Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Macimba skrev:
 

 

Deercer jeg uenig med dere. Han solte seg i glansen på den røde løperen.

Og ikke minst begynte han å omtale seg som «influencer» på instagram🙈

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tranedatter
42 minutter siden, Monky skrev:
 

Og ikke minst begynte han å omtale seg som «influencer» på instagram🙈

Med drøyt 700 følgere…? Pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, tranedatter skrev:
 

Med drøyt 700 følgere…? Pinlig.

Han hadde vel drøyt 150 følgere da han og AB ble sammen og han la til "influencer" i profilen sin om jeg ikke husker feil.🤭

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Christiane_W skrev:
 

Han hadde vel drøyt 150 følgere da han og AB ble sammen og han la til "influencer" i profilen sin om jeg ikke husker feil.🤭

Du husker veldig riktig!😅 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E. har kanskje fått oppnådd det han ville; sine øyeblikk med "fame", vært litt på rød røper, og blitt litt kjent... 

Endret av Cookie123
Slettet tekst.
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB og PB (pizzaboy) annonserte nettopp at de hadde flyttet sammen.. nå er det altså slutt :klo:

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Hun skal til VG panelet i morgen for å snakke om bruddet.

Useriøst av henne...

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips høres det ut som et gammelt brudd, som ble spart til en gang hun trengte en distraksjon.
A la "karrieren er på hell, på tide å stå frem i Se&Hør med noe grums fra 90-tallet". 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Hun skal til VG panelet i morgen for å snakke om bruddet.

Det gikk fort.. 🤔

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Halloi skrev:
 

Lukter litt pr-stunt av dette forholdet her. Han fikk sin tid i rampelyset og hun fikk noe å skrive om.. Ikke minst passet det bra med et brudd nå som hun trenger å få fokuset over på noe annet. Om det virkelig er ekte kjærlighet mellom de, så blir de sikkert sammen igjen når alle har glemt dramaet som ble avslørt på botb.

Tenker jeg også.. Vi får se hva som skjer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:
 

Hun skrev jo på bloggen at hun ikke ville snakke om det pga de forskjellige involverte osv, men nå skal hun altså til vg og snakke ut? Jeg står på mitt, dette er hennes nye offerrolle, nå skal alle være snille med Anne Brith og slå ring om henne akkurat passe lenge nok til at BOTB innleggene går i glemmeboka.

Enig med du. 

Hun skriver i en kommentar på det samme blogginnlegg at hun skal til VG 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvilke spørsmål hun får i morgen. Vil de bare snakke om bruddet eller vil de nevne barneeksponering og «hets» når hun først er der? Det er vel Morten Hegseth som styrer showet?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cookie123 skrev:
 

E. har kanskje fått oppnådd det han ville; sine øyeblikk med "fame", vært litt på rød røper, og blitt litt kjent... 

Sitat pizzaboy: «Genialt!» 😎

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justlooking skrev:
 

Lurer på hvilke spørsmål hun får i morgen. Vil de bare snakke om bruddet eller vil de nevne barneeksponering og «hets» når hun først er der? Det er vel Morten Hegseth som styrer showet?

Tipper de har avtalt på forhånd hva de skal snakke om. Hun hadde vel aldri takket ja om hun visste at de temaene ville blitt tatt opp. 

Jeg tror hun kommer til å holde kjeft om «hetsen» og botb til folk gir opp å snakke om det.. slik som de fleste bloggere gjør. Jeg får helt vondt inni meg av frustrasjon over det. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tweet skrev:
 

Tipper de har avtalt på forhånd hva de skal snakke om. Hun hadde vel aldri takket ja om hun visste at de temaene ville blitt tatt opp. 

Jeg tror hun kommer til å holde kjeft om «hetsen» og botb til folk gir opp å snakke om det.. slik som de fleste bloggere gjør. Jeg får helt vondt inni meg av frustrasjon over det. 

Sitter stille i båten til bølgene roer seg.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...