Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Justlooking skrev:
 

Sitter stille i båten til bølgene roer seg.. 

Håper det kommer en føkkings tsunami!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Moongirl skrev:
 

Useriøst av henne...

Enda mer useriøst av VG. Og i hvertfall hvis de ikke berører noen andre av siste ukers hendelser.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte når jeg leste om bruddet at det ikke var noe jeg ønsket å kommentere på grunn av at det er jo flere enn to mennesker dette handler om. Men det høres veldig rart ut å skulle snakke om bruddet så kort tid etterpå. Noen ganger får man lest slikt bra lenge etter brudd i "sladderpresse-verden" fordi man først samler seg sammen på privaten og fokuserer på det. Tenker man kan si og mene ting man kanskje ikke mener noen mnd frem i tid så derfor er det jo alltid best å la ting roe seg før man stiller til intervju, selv om AB selv sier at det var et rolig brudd. Og skal barna vokse opp med at mamma stiller til intervju hver gang det blir brudd, så synes jeg det er trasig, da de er store nok til å få med seg et slikt intervju. Men det er nå min mening. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Annihilator skrev:
 

Tenkte når jeg leste om bruddet at det ikke var noe jeg ønsket å kommentere på grunn av at det er jo flere enn to mennesker dette handler om. Men det høres veldig rart ut å skulle snakke om bruddet så kort tid etterpå. Noen ganger får man lest slikt bra lenge etter brudd i "sladderpresse-verden" fordi man først samler seg sammen på privaten og fokuserer på det. Tenker man kan si og mene ting man kanskje ikke mener noen mnd frem i tid så derfor er det jo alltid best å la ting roe seg før man stiller til intervju, selv om AB selv sier at det var et rolig brudd. Og skal barna vokse opp med at mamma stiller til intervju hver gang det blir brudd, så synes jeg det er trasig, da de er store nok til å få med seg et slikt intervju. Men det er nå min mening. 

Jeg tenker jo at hun helt bevisst lager en del støy rundt dette bruddet, for å få oppmerksomheten vekk fra andre ting. Kynisk bevissthet og veldig kalkulerende. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ellatin skrev:
 

Hun snakker jo selvsagt med pressen om bruddet så tidlig for å flytte fokus fra den ville oppførselen hennes før bruddet.

Trusler, mobbing, bråk med BOTB og alt det andre. Bruddet kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt og nå satser hun på kollektivt hukommelsestap slik at hun ikke må stå for egen forferdelig oppførsel. Hvis det kommer ut i media så blir bildet av AB noe helt annet, så selvsagt flyr hun til media om noe som kan hanske inn sympati og ikke sinte blikk.

 

11 minutter siden, Veslefrikk skrev:
 

Jeg tenker jo at hun helt bevisst lager en del støy rundt dette bruddet, for å få oppmerksomheten vekk fra andre ting. Kynisk bevissthet og veldig kalkulerende. 

Har egentlig ikke noe annet å si til dette enn; huff! 😞 Får så vondt i meg for de andre partene i dette.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at nyhetsmedia har slitt mye de siste tiårene etter internett ble stort. Nyheter er gratis tilgjengelig kontra før når folk måtte kjøpe avisene. Det betyr jo mindre penger inn for avisene. Som betyr mindre penger for å betale dyktige og dyptgående journalister. De har rett og slett ikke penger til å grave dypt i saker nå som de hadde før. 

Å få AB til å komme og gråte på et panel er billig. Og det trekker mange seere som kun kjenner søte og uskyldige AB ffra TV som igjen skaper reklame inntekter for VG.

Å sette en journalist eller flere til å grave og etterforske "The Dark Side" av AB og bloggverden koster penger. Ikke bare det men folk vil ikke lese om at AB er faktisk skummel og truende. Mennesker vil leve i en rosa boble og ha rosa solbriller på. De vil lese og høre om snille AB. 

Altså avisene tjener mye mindre på å gå grundig til verks i dag. De tjener på billige nyheter. Dette vet AB. 

Hun driver nå og kontrollerer nyhetene ved å tilby de tilnærmet gratis noe som vil trekke seere både til henne og til de, samtidig som hun beskytter seg selv ved å holde skyggesiden skjult for media.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker som tidligere nevnt ikke å diskutere bruddet, men det som er kritikkverdig. Og i kommentarfeltet til innlegget "Det er slutt" lar hun en kommentar om eksen sin modenhetsgrad få stå.  AB er ellers rask med å fjerne kommentarer hun anser som negative, men dette tillater hun. Og ikke bare det, hun har svart på kommentaren og avsluttet med "klemmer tilbake til deg". 

