Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Papirfly skrev:
 

Tråden er ryddet for latterliggjøring og persondebatt.

 

Papirfly, mod.

Han er over tretti da

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om Vixen fortsatt eksisterer bør det innføres en ny kategori "Årets clikbaitdronning»   And the winner is....    alle vet hvem.

Det som er så uendelig trist er at bak denne eventuelle prisen står det fire uskyldige barn, noen sågar tenåringer i starten av livet.  En viktig epoke i livet.  Det har dessverre blitt slik at SoMe er blitt en viktig arena for dagens tenåringer... å se og bli sett. Mye på godt.. men mest på vondt.

Endret av Yann
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Yann skrev:
 

Om Vixen fortsatt eksisterer bør det innføres en ny kategori "Årets clikbait dronning"    And the winner is....    alle vet hvem.

Det som er så uendelig trist er at bak denne eventuelle prisen står det fire uskyldige barn, noen sågar tenåringer i starten av livet.  En viktig epoke i livet.  Det har dessverre blitt slik at SoMe er blitt en viktig arena for dagens tenåringer... å se og bli sett. Mye på godt.. men mest på vondt.

Eller «årets nettroll og løgner»

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge vg så tjener hun knapt 1 mill. Er den millionen virkelig verdt alt bråket og utlevering av famile som bedriver? 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Justlooking skrev:
 

Noen som kjenner til VG panelet? Det er sikkert opptak, men hvor rask kommer det ut? 

Tror hun svarte på bloggen at hun var blitt syk, regner med at hun da ikke hadde vært der.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horselady skrev:

I følge vg så tjener hun knapt 1 mill. Er den millionen virkelig verdt alt bråket og utlevering av famile som bedriver? 

Det er jo ikke bruttolønnen da. Må huske på at alle fradrag er trukket fra. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper AB har sett viktigheten av å ikke engasjere barn så raskt når mor får seg ny kjæreste , tenker på de fire barna som nok en gang får store omveltninger når Erik ikke lenger er i deres hverdag . Ekstra kjedelig når bloggerene vises på tv , de største følger sikkert med på serien og kanskje også deres venner . Venter fortsatt på en beklagelse fra AB angående hennes dårlige oppførsel , håper blogginnlegga om bruddet tar slutt og viktigere saker igjen blir aktuelt .

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Av ren interesse: Hvem er det AB har samarbeid med nå?

I følge bloggen er det siden september: Bake'n go, Proviant, Dr.Oetker og Slikkepott, Daniel Wellington, GIMI, Ellos, Gerry Weber, Multicom og Spraytanhuset

Via Instagram kan Gina Tricot, Nelly og Ecco plusses på listen

Edit: Proviant er annonsert på Facebook, ikke blogg.

Endret av Viernes
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg sendte i forrige uke noen eposter til flere av samarbeidspartnere til AB. Listen over firma er slettet av mod, siden de ikke kunne svare for seg (?) Eller noe sånt. 

Jeg har nå fått epost fra en samarbeidspartner der de spør om mitt private telefonnummer. Fordi markedssjefen vil gjerne snakke med meg. 

Som tidligere nevnt, har jeg ikke så mye å skjule. Jeg er min egen arbeidsgiver. Jeg har ikke mindreårige barn. Så jeg har oppgitt mitt telefonnummer. 

Jeg anser dette firmaet som meget seriøst, så jeg håper og tror at det er selveste markedssjefen som kommer til å ringe meg. Jeg tviler sterkt på at jeg vil få selveste AB på tråden.  

Jeg har jo invitert AB på en kopp kaffe tidligere i tråden, og ikke fått svar. 

 

Nå dør jeg av nysgjerrighet, kjenner jeg 😂

Jeg har fått veldig få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirupssnipp
3 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg sendte i forrige uke noen eposter til flere av samarbeidspartnere til AB. Listen over firma er slettet av mod, siden de ikke kunne svare for seg (?) Eller noe sånt. 

