Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Loffeliten

Skuffende at samarbeidspartnerne til AB hevder å ha mottatt såpass få henvendelser fra misfornøyde kunder/blogglesere. Det betyr at vi alle må bli bedre på å sende mail. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Fra artikkelen 

"Uuuummm øøøøøh... aner ikke hvorfor kundene ikke er fornøyde, aner ikke bakgrunnen for at de ikke ønsker å handle hos oss, men heldigvis snakker vi godt med bloggeren det gjelder og stoler på at hun forklarer det"

Jaujau...

Det blir for dumt. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Han sier jo rett ut at han ikke har gjort noen undersøkelser og aner ikke hva som har skjedd, men har likevel bestemt seg for at kritikken ikke er reell og har god kommunikasjon med bloggeren. Skipet ABd holder på å gå ned, han må gjerne klore seg fast i masta for min del. 

Ja, det er bare til å bli med på turen nedover... 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, idave skrev:

Og at de var anonyme! Det er blank løgn, jeg skrev under fullt navn og la ved telefonnummeret mitt. 

Må bare henge meg på skrytet av Gry som tok denne kampen!

 

2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja, det er tull, jeg sendte mine fra eposten min som inneholder nok av navnet mitt, så de kan bare rulle inn den "bare anonyme" eposter som om de skal ha det til at de kommer useriøse tullinger. 

Dere kan ta kontakt med journalisten og legge ved skjermbilde av e-postene dere har sendt. Kanskje hun oppdaterer saken, og tar med deres innspill slik at det ikke blir stående som en uimotsagt sannhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

 

Dere kan ta kontakt med journalisten og legge ved skjermbilde av e-postene dere har sendt. Kanskje hun oppdaterer saken, og tar med deres innspill slik at det ikke blir stående som en uimotsagt sannhet? 

Ja, god ide 👍

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

 

Dere kan ta kontakt med journalisten og legge ved skjermbilde av e-postene dere har sendt. Kanskje hun oppdaterer saken, og tar med deres innspill slik at det ikke blir stående som en uimotsagt sannhet? 

God ide!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at media endelig tar tak i dette, og belyser det på måten som nå er gjort. 

Syns uttalene fra firmaene ikke var noe særlig: virker ikke som de tar kundene sine på alvor rett og slett. Så klart skal trenger man ikke bryte med en samarbeidspartner fordi én kunde er uenig, men det går an å uttale seg på en slik måte at man forstår at kundene er viktig. En annen ting som er lurt er kanskje å sette seg litt inn i den man har et samarbeid med, google er jo en smart ting. 

Endret av no. 72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Hvis jeg hadde vært sjef eller noe for et firma, så hadde det firmaet vært babyen min, det skulle ikke oppstå konflikter eller problemer som kunne skade det firmaets vekst og velvære. Så om jeg hadde fått eposter hvor det saklig er beskrevet at mitt firma nettopp har inngått samarbeid med en person som bruker ungene sine på nettet til å tjene penger, oppsøker og truer privatpersoner med anmeldelser, lyver, oppsøker folks arbeidsgiver og lyver for dem og, pluss alt det andre som har kommet frem, så tror jeg faktisk at jeg først hadde fått et lite slag, så lurt på hvordan i helvete få avslutta det samarbeidet fortest mulig uten å gå nedenom og hjem på det. 

Ja, i hvert fall undersøkt om det var hold i påstandene og om flere kanskje delte oppfatning? Det ville vært naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peaky Blinders skrev:

Ja, i hvert fall undersøkt om det var hold i påstandene og om flere kanskje delte oppfatning? Det ville vært naturlig. 

Er bare å kikke på èn av @Asti sine linker, så har man grufullt lesestoff i mange timer...

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...