Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

På FB är det nu 4 medlemmar av ”Mestringsklubben”. Räknas Wenche som ett av dom 4, eller är det 4 + henne som är admin.? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror uansett det lureste hadde vært å lansert et tilbud der medlemmene fikk den første måneden gratis, istedet for et såkalt "tilbud" på 299,- (uten å opplyse om originalpris). Da kunne WL fått testet ut opplegget sitt, også, for å se om det vil fungere i praksis eller ikke. Dessuten tror jeg hun hadde fått flere medlemmer på den måten.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
16 timer siden, Lillypad87 skrev:

Jeg tror uansett det lureste hadde vært å lansert et tilbud der medlemmene fikk den første måneden gratis, istedet for et såkalt "tilbud" på 299,- (uten å opplyse om originalpris). Da kunne WL fått testet ut opplegget sitt, også, for å se om det vil fungere i praksis eller ikke. Dessuten tror jeg hun hadde fått flere medlemmer på den måten.

Hun burde ikke ha noen kurs, det ser helt klart ut som hun ikke har peiling på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som influencere gjerne lager et produkt basert på egne livserfaringer, presenterer det i en pen emballasje og et kjent fjes (sitt eget) og selger det under reklame om at kunden vil utvikle seg personlig  ved å kjøpe produktet. Faglig sett svakt grunnlag eller intet, her er det realkompetanse som selges ut. Bare at WL er helt ukjent og har fortsatt ca 900 følgere på Instagram, noe hun har hatt veldig lenge. Og prøver seg på et slikt influencer-prosjekt. Jeg blir ikke overrasket om hun har blitt veiledet til å starte dette av konsulentene i ABIP. det er ikke et produkt jeg føler meg fristet til å kjøpe. Jeg ønsker fortsatt WL alt godt her i karrieren, men virksomheten hennes gir ikke noe tillitsvekkende inntrykk. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WL annonserte tidligere i dag på snap at hun skulle ha første livesending i Mestringsklubben i dag kl 11:30. Hun har og skrevet om dette på bloggen sin.

Tidligere i dag var det 4 medlemmer der(inkludert WL). Nå er det 3 medlemmer(inkludert WL).

Skjermbilde.PNG.849008fe5bfbe3d4470980631b232010.PNG

Tre stk som skal heie på hverandre? Jeg klarer å styre min begeistring.

Det ble og skrevet her om dagen at nå hadde hun endelig fått ting til teknisk og fått hjelp til plattformen hun bruker. Jeg tenkte at nå, NÅ! kommer det endringer på siden og ting blir fikset.

Men nei. Fortsatt introduksjonstilbud. Fortsatt kr 299,-. Fortsatt feil vilkår. Fortsatt feil i linkene.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nu ser man ju att hennes klubb inte blev den succés med många medlemmar som hon hade hoppas på. Inte än iaf. Blir spännande att se om hon upprätthåller det erbjudandet dom 2 som fortfarande är medlemmar har blivit förespeglat. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter

Uff, synes nå litt synd på henne. Bare henne selv som har delt innleggene - med to ulike kontoer. Bare en som har kommentert med hjerter og den personen...ja. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om introduksjonsperioden er over behøver vel ikke Mestringsklubben være "ferdig" Om dette er noe hun ønsker å drive med bør hun vel fortsette å reklamere for og jobbe med prosjektet.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, tranedatter skrev:

Uff, synes nå litt synd på henne. Bare henne selv som har delt innleggene - med to ulike kontoer. Bare en som har kommentert med hjerter og den personen...ja. 

 

Synd på henne? Nei, det vil jeg ikke si det er, for dette har hun lagt opp til selv, og den måten hun svarte saklige kritikere på inne på bloggen gjorde ikke ting bedre, godt det ikke var flere som lot seg lure og gikk på lureriet hennes 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Synd på henne? Nei, det vil jeg ikke si det er, for dette har hun lagt opp til selv, og den måten hun svarte saklige kritikere på inne på bloggen gjorde ikke ting bedre, godt det ikke var flere som lot seg lure og gikk på lureriet hennes 

Enig med deg. Det å opptre så arrogant ovenfor kritikere, og overhodet ikke ta til seg saklig kritikk vil alltid straffe seg.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun skal ha blogg, Youtube, podcast, Mestringsklubben og muligens nettkurs?

Skjønner ikke helt at hun skal få tid til alt dette.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, MoKath skrev:

Så hun skal ha blogg, Youtube, podcast, Mestringsklubben og muligens nettkurs?

Skjønner ikke helt at hun skal få tid til alt dette.

Du kan så si. Hun nevnte også i den youtube-videoen at hun har som mål om å spille inn en plate i løpet av 2020, men at dette koster en del penger. Kanskje det er det hun nå, litt "små-desperat", prøver å få inn nok penger til? 😶

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor får jeg en følelse av at hun "kjefter" på en usynlig motstander i siste innlegg? Kan da ikke være så mange trofaste lesere som får med seg dette dramaet hun nå er i ferd med å utmale? 

Kan det være at i hennes hode er det nå beleilig å innta offerrollen for å vise sin indre styrke, vise hvem hun egentlig er? Vise at hun nå er i ferd med å knekke blogg-koden, den som går ut på å polarisere hatere mot snille bloggere som vil bare vel og være en ledestjerne og ha en positiv innflytelse på en hel fanskare?

Who the fuck is Alice?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Felis skrev:

Men jeg kan ikke sitte stille en hel dag, uten å jobbe med kanalene mine. Så jeg har vært ganske så aktiv ved datamaskinen i hele dag, og jobbet meg litt i forkant før helgen

Jeg har forberedt blogginnlegg, planlagt innhold til sosiale kanaler, produsert og postet Youtube video og fått kommet meg gjennom ny moduler i ny kunnskap.

...før konserten i morgen kveld

https://www.wenchelarsen.no/2020/04/deilig-og-produktiv-dag/

Jeg blir sliten bare av å lese hvor hardt hun jobber. Selvfølgelig har alle gode og dårlige dager, det trenger ikke bety at hun ikke er ufør. Ingen vet hvordan formen hennes er i morgen, eller i neste uke. Men med dette kurset har hun forpliktet seg til å levere, både i morgen og i neste uke. Hvordan skal hun klare det, hvis helsen er så ustabil at hun er uføretrygdet? Skjønner hun hva hun har tatt på seg? I det man tar betalt for en tjeneste kan man ikke si at i dag orker jeg ikke. 

Jeg har ofte syntes litt synd på henne fordi all denne harde jobbingen ikke fører noe sted. Hun hadde så store drømmer og ambisjoner og virket så søt og snill. Dessverre blir hun mer og mer lik Anne Brith. Først kaller hun kritikk for hets, så stenger hun kommentarfeltet, hun har inntatt offerrollen og nå kom jammen "Thank you, next" også. Dersom man skader meg, så bruker jeg ikke tiden min på vedkommende. Jeg velger min egen omgangskrets, og finner meg ikke i usaklig negativitet og kritikk.

https://www.wenchelarsen.no/2020/04/hvorfor-er-jeg-annerledes/

Hun er like høy på seg selv som mentoren, men uten Anne Briths suksess. Det er veldig rart å være vitne til. Jeg får lyst til å skrive det samme som har blitt skrevet i Anne Brith-tråden utallige ganger. Bare slutt, skaff deg en skikkelig jobb!

Skremmende...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...