Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Så q&a videoen hennes nå, virker som hun tar alt som ikke er jubling, klapping og bæring på gullstol som netthets. Hun har blitt en mini-AB. Trist. Husker hvor godt jeg likte henne før og når jeg fant henne helt tilfeldig før jeg visste om at hun gikk på AB-kurs ble jeg sittende å se på videoer lenge. Syns de var så koselige. Veldig trist at den O’ Store Dronningen hennes har «ødelagt» henne på dem måten og hun har slukt agnet rått. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk inn på bloggen til WL og leste. Bloggen hennes er kjedelig å lese. Det er ikke en blogger jeg kommer til å lese fast. 

Jeg kunneheller ha betalt henne for å høre henne synge fremfor et kurs som det hun skal ha. Sangstemmen hennes er nydelig, og hun burde fortsette med å lage musikk. 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også sangen er det hun eventuelt kan tjene litt på. Det jeg har sett av blogginga er mer eller mindre det samme som gjentas igjen og igjen. Jeg ser innom bloggen av og til og hovedbudskapet der er hennes planlegging og systemer av hverdagen. Ingen kan bli en stor blogger ut av det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MissCortado said:

Nå må dere gi dere. Hun er helt middelmådig som sanger og verken stemme eller teknikk tilsier at dette er noe hun bør tenke å gjøre karriere på. 

 

Enig. Tror ikke hun hadde gått videre fra Idol-audition.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissCortado skrev:

Nå må dere gi dere. Hun er helt middelmådig som sanger og verken stemme eller teknikk tilsier at dette er noe hun bør tenke å gjøre karriere på. 

Det er selvsagt veldig bra at hun finner noe å fylle tiden sin med, det er ikke lett å stå utenfor arbeidslivet. Men jeg tror hun sikter for høyt. Hun vil bli noen, vil bli sett av mange. Være en viktig stemme. Dessverre har hun ikke det som trengs.   

Hennes veileder på NAV må virkelig bo under en stein, siden det hun nå har satt i sving har blitt velsignet derfra. 

 

WL har en fin stemme, og hun synger med innlevelse. Hun kunne glatt holdt konserter på sykehjem, og i disse koronatider kunne hun hatt en konsert utendørs hvor hun spiller keaboard og synger. 

NAV har ikke noe med dette å gjøre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener hun med at hun alltid leser alle kommentarer, ref siste innlegg? Hun har jo skrudd av kommentarfeltet...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Jeg er jo rimelig sikker på at hun er innom her og leser så det kan jo være det. Men det kan jo være instagram, facebook, direktemeldinger og e-poster og for den del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt for henne å ha smerter i kroppen og en kropp som er i ulage etter en 40 minutters live konsert på facebook. Det er vanskelig å ta det seriøst at hun da skal ha en mentorvirksomhet og samtidig ha flere spillejobber - samt egen plate... klarer hun ikke å sette to og to sammen?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nomore82 skrev:

Kjipt for henne å ha smerter i kroppen og en kropp som er i ulage etter en 40 minutters live konsert på facebook. Det er vanskelig å ta det seriøst at hun da skal ha en mentorvirksomhet og samtidig ha flere spillejobber - samt egen plate... klarer hun ikke å sette to og to sammen?

NAV vil at de som er uføretrygdet skal prøve å ha en aktiv hverdag, og ære være de som har en kronisk sykdom som prøver å være aktive med forskjellige gjøremål

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

NAV vil at de som er uføretrygdet skal prøve å ha en aktiv hverdag, og ære være de som har en kronisk sykdom som prøver å være aktive med forskjellige gjøremål

Helt enig. Og jeg synes det er flott at hun prøver og ikke minst får veldig mye til. Problemet mitt som jeg siktet til er Mestringsklubben hun nå har startet i tillegg. Der tar hun betalt kr 299,- pr måned fra medlemmene hvor hun skal yte i tillegg. Det er kanskje litt dumt å forplikte seg til noe sånt når hun såvidt klarer å holde hodet over vannet med seg selv og familien?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartgirl skrev:

