Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, CecilieX skrev:

Fy flate!

AB kontakter altså arbeidsgiver med antydninger til at Gry skal ha misbrukt sin stilling. Det er så stygt at jeg ikke kan fatte det. Hun har jo ikke noe grunnlag for å påstå det, det er bare for å sverte og for å hevne seg. 

Flott at journalisten poengterer at de ikke har fått dokumentasjon som de har bedt om fra AB verken på hets eller på politianmeldelse. Jeg gleder meg stort over at AB blir tatt på løgner, hun har jo brukt løgn og usannheter som strategi lenge ut mot naive lesere. 

Du Gry E. gjorde faktisk både dagen og uka mi!

 

 

Ja, det er bare lavmål og viser hva slags personlighet ABD har. Det er ikke en personlighet folk flest forbinder med pasteller, heller mer mot typ brennende flammer. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

For lenge siden, så maste jeg veldig mye på de på chatten, mest fordi de ikke ville dele innholdet, men er ganske sikker på at jeg nevnte dette med AB siden det nå var pga henne at jeg masa på de. De ville jo ikke svare ordentlig på noe, men de ville at jeg skulle legge igjen fullt navn og nummer så de kunne ringe meg, noe jeg fikk en dårlig følelse av og takka nei til. Så der er minst 2 henvendelser de har fått, da. 

@chiki har også vært i kontakt med Proviant, (står her i den gamle tråden) så da er vi hvertfall tre stykke

Edit: @Stjernekikkeren, du kan se gamle chatsamtaler hvis du går inn på chatten igjen. Gidder du å sjekke?

Endret av Viernes
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 10 av 10 tilfeller vil en som mener seg trakassert av en person, legge frem bevis når dette blir etterspurt av journalisten som skriver en sak om deg der du blir stilt i særdeles dårlig lys og fremstilt som en som selv trakasserer.

10 av 10 tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble blokkert av proviant etter å ha kommentert proviant og AB sitt samarbeid. Så nei, jeg kontaktet de ikke på melding all den tid det plutselig ikke var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vil ikke

Veldig modig gjort å vise ansikt og navn. På en måte så skjønner jeg hvorfor. Å bli beskyldt for å misbruke sin stilling i forhold til den jobben hun har er graverende. Jeg hadde også tatt til motmæle. 

Har flere ganger klippet meg hos Hendrix. Nå er der stopp og jeg kommer til å dele hvorfor med min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, xemiliex skrev:

Disse bedriftene hun sponses av virker omtrent like seriøs og profesjonell som Anne Brith selv. Hånd og hanske.

Viktig å ikke skjære alle over én kam. Jeg har fått et par veldig gode svar også, av noen andre. Men jeg har forståelse for at de ikke vil bidra i artikkelen, for de har vel ikke noe ytterligere behov for og assosieres med annebrith.as.

Tipper det ikke blir lett og finne kjøpere til 30% av bedriften hennes nå.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dagens Næringsliv sin artikkel "Toppblogger ringte arbeidsgiver og truet med anmeldelse av kritiske lesere" - https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 - kommer Anne Brith Davidsen med påstand om at en navngitt person har vært ute etter henne i lengre tid (journalisten har bedt om dokumentasjon, men Anne Brith har ikke besvart henvendelsen).  

Det er grunn til å spørre seg hvem er det som egentlig driver med ærekrenkelse/injurie? Fra https://snl.no/%C3%A6rekrenkelse

"Ærekrenkelse er en handling som består i å krenke en annens æresfølelse, eller opptre på en måte som er egnet til å skade en annens gode navn og rykte eller til å utsette ham for hat, ringeakt eller tap av den for hans stilling eller næring fornødne tillit. Kan skje ved ord eller handling. ". 

Det som er dokumentert er at personen kun har sendt mail til en annonsør om at hun ikke vil handle der mer med begrunnelse i influencerens uetisk drift. På bakgrunn av det meldte Anne Brith avvik til arbeidsgiveren hennes. Det ble opplyst til arbeidsgiver at personen var et netttroll som skulle anmeldes. 

Både den telefonen til arbeidsgiver med udokumentert beskyldning om netttroll og anmeldelse,  samt udokumentert beskyldning i Dagens Næringsliv om at personen i lengre tid har vært ute etter Anne Brith fremstår som overtramp. 

Jeg legger ved blogginnleggene som BOTB har skrevet vedr. denne saken til de som eventuelt ikke har fått med seg historikken: 

Endret av Asti
Skrev om teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kollontaj skrev:

Veldig glad for at dette endelig ble adressert. All ære til begge damene som forteller historiene sine, til @FruJohansen, BOTB og alle andre som har bidratt! 

Signerer på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Minipilla skrev:

Ahhhh. På en ellers så grå søndag ble dette endt herlig lysglimt! Håper tapeten i Sørumsand skreller av veggene i sjokk når mor godhjerta får dette med seg. Måtte ALLE aviser snappe dette opp!!

 

Hun har kommentert det i kommentarfeltet allerede, så har nok fått det med seg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...