Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå hopper dere over det at den var signert...

...eller var det kun kortet som var signert?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, nomore82 skrev:

Nå hopper dere over det at den var signert...

...eller var det kun kortet som var signert?

Det fremgår ikke klart av teksten, og det er kun bilde av det signerte kortet ettersom jeg kan se....

Et usignert eksemplar koster rundt 300kr på bokhandelen.

Endret av Fruktninja
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Fruktninja skrev:

ABDs egen bok.... vet ikke helt hvor gjev den premien egentlig var... spesielt med tanke på hvor mye den Tromsø-turen kostet deltakerene..

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har lest bloggen, jobber WL fortsatt som modell? Kanskje få oppdrag i coronatider.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skriver WL på bloggen sin at hun ikke er klar for å dele om spiseforstyrrelsen sin.. (Hun skriver at hun har en slik lidelse.) Og det synes jeg er helt greit - kanskje til og med sunt, for henne. For alle oss andre er det helt uinteressant - intetsigende. Og det er jo greit det også - vi kan la være å lese. Men - om hun vil ta seg betalt for å hjelpe noen, bidra med egne erfaringer og være en blogg som går for åpenhet om psykiske lidelser... Da er det - i beste fall - å lure folk. ( I verste fall å gjøre noens liv verre..) I psykiatri er det vel det hun har: sine egne erfaringer - ingen utdannelse den veien. Så, Wenche - fortsett å skriv din dagbok, hvis det hjelper deg til struktur og mening. Det mener jeg virkelig! Men ikke selg deg inn som hjelp til andre som sliter - du vet ikke hva du gir deg inn på - tro meg. Og jeg vil deg ikke noe vondt. Halvkveda viser hjelper ingen, den hjelper kanskje bare deg som har resten av sangen - inni deg. Og hvis du slutter å reklamere for «kurset ditt,» så skal jeg slutte å gnåle. Lover! 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad WL selv er glad for prisen. Men skal man gjøre en ørliten evaluering av hennes resulteter ift hva kurset lovet - så henger det jo ikke på greip. Først lovet kurset 1000 nye følgere i uken, det ble senere redigert til 1000 nye følgere i mnd. Etter fullført kurs burde da WL ha minst 12 000 følgere på IG, men det er fortsatt under 1000. Godt hun er fornøyd da, og lykke til videre!

Hvis dette er det beste resultatet ABIP har å vise til - så er det jo ganske tynt ( med unntak av MA -  som selv har sagt at hun fikk følgere som var kritikere av AB, og ikke reelle følgere av HENNE) 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Isild skrev:

Glad WL selv er glad for prisen. Men skal man gjøre en ørliten evaluering av hennes resulteter ift hva kurset lovet - så henger det jo ikke på greip. Først lovet kurset 1000 nye følgere i uken, det ble senere redigert til 1000 nye følgere i mnd. Etter fullført kurs burde da WL ha minst 12 000 følgere på IG, men det er fortsatt under 1000. Godt hun er fornøyd da, og lykke til videre!

Hvis dette er det beste resultatet ABIP har å vise til - så er det jo ganske tynt ( med unntak av MA -  som selv har sagt at hun fikk følgere som var kritikere av AB, og ikke reelle følgere av HENNE) 

Hun kan jo umulig være fornøyd. Hun er så langt fra målet som det nesten er mulig å komme.

Men hun er jo tilsynelatende fornøyd med to deltagere på Mestringsklubben også, så hun er kanskje ikke så storforlangende. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Glad WL selv er glad for prisen. Men skal man gjøre en ørliten evaluering av hennes resulteter ift hva kurset lovet - så henger det jo ikke på greip. Først lovet kurset 1000 nye følgere i uken, det ble senere redigert til 1000 nye følgere i mnd. Etter fullført kurs burde da WL ha minst 12 000 følgere på IG, men det er fortsatt under 1000. Godt hun er fornøyd da, og lykke til videre!

Hvis dette er det beste resultatet ABIP har å vise til - så er det jo ganske tynt ( med unntak av MA -  som selv har sagt at hun fikk følgere som var kritikere av AB, og ikke reelle følgere av HENNE) 

Er det noen som har noe screenshott av det 1000 følgere i uken greiene? Har det virkelig blitt lovet det 😱 1000 følgere i måneden på Instagram er jo tatt direkte fra det eksterne Instagramkurset sine lovnader, ikke noe AB sånn sett fant på, men om hun gjorde det om til 1000 i uka er det temmelig drøyt ja. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gisse skrev:

Er det noen som har noe screenshott av det 1000 følgere i uken greiene? Har det virkelig blitt lovet det 😱 1000 følgere i måneden på Instagram er jo tatt direkte fra det eksterne Instagramkurset sine lovnader, ikke noe AB sånn sett fant på, men om hun gjorde det om til 1000 i uka er det temmelig drøyt ja. 

