Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun virker så aggressiv utifra overskriften på det siste blogginnlegget. En får jo ikke lyst til å melde seg på når det står: "Meld deg på mestringsklubben nå!

Det er sikkert flere enn bare meg som rygger unna.

Endret av Honey Dew
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hun virker så aggressiv utifra overskriften på det siste blogginnlegget. En får jo ikke lyst til å melde seg på når det står: "Meld deg på mestringsklubben nå!

Det er sikkert flere enn bare meg som rygger unna.

Men er dette verd 299-349 i måneden?? 

6EBCF47D-E637-4B36-A819-E5E49EBAF352.png

 

13759044-BA18-4091-8F39-3DBE8A96D0C3.png

Endret av Fruktninja
La inn samme bilde to ganger
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fruktninja skrev:

Men er dette verd 299-349 i måneden?? 

6EBCF47D-E637-4B36-A819-E5E49EBAF352.png

 

13759044-BA18-4091-8F39-3DBE8A96D0C3.png

Nei, synes dette er identisk til lovnadene til abip-kurset. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hun virker så aggressiv utifra overskriften på det siste blogginnlegget. En får jo ikke lyst til å melde seg på når det står: "Meld deg på mestringsklubben nå!

Det er sikkert flere enn bare meg som rygger unna.

Helt enig. Syns hun virker aggressiv utifra veldig mange overskrifter, hun bruker jo utropstegn på hver eneste en unntatt de overskriftene som er et spørsmål. Det er ikke alltid utropstegn passer og jeg syns hun bruker det overdrevent mye. 

Jeg hadde skikkelig sansen for henne før, oppdaget henne for første gang på YouTube. Var en sminke-eller åpne beautyboks-video. Nå er hun blitt en wannabe-AB, syns det er trist jeg. Veldig spent på om hun får noen deltakere i denne klubben sin. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjør jo ikke noe annet enn å gjenta seg selv, ustanselig. Så man trenger bare å betale for en måned, så kan man ta resten på repeat uten å betale. Det vil ikke utgjøre noen forskjell. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WL burde beskyttes mot seg selv, hun har absolutt ikke verken kompetanse eller noe annet som tilsier at hun kan drive en slik klubb som det hun har startet virker det som, hun har så i overflod av skylapper mot det som er av konstruktive tilbakemeldinger som det hun fikk når kommentarfeltet var åpent.....men neida, her kjører vi på i rene AB-stilen, og de som går på, ja, de har vel de samme skylappene eller er altfor, dessverre, lettlurte

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det er i alle fall en påstand som hun ikke vet om hun har dekning for;

»en solid heiagjeng»

Ikke vet hun om det blir en «gjeng» og ikke vet hun om den blir «solid», alt avhenger av at det faktisk blir en del medlemmer. Dessuten er det jo avhengig av hva slags type mennesker som melder seg inn om det fremstår som solid og «heiing». Jeg vil anta at de som betaler seg inn ønsker å få noe tilbake mer enn være den som skal bidra til heiing på andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på det samme. Hun selger noe hun egentlig ikke vet noenting om hvordan blir i praksis. "Positivitetsgruppe" høres ut som det kan bli diskusjoner og krevende. Det kan bli individuelle behov, mange meninger, forskjellige erfaringer, råd som blir i konflikt med hverandre , og i et slikt fora vil nok flere "vite best" tror jeg. Hva om flerparten av medlemmene mest trenger å heies PÅ?  - hva om de ikke har så mye å gi de andre? 

Jeg har heiet på WL, men nå fremstår hun annerledes enn hva som var mitt inntrykk tidligere. Dette konseptet burde vært prøvd ut kostnadsfritt først - så hun vet om hun selv kan levere det hun lover, orker å stå i det hvis det blir sure miner og uenigheter, og ikke minst burde hun få testet ut om hun egentlig klarer å ha en slik "lederrolle". Hun virker som hun har nok med sitt eget. 

