Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Men bare at hun orker å ha kjærlighetssorg i offentligheten. Forteller hun dette til fremmende folk på butikken? 🤷🏼‍♀️ Jeg klarer ikke å få en celle i kroppen til å forstå at det må være OK å utbrodere noe så personlig på en offentlig blogg. Men ja, har du prostituert livet litt lenge nok, så er nok grensene visket pent vekk. (Noe eksponeringen av barna, og tanken om at det er helt ok også bekrefter.) 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på siden, men den ene snapen leste jeg automatisk med stemmen til hun sunnmørsdama i Parterapi. "6 år".  😅

Endret av MissCortado
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, terteskjell skrev:

Bare å sende henne en litt kritisk kommentar.. så er det problemet løst😊

🤣 "Hvorfor bruker du bestandig snapchatfilter?"

To dager senere får vel arbeidsgiveren min oppringing om at jeg hetser og troller på nett 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vitting skrev:

🤣 "Hvorfor bruker du bestandig snapchatfilter?"

To dager senere får vel arbeidsgiveren min oppringing om at jeg hetser og troller på nett 🙄

Jeg rådet henne til å stenge for kommentarer slik at hun ikke opplevde så mye dumt

Blokkert etter kort tid. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, terteskjell skrev:

Jeg rådet henne til å stenge for kommentarer slik at hun ikke opplevde så mye dumt

Blokkert etter kort tid. 

Denne strutsemetoden hennes fungerer særdeles dårlig. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker Davidsen om omdømmet sitt i forhold til oppførselen i sosial medier og ovenfor kritikere? Hun har ingen troverdighet og blir ansett som en useriøs aktør. Bloggeren som har sosiale medier som arbeidsplass har ingen digital dannelse eller utdannelse. 

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Og karma bites back!  Ikke imponert over samarbeidspartnere, men for en tøff dame Gry er. At ABD farer med løgn om hets og trakkasering er nå offentlig, hun har fått så mange henvendelser på SoMe om å dokumentere dette men det dukker aldri opp noe. Det som ville vært naturlig nå er at ABD legger seg flat, og beklager til Gry selv om det mest sannsynlig aldri kommer til skje. Noen så uspiselig  som denne bedrifteseieren er skal man lete lenger etter. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...