Jeg tror noen la ut screenshot av det i begynnelsen da MA begynte å skrive om det. Mulig det ligger langt tilbake i tråden... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Isild skrev:

Jeg tror noen la ut screenshot av det i begynnelsen da MA begynte å skrive om det. Mulig det ligger langt tilbake i tråden... 

Jeg er sikker på at jeg har sett det jeg og, men det er veldig lenge siden nå. Dersom det ikke er blitt moderert bort så bør det være her et sted ja :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gisse skrev:

Er det noen som har noe screenshott av det 1000 følgere i uken greiene? Har det virkelig blitt lovet det 😱 1000 følgere i måneden på Instagram er jo tatt direkte fra det eksterne Instagramkurset sine lovnader, ikke noe AB sånn sett fant på, men om hun gjorde det om til 1000 i uka er det temmelig drøyt ja. 

Jeg tror også det er blitt vist i en av avisartiklene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gisse skrev:

Er det noen som har noe screenshott av det 1000 følgere i uken greiene? Har det virkelig blitt lovet det 😱 1000 følgere i måneden på Instagram er jo tatt direkte fra det eksterne Instagramkurset sine lovnader, ikke noe AB sånn sett fant på, men om hun gjorde det om til 1000 i uka er det temmelig drøyt ja. 

Det er mulig at det er i ABD-tråden....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langt der bake i hukommelsen mente jeg at det var WL selv som skrev det. Har kikket litt i historikken hennes og ser at alt før april -19 er utelatt. OM det sto mer spesifikt om dette eventyrlige tallet - 1000 følgere i uka- kan det ha vært tidligere enn april -19. 

Min konspiratoriske hjerne sier at alt som kan dokumenteres skriftlig er fjernet i AB sin favør, og som den lojale disippel hun tross alt er har nok WL vært villig til å slette sin historie slik at moderskipet ikke kan holdes juridisk ansvarlig på dette. Nei sånne fellende bevis vil vi ikke ha!

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jammf skrev:

Langt der bake i hukommelsen mente jeg at det var WL selv som skrev det. Har kikket litt i historikken hennes og ser at alt før april -19 er utelatt. OM det sto mer spesifikt om dette eventyrlige tallet - 1000 følgere i uka- kan det ha vært tidligere enn april -19. 

Min konspiratoriske hjerne sier at alt som kan dokumenteres skriftlig er fjernet i AB sin favør, og som den lojale disippel hun tross alt er har nok WL vært villig til å slette sin historie slik at moderskipet ikke kan holdes juridisk ansvarlig på dette. Nei sånne fellende bevis vil vi ikke ha!

 

Var det ikke da hun byttet bloggplattform. Sjekk om den gamle bloggen hennes fortsatt eksisterer. På blogg.no

Tilføyd: den ligger der. 

https://wenchelarsen.blogg.no/

Endret av Lunabelle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket forøvrig raskt igjennom de første sidene i den gamle bloggen hennes og måtte nesten le litt for meg selv. Hun har stått på stedet hvil det siste året. Alt er nøyaktig likt for ett år siden, som det er i dag. Klærne er de samme, hårbøylene, ørelappstolen hun sitter i er den samme, ordene og budskapet er helt likt...! Hun har ikke utviklet seg så mye som en millimeter. Det eneste som var annerledes er at hun ikke bruker så kraftig eyeliner nå. 😅

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte en tur innom på bloggen igjen.

"God morgen! Da er vi i gang med ny uke, og jeg har en del oppgaver som må gjøres. Men det kommer nok til å gå bra."

Den første setningen der oppsummerer i korte trekk all repetisjonen og hele budskapet hun klarer å formidle i nesten alle innlegg.

- Ny dag/ny uke/ny måned/nytt prosjekt
- Mange tanker/oppgaver/jobber/gjøremål/lekser
- Men det går nok bra(så lenge en vil det hardt nok eller hjerte er med - for variasjon)

Som andre påpeker så går hun ikke i dybden på noen ting. Og da lurer jeg litt på hva som er poenget med bloggen ut over å være ei dagbok.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også 1000 følgere i uka, men mener jeg bare så det en gang. Kanskje en tastefeil fra Anne Brith, hun er ikke god med verken tall eller tidsbegrep. Jeg har lett igjennom tråden og finner det ikke. Mulig det er redigert bort. Eller det er på en imgur-link som ikke virker lenger. Det er i grunnen mange tidligere imgurer som er fjernet. Kan Anne Brith ha sørget for det?

Jeg må bare si på generell basis at noen som jobber så hardt for å fjerne ting man selv har lagt ut på nettet åpenbart sliter med både impulskontroll og sannferdighet.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gro12 skrev:

Jeg tror også det er blitt vist i en av avisartiklene. 

Jeg kan kun sett 1000 i måneden i aviser og.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at det stod 1000 følgere i uka et eller annet sted, men husker ikke hvor 😮

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...