Egentlig ganske drøyt å ta betalt for en selvhjelpsgruppe. Det er flust av gratis alternativer. Som nevnt før, det å ta betalt - det betinger. 

https://selvhjelp.no/

https://www.helsedirektoratet.no/tema/frisklivssentraler

https://angstringen.no/

https://www.personligutvikling.no/

(Dette er noe av det jeg selv fant ved raske Google-søk. Har ikke lest veldig nøye, men ved første øyekast ser det ut til å omhandle litt av det samme som WL skal selge) 

Det finnes gode blogger og Instagramkontoer å bli motivert og inspirert av når det gjelder fysisk aktivitet (som jeg ser at skal være et punkt i Mestringsklubben) Lurt at sider man følger når det gjelder fysisk aktivitet har grunnleggende kunnskaper. Det kan det godt hende WL har uten at jeg vet det,  men det er iallefall veldig viktig. 

 

 

 

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

Sjunga och tigga pengar via Vipps på ”DigitalScenen” och skiva att hon till vanligt har spel-jobbar på et kafé. DigitalScenen är väl gjord för artister som förlorar sin inkomst. Hon får ju lön från NAV som hon alltid gjort och har spelat på det där kaféet 2 gånger. Jag kunde skrivit vad jag tänker om det här och vem hon har tagit lärdom från, men låtar det vara. Får man jobba och tjäna pengar når mån får lön från NAV? 

Etter hva jeg kunne se på DigitalScenen er det som en del av gruppereglene at man sagtens kan legge ved et Vippsnr om man vil det. Eneste tilfelle det ikke er lov er når noe er pre-produsert, altså ikke live. Å kalle det tigging blir bare tull.
I tillegg kan jeg se at hun har mange likes og god respons på en del av sine minikonserter. Og det er jo bare vel og bra?

 

Sitat

Får man jobba och tjäna pengar når mån får lön från NAV?

Ja, det kan man. Men alt skal meldes inn til Nav slik at det ikke blir utbetalt for mye. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hei2016-2 skrev:

Sjunga och tigga pengar via Vipps på ”DigitalScenen” och skiva att hon till vanligt har spel-jobbar på et kafé. DigitalScenen är väl gjord för artister som förlorar sin inkomst. Hon får ju lön från NAV som hon alltid gjort och har spelat på det där kaféet 2 gånger. Jag kunde skrivit vad jag tänker om det här och vem hon har tagit lärdom från, men låtar det vara. Får man jobba och tjäna pengar når mån får lön från NAV? 

«Lønn fra Nav» var litt diffust begrep. Vet ikke når det gjelder dagpenger og AAP, man kan antagelig ikke jobbe da. Men når man har fått innvilget uføretrygd kan man jobbe ved siden av. Overstiger man 40 000, reduseres uføretrygden. Hvis man ikke melder det inn, ( og man jobber hvitt) vil det automatisk gjøres ett etteroppgjør en gang i året der man må evnt betale tilbake trygd. Jobber man svart får man skattetaten i tillegg på nakken. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Isild skrev:

Tenkte på det samme. Hun selger noe hun egentlig ikke vet noenting om hvordan blir i praksis. "Positivitetsgruppe" høres ut som det kan bli diskusjoner og krevende. Det kan bli individuelle behov, mange meninger, forskjellige erfaringer, råd som blir i konflikt med hverandre , og i et slikt fora vil nok flere "vite best" tror jeg. Hva om flerparten av medlemmene mest trenger å heies PÅ?  - hva om de ikke har så mye å gi de andre? 

Jeg har heiet på WL, men nå fremstår hun annerledes enn hva som var mitt inntrykk tidligere. Dette konseptet burde vært prøvd ut kostnadsfritt først - så hun vet om hun selv kan levere det hun lover, orker å stå i det hvis det blir sure miner og uenigheter, og ikke minst burde hun få testet ut om hun egentlig klarer å ha en slik "lederrolle". Hun virker som hun har nok med sitt eget. 

