax også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...