Jeg har nå fått epost fra en samarbeidspartner der de spør om mitt private telefonnummer. Fordi markedssjefen vil gjerne snakke med meg. 

Som tidligere nevnt, har jeg ikke så mye å skjule. Jeg er min egen arbeidsgiver. Jeg har ikke mindreårige barn. Så jeg har oppgitt mitt telefonnummer. 

Jeg anser dette firmaet som meget seriøst, så jeg håper og tror at det er selveste markedssjefen som kommer til å ringe meg. Jeg tviler sterkt på at jeg vil få selveste AB på tråden.  

Jeg har jo invitert AB på en kopp kaffe tidligere i tråden, og ikke fått svar. 

 

Imponerende at de faktisk svarer da, men stusser hver gang de vil ringe og ikke ta det skriftlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
6 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg sendte i forrige uke noen eposter til flere av samarbeidspartnere til AB. Listen over firma er slettet av mod, siden de ikke kunne svare for seg (?) Eller noe sånt. 

Jeg har nå fått epost fra en samarbeidspartner der de spør om mitt private telefonnummer. Fordi markedssjefen vil gjerne snakke med meg. 

Som tidligere nevnt, har jeg ikke så mye å skjule. Jeg er min egen arbeidsgiver. Jeg har ikke mindreårige barn. Så jeg har oppgitt mitt telefonnummer. 

Jeg anser dette firmaet som meget seriøst, så jeg håper og tror at det er selveste markedssjefen som kommer til å ringe meg. Jeg tviler sterkt på at jeg vil få selveste AB på tråden.  

Jeg har jo invitert AB på en kopp kaffe tidligere i tråden, og ikke fått svar. 

 

Hold oss oppdatert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har enda ikke hørt noe fra Ecco enda jeg sendte en saklig og forklarende epost om hva jeg synes om deres valg av samarbeidspartner. Fikk et standardsvar og hørte så ikke noe mer, er veldig skuffet over det faktisk, kommer ikke til å kjøpe mer Ecco sko til meg eller noen i min familie.

Endret av Stjernekikkeren
Altfor mange skrivefeil
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg har enda ikke hørt noenfra Ecco enda jeg sendte en saklig og forklarende epost om hva jeg synes om deres valg av samarbeidspartner. Fikl et standardsvar og hørte så ikke noe mer, er veldig skuffet over det faktisk, kommer ikke til å kjøpe mer Ecco sko til meg eller noen i min famile.

Så langt det lar seg gjøre så styrer jeg unna de firma som AB har ett samarbeid med.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Dette bruddet dukket jo selvfølgelig opp i nettavisen også. Jeg synes det var litt artig at det ble påpekt at det var hun som avsluttet forholdet. Mulig det ble gjort for å unngå spekulasjoner, men samtidig så synes jeg det er litt unødvendig å dele med alle hvem som var dumperen og hvem som ble dumpet. Jeg tenker at hvis man hadde gått fra hverandre som gode venner så hadde man skrevet noe alla: "Vi bestemte oss for å avslutte forholdet".

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Minesveiper skrev:

Dette bruddet dukket jo selvfølgelig opp i nettavisen også. Jeg synes det var litt artig at det ble påpekt at det var hun som avsluttet forholdet. Mulig det ble gjort for å unngå spekulasjoner, men samtidig så synes jeg det er litt unødvendig å dele med alle hvem som var dumperen og hvem som ble dumpet. Jeg tenker at hvis man hadde gått fra hverandre som gode venner så hadde man skrevet noe alle: "Vi bestemte oss for å avslutte forholdet".

Ho bryr seg kun om en ting; ikke å fremstå som en taper eller i dette tilfellet, ikke fremstå som den som blir dumpet, men tvert i mot som den som er sjef og som har dumpet den andre. Den andres følelser midt oppi denne fasaden bryr hun seg nok svært lite om. Det er nok uviktig.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...