Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det store spm....la hun ikke ut for kun dager siden at snap'en hennes var stengt og hun kun tok i mot henvendelser på face, insta eller mail??

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg har ikke uttalt meg om bruddet, men jeg setter to harde svarte streker under det faktum at i valget mellom ikke henge ut noen og å skaffe seg klikk og penger, da velger AB penger. 

Penger trumfer anstendighet og det bekrefter alt jeg har tenkt om denne bloggeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det blir baking på live sending i morgen , ble avlyst pga sykdom sist lørdag . Kan ikke se bort fra at dette er nok et fantastisk prosjekt som aldri blir fullført , har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd ! Må bare innse at en beklagelse til de hun har hengt ut , heller ikke blir noe av .

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Trollmora skrev:

Men det store spm....la hun ikke ut for kun dager siden at snap'en hennes var stengt og hun kun tok i mot henvendelser på face, insta eller mail??

Jeg skrev tilbake på Snap at hun kanskje burde stenge sin Snap for kommentarer slik at hun slapp og få ubehagelige meldinger. Det var ikke ett snev av og være noe kritisk eller slemt i min kommentar. Og vips ble jeg blokkert

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Jeg skrev tilbake på Snap at hun kanskje burde stenge sin Snap for kommentarer slik at hun slapp og få ubehagelige meldinger. Det var ikke ett snev av og være noe kritisk eller slemt i min kommentar. Og vips ble jeg blokkert

Rart da, at det skrives at man har hjulpet de som har skrevet at de har hatt det dårlig o.l og til og med blitt lurt av folk som har latt som om de har hatt det dårlig ( dette mener jeg er kjempestygt dersom noen faktisk har gjort det.) Men når noen kommer med et velmenende råd så er det blokkeringsgrunn. Hvorfor fikk ikke du hjerte og god-ord tilsendt? Er det fordi dette ikke kan vises til samfunnet? Er ikke alt man skal forstå nei.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brielle
8 minutter siden, Dolce skrev:

Oppdatering: Jeg ble oppringt av markedssjefen i dag. 

Markedssjefen var oppriktig interessert i få vite mer, og innrømmet at de nok ikke hadde nok kunnskaper om bloggerverdenen. 

De visste altså ingenting om AB´s historikk og om hennes uhemmede utlevering/eksponering av mindreårige barn. På meg virker det som om de satte stor pris på å få mer info. Jeg lovet å sende dem utdypende lesestoff i løpet av helgen, deriblant mange av Asti´s utmerkede samlinger. 

Markedssjefen var interessert i bloggerverdenen som reklamekanal, fordi de mente det er et godt egnet medie for å få vist frem produkter. Markedssjefen nevnte også at det kanskje fremover var bedre å bruke bloggerne til UI (i stedet for AB), fordi de oppfattet UI som svært troverdige og profesjonelle. Da kunne jeg fortelle henne endel om UI, bloggerne der (utlevering av mindreårige barn, brudd på markedsføringsloven og et par-tre andre lover, kroppshysteri/redigering av bilder, falske kommentarer, osv. osv. osv), triksing med tall/følgere/målgrupper m.m. 

Min konklusjon etter samtalen: Mange annonsører/samarbeidspartnere faller dessverre rett innunder kategorien: "Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør". 

De har rett og slett ikke kunnskap nok. 

Uansett, jeg satte veldig stor pris på samtalen, og opplevde markedssjefen som veldig seriøs og at de ønsket mer info.

Og jeg fikk en beklagelse for at de ikke hadde sjekket godt før de samarbeidet med AB. (Dette var et engangstilfelle, altså er ikke denne bedriften inne med noen fast avtale med AB). 

 

 

Digger deg! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Brielle skrev:

Digger deg! 🤗

Jeg også!

Digger den bedriften ganske mye også! Der er det mange som har noe å lære. Det er ikke mange som tar selvkritikk og er åpen for informasjon.

Endret av bue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirupssnipp
12 minutter siden, Dolce skrev:

Oppdatering: Jeg ble oppringt av markedssjefen i dag. 

Markedssjefen var oppriktig interessert i få vite mer, og innrømmet at de nok ikke hadde nok kunnskaper om bloggerverdenen. 

De visste altså ingenting om AB´s historikk og om hennes uhemmede utlevering/eksponering av mindreårige barn. På meg virker det som om de satte stor pris på å få mer info. Jeg lovet å sende dem utdypende lesestoff i løpet av helgen, deriblant mange av Asti´s utmerkede samlinger. 

Markedssjefen var interessert i bloggerverdenen som reklamekanal, fordi de mente det er et godt egnet medie for å få vist frem produkter. Markedssjefen nevnte også at det kanskje fremover var bedre å bruke bloggerne til UI (i stedet for AB), fordi de oppfattet UI som svært troverdige og profesjonelle. Da kunne jeg fortelle henne endel om UI, bloggerne der (utlevering av mindreårige barn, brudd på markedsføringsloven og et par-tre andre lover, kroppshysteri/redigering av bilder, falske kommentarer, osv. osv. osv), triksing med tall/følgere/målgrupper m.m. 

Min konklusjon etter samtalen: Mange annonsører/samarbeidspartnere faller dessverre rett innunder kategorien: "Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør". 

De har rett og slett ikke kunnskap nok. 

Uansett, jeg satte veldig stor pris på samtalen, og opplevde markedssjefen som veldig seriøs og at de ønsket mer info.

Og jeg fikk en beklagelse for at de ikke hadde sjekket godt før de samarbeidet med AB. (Dette var et engangstilfelle, altså er ikke denne bedriften inne med noen fast avtale med AB). 

 

 

Fantastisk at du fikk drevet knallgodt informasjonsarbeid! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg også.

Dette er en seriøs bedrift med en sterk merkevare. Og de har en dyktig markedssjef som ikke er redd for å innrømme feil, og ikke er redd for å be om mer informasjon. 

Skulle ønske jeg visste hvem det var, sånn at jeg kunne støttet de som forbruker. Men jeg skjønner selvfølgelig at du ikke kan si noe! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Marimba skrev:

Skulle ønske jeg visste hvem det var, sånn at jeg kunne støttet de som forbruker. Men jeg skjønner selvfølgelig at du ikke kan si noe! 

Jeg skulle gjerne sagt hvem det er. 

Men skjønte på modereringen her for noen dager siden at det ikke var ok å legge ut navn på bedrifter. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Nobile skrev:

Skønner meg ikke på alle disse møtene i alle disse bankene hun har hatt over flere år uten å tydeligvis få finansieringsbevis. Andre folk klarer å fikse dette i løpet av 2-3 dager. 

Vi møtte ikke opp i banken , alt gikk over nett , så det skjønner ikke jeg heller .

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Horselady skrev:

 

Men skrev hun ikke på den 100 dagersgruppa på facebook at hennes mål var å spare til hus, og at hun nådde målet sitt tidligere enn 100 dager? 

 

4 timer siden, Lkk skrev:

Lurer på om det blir baking på live sending i morgen , ble avlyst pga sykdom sist lørdag . Kan ikke se bort fra at dette er nok et fantastisk prosjekt som aldri blir fullført , har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd ! Må bare innse at en beklagelse til de hun har hengt ut , heller ikke blir noe av .

Hvordan går det med denne 100 dagers gruppa?(link?) Har denne også «kokt bort i kålen» slik som alenemødrene, anekdotene om det dramatiske livet hennes hun lovet å skrive på, og husmorferien? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...