NAV vil at de som er uføretrygdet skal prøve å ha en aktiv hverdag, og ære være de som har en kronisk sykdom som prøver å være aktive med forskjellige gjøremål

Hva hadde det @nomore82 skrev med NAV å gjøre? Hun skriver at helsen er så dårlig at man  kan spørre seg hvordan hun skal følge opp mentorvirksomheten sin, når hun også skal ha spillejobber, holde foredrag og spille inn plate.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Felis skrev:

Hva hadde det @nomore82 skrev med NAV å gjøre? Hun skriver at helsen er så dårlig at man  kan spørre seg hvordan hun skal følge opp mentorvirksomheten sin, når hun også skal ha spillejobber, holde foredrag og spille inn plate.

Hun har selv sagt at hun går på aap og da har vel kanskje Nav noen meninger om aktivitetsnivået hennes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser forøvrig det at det er veldig lite som er endret på nettsiden hennes for Mestringsklubben. Akkurat de samme feilene som før, og akkurat samme pris som før, dvs kr 299,-.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager @Felis det var egentlig ikke deg jeg skulle sitere, men klikket feil også lot det seg ikke fjerne igjen. Men temaet var jo nesten det samme, så da ble det ikke så veldig galt likevel. 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lunabelle skrev:

Beklager @Felis det var egentlig ikke deg jeg skulle sitere, men klikket feil også lot det seg ikke fjerne igjen. Men temaet var jo nesten det samme, så da ble det ikke så veldig galt likevel. 😅

Det går bra! Skal vi ta henne bokstavlig tjener hun 20-25 000 i måneden på spillejobber og da er det vel helt unødvendig å motta trygd.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, nomore82 skrev:

Helt enig. Og jeg synes det er flott at hun prøver og ikke minst får veldig mye til. Problemet mitt som jeg siktet til er Mestringsklubben hun nå har startet i tillegg. Der tar hun betalt kr 299,- pr måned fra medlemmene hvor hun skal yte i tillegg. Det er kanskje litt dumt å forplikte seg til noe sånt når hun såvidt klarer å holde hodet over vannet med seg selv og familien?

Jeg ville aldri blitt med i en slik mestringsklubb med en ukjent blogger som WL. I tillegg sliter jo WL selv med psyken. Da synes ikke jeg hun er rett person til å ha en mestringsklubb som skal løfte andre opp. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det dere skriver, og samtidig er jeg veldig bekymret for at sensitiv informasjon skal komme på avveie. Det å være medlem i en Facebook-gruppe med fullt navn og profil ( å dele informasjon med Facebook er skummelt i seg selv), og utlevere seg og sine psykiske/fysiske utfordringer til fremmede er veldig uheldig. I tillegg tenker jeg på denne saken: 

https://www.dagbladet.no/nyheter/krass-kritikk-mot-helsesista/71910143

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nomore82 skrev:

Helt enig. Og jeg synes det er flott at hun prøver og ikke minst får veldig mye til. Problemet mitt som jeg siktet til er Mestringsklubben hun nå har startet i tillegg. Der tar hun betalt kr 299,- pr måned fra medlemmene hvor hun skal yte i tillegg. Det er kanskje litt dumt å forplikte seg til noe sånt når hun såvidt klarer å holde hodet over vannet med seg selv og familien?

Helt enig. Mange bra innlegg her og flott at dere følger med på denne cowboy- bransjen. At en person som stort sett bidrar med sitater og innlegg som ser ut som de er hentet fra en kopp eller  vegg- ord skal selge hjelp til mennesker med ulike vansker er uetisk og ganske sjokkerende. Og når hun beskriver egen helse og manglende evne til å stå i jobb blir det enda mer urovekkende når hun faktisk selger en tjeneste av denne sorten. I tillegg til alt det andre lovstridige dere andre nevner selvsagt. 

Endret av Sam Jones
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...