Dokumentasjon: https://influencere.wordpress.com/annebrith-modenhet/

Endret av Asti
Lan inn ny lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
36 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg ønsker som tidligere nevnt ikke å diskutere bruddet, men det som er kritikkverdig. Og i kommentarfeltet til innlegget "Det er slutt" lar hun en kommentar om eksen sin modenhetsgrad få stå - https://imgur.com/a/i1FKGGn.  AB er ellers rask med å fjerne kommentarer hun anser som negative, men dette tillater hun. Og ikke bare det, hun har svart på kommentaren og avsluttet med "klemmer tilbake til deg". 

Måtte bare kommentere på den IMGUR du la ut her der AB refererer til at de ikke ble enige om huskjøp.....seriøst kjøpe hus med noen man har kjent under 1 år. Man har 4 barn i tillegg og eksen er i tidlig 30 åra.....han var vel neppe klar for det han heller å sette seg i gjeld ti pipa for at AB skulle få drømmehuset sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Asti skrev:
 

Jeg ønsker som tidligere nevnt ikke å diskutere bruddet, men det som er kritikkverdig. Og i kommentarfeltet til innlegget "Det er slutt" lar hun en kommentar om eksen sin modenhetsgrad få stå - https://imgur.com/a/i1FKGGn.  AB er ellers rask med å fjerne kommentarer hun anser som negative, men dette tillater hun. Og ikke bare det, hun har svart på kommentaren og avsluttet med "klemmer tilbake til deg". 

Skjønner heller ikke hvorfor hun skal på VG panel i dag og prate om dette. Burde ikke en slik sår og vond ting kun være for Få personer?

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde faktisk vært mer interessant å få denne ekskjærestens side i et intervju...eller, interessant og interessant,  men oppklarende kanskje? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Leselusa skrev:
 

Hadde faktisk vært mer interessant å få denne ekskjærestens side i et intervju...eller, interessant og interessant,  men oppklarende kanskje? 

Det kommer nok det også. Han trives som kjent i rampelyset så...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når på dagen skulle dette med panelet komme ut?

Endret av Annihilator
Klart å kutte av en del av teksten.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke AB kan regne med at stormen rundt henne angående uthenging , trusler og hacking bare blir glemt fordi bruddet er timet perfekt i denne forbindelse . Følte faktisk litt sympati for dama når hun skrev hvor vanskelig det var å publisere noe såpass privat , men den sympatien forsvant kjapt , skal hun virkelig snakke om dette på VG nett ???? Tenker hun ikke på barna sine og andre som er berørt ? Hun skyr ingenting , gjør alt for å komme i media .

Endret av Lkk
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Annihilator said:
 

Tenkte når jeg leste om bruddet at det ikke var noe jeg ønsket å kommentere på grunn av at det er jo flere enn to mennesker dette handler om. Men det høres veldig rart ut å skulle snakke om bruddet så kort tid etterpå. Noen ganger får man lest slikt bra lenge etter brudd i "sladderpresse-verden" fordi man først samler seg sammen på privaten og fokuserer på det. Tenker man kan si og mene ting man kanskje ikke mener noen mnd frem i tid så derfor er det jo alltid best å la ting roe seg før man stiller til intervju, selv om AB selv sier at det var et rolig brudd. Og skal barna vokse opp med at mamma stiller til intervju hver gang det blir brudd, så synes jeg det er trasig, da de er store nok til å få med seg et slikt intervju. Men det er nå min mening. 

Bruddet har nok vært et faktum lenge, bloggeren har nok bare ventet på det rette tidspunkt å kungjøre det på, et tidspunkt hvor en unnamanøvrering har vært en nødvendighet og ønsket om å endre fokus har vært påkrevd.

Endret av filifjonka
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, filifjonka skrev:
 

Bruddet har nok vært et faktum lenge, bloggeren har nok bare ventet på det rette tidspunkt å kungjøre det på, et tiddpunkt hvor en unnamanøvrering har vært en nødvendighet og ønsket om å endre fokus har vært påkrevd.

Har bare så inderlig lyst til at verden ikke skal være så kynisk som det der. Men ja, du har nok dessverre rett. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...