Egentlig ganske drøyt å ta betalt for en selvhjelpsgruppe. Det er flust av gratis alternativer. Som nevnt før, det å ta betalt - det betinger. 

https://selvhjelp.no/

https://www.helsedirektoratet.no/tema/frisklivssentraler

https://angstringen.no/

https://www.personligutvikling.no/

(Dette er noe av det jeg selv fant ved raske Google-søk. Har ikke lest veldig nøye, men ved første øyekast ser det ut til å omhandle litt av det samme som WL skal selge) 

Det finnes gode blogger og Instagramkontoer å bli motivert og inspirert av når det gjelder fysisk aktivitet (som jeg ser at skal være et punkt i Mestringsklubben) Lurt at sider man følger når det gjelder fysisk aktivitet har grunnleggende kunnskaper. Det kan det godt hende WL har uten at jeg vet det,  men det er iallefall veldig viktig. 

 

 

 

👏🏼
må nevne «Frisklivsresepten» også. Det får man ved å snakke med fastlegen. Det kan være 3 mnd trening med gruppe-trening og kurs. Det kan også være diverse mestringsgrupper, søvn eller kosthold. Koster en liten egenandel. Jeg betalte 400 kr for 3 mnd. Og da er det selvfølgelig fagfolk som står for det. OG tidligere brukere under veiledning. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Zenhouse skrev:

👏🏼
må nevne «Frisklivsresepten» også. Det får man ved å snakke med fastlegen. Det kan være 3 mnd trening med gruppe-trening og kurs. Det kan også være diverse mestringsgrupper, søvn eller kosthold. Koster en liten egenandel. Jeg betalte 400 kr for 3 mnd. Og da er det selvfølgelig fagfolk som står for det. OG tidligere brukere under veiledning. 

Det hørtes ut som et supert tilbud! Håper de som vurderer `Mestringsklubben` iallefall undersøker flere tilbud. Det er viktig med fagkompetanse. Brukererfaring er også veldig nytting - det skaper tillit. Men tenker at det er lurt at det skjer under veiledning som du nevner der - både for de tidligere brukerne og for de nye. Det skaper trygghet for hele opplegget å ha noen å rådføre seg med.  og å spørre hvis noe er uklart eller blir vanskelig underveis. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kommentert det tidligere og, men jeg ser ikke noe problem med at WL deltar på Digitalscenen og åpner for at folk kan vippse henne for opptreden. Hun virker og til å ha grei stemme og kontroll på musikken, men det er ikke helt min stil.

Men joda, hun smører tykt på. Men tipper det er i tråd med litt annerledes virkelighetsoppfattelse. Eller eget tema på ABIP.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nomore82 skrev:

Har kommentert det tidligere og, men jeg ser ikke noe problem med at WL deltar på Digitalscenen og åpner for at folk kan vippse henne for opptreden. Hun virker og til å ha grei stemme og kontroll på musikken, men det er ikke helt min stil.

Men joda, hun smører tykt på. Men tipper det er i tråd med litt annerledes virkelighetsoppfattelse. Eller eget tema på ABIP.

Sånn i utgangspunktet er jeg enig med deg, men utfra hva jeg har lest legger hun det frem som om hun til "vanlig" opptrer på en kafé i Mandal. Meg bekjent har hun kun opptrådt 2 ganger. Kan man da si at man har mistet en inntekt ?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Gro12 skrev:

Sånn i utgangspunktet er jeg enig med deg, men utfra hva jeg har lest legger hun det frem som om hun til "vanlig" opptrer på en kafé i Mandal. Meg bekjent har hun kun opptrådt 2 ganger. Kan man da si at man har mistet en inntekt ?

Og den første gangen var ment som en test. Så da har hun bare hatt en "spillejobb" der en gang egentlig. Syns det er frekt å tigge penger på Digitalscenen, slik hun gjør. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...