Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

De 1000 i uka var vel lokkemiddel fra ABD i reklamen for kurset? Det var lagt ut en screenshot mener jeg å huske

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er ganske sikker på at det var noe AB selv lokket med da hun markedsførte kurset. 97% sikker. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rubella skrev:

Jeg husker godt at det stod 1000 følgere i uka et eller annet sted, men husker ikke hvor 😮

Jeg synes å huske at hun skrev det på snap 🤔

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hjarte skrev:

Jeg synes å huske at hun skrev det på snap 🤔

Jeg har også sett eller lest det et sted, så vi er mange som har fått det med oss. WL har likevel, etter et år, så vidt passert 900 følgere. Og ennå ikke tjent en krone på bloggen, etter hennes eget utsagn. Så spørsmålet er da; -hvordan i all verden kan hun fortsatt være fornøyd med abip? Er det et så stort nederlag ikke å innrømme at hun ikke har oppnådd det hun forventet og ble forespeilet? Eller er hun så livredd AB at hun ikke tør å innrømme at hun er skuffet. For det må hun jo være!

Hun som gikk ut og fortalte at hun ba familie og venner holde henne trygt plassert på jorda, hvis suksessen gikk til hodet på henne og som forberedte familien på hva som ville skje når hun ble kjendis. Hva føler og tenker hun nå?

Og Mestringsklubben har to medlemmer. Hun hadde en "stor" lansering og introduksjonspris. Forventet vel stor pågang, også skjer det ingenting! Hun må jo innse at dette ikke er så veldig vellykket, hun må jo føle seg skuffet. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter nå, men jeg tror WL er så starstruck at for henne så har kurset innfridd uansett - hun har fått pris (signert bok for den hardest arbeidende deltageren) og hun har vært hjemme hos selveste AB på bakedag. I begynnelsen tok hun lovnadene til kurset helt bokstavelig og grugledet seg til å bli kjendis osv. Etterhvert som vi blandt annet skrev her på KG (fordi vi syns hun virket så god) at hun iallefall virket å ha en personlig vekst av å gå kurset - så var det `personlig vekst` hun begynte å skrive selv at var det viktigste for henne. 

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig en deltager som er "fornøyd" med kurset (hun er ærlig på at noe ikke var helt på plass hun også derimot) https://familienbk.blogg.no/abip-•-jeg-var-en-av-de-10-forste.html 

Litt merkelig at hun skriver om siste avisartikkel i RB som om det er "nok en deltager som er misfornøyd", dette er "old news" . Hallo, det er jo samme saken(e) som følges opp. https://www.rb.no/kursdeltakere-raser-mot-eks-blogger-eneste-losningen-jeg-ser-er-at-vi-far-pengene-tilbake/s/5-43-1291747

Noen mennesker skriver på en sånn måte at jeg lurer på om de egentlig helt får med seg ting rundt seg. 

Enig med henne på ett punkt  - Jeg tror også AB faktisk ønsket å gjøre en god jobb som mentor, hun ønsket å hjelpe bloggspirer "i gang", men så "tok det av". Alt det spennende som skjedde rundt henne ga en lykkerus kanskje. Endelig hadde hun "vist dem" (oss) - hus, bil, bekreftelse i media og hos forlag på at hun var det offeret hun har følt, og ikke minst - et nytt nettverk med spennende relasjoner og venner - og høy champagneføring. 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.4.2020 den 8.41, Isild skrev:

Her er forøvrig en deltager som er "fornøyd" med kurset (hun er ærlig på at noe ikke var helt på plass hun også derimot) https://familienbk.blogg.no/abip-•-jeg-var-en-av-de-10-forste.html 

Litt merkelig at hun skriver om siste avisartikkel i RB som om det er "nok en deltager som er misfornøyd", dette er "old news" . Hallo, det er jo samme saken(e) som følges opp. https://www.rb.no/kursdeltakere-raser-mot-eks-blogger-eneste-losningen-jeg-ser-er-at-vi-far-pengene-tilbake/s/5-43-1291747

Noen mennesker skriver på en sånn måte at jeg lurer på om de egentlig helt får med seg ting rundt seg. 

Enig med henne på ett punkt  - Jeg tror også AB faktisk ønsket å gjøre en god jobb som mentor, hun ønsket å hjelpe bloggspirer "i gang", men så "tok det av". Alt det spennende som skjedde rundt henne ga en lykkerus kanskje. Endelig hadde hun "vist dem" (oss) - hus, bil, bekreftelse i media og hos forlag på at hun var det offeret hun har følt, og ikke minst - et nytt nettverk med spennende relasjoner og venner - og høy champagneføring. 

 

Tror AB kun er opptatt av seg selv og å tjene penger for enhver pris, jeg!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monky skrev:

Tror AB kun er opptatt av seg selv og å tjene penger for enhver pris, jeg!

Det tror jeg også. Usmakelig spør du meg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2020 den 8.24, Isild skrev:

Jeg gjetter nå, men jeg tror WL er så starstruck at for henne så har kurset innfridd uansett - hun har fått pris (signert bok for den hardest arbeidende deltageren) og hun har vært hjemme hos selveste AB på bakedag. I begynnelsen tok hun lovnadene til kurset helt bokstavelig og grugledet seg til å bli kjendis osv. Etterhvert som vi blandt annet skrev her på KG (fordi vi syns hun virket så god) at hun iallefall virket å ha en personlig vekst av å gå kurset - så var det `personlig vekst` hun begynte å skrive selv at var det viktigste for henne. 

 

Den dagen WL åpner øynene for hvordan hun har blitt lurt kommer hun til å møte veggen med et brak. Tro meg. Den dagen kommer før hun aner. Spørsmålet er bare når. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Heartgirl skrev:

Den dagen WL åpner øynene for hvordan hun har blitt lurt kommer hun til å møte veggen med et brak. Tro meg. Den dagen kommer før hun aner. Spørsmålet er bare når. 

Hun er nok klar over det allerede. Det jeg ser av insta og blogg så virker det krampaktig. Er jo synd , men hun er voksen og hun tar egne valg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel WL fullført kurset (straks) - og jeg tenker at da får vi se hvordan det går videre. Jeg kommer ikke til å stikke innom der noe mer. Hun fikk litt omtale fordi hun var med på kurset, og ennå litt mer omtale da hun valgte å støtte kursleder i "stormen" som har pågått ift anklagene mot kurset. Men hennes egen utvikling som influencer mener jeg har stagnert. Det er kun min personlige mening,. Jeg føler jeg har lest alt hun skriver før, og x antall nærbilder av bloggeren - vel, det inspirerer ikke meg. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Isild skrev:

Nå har vel WL fullført kurset (straks) - og jeg tenker at da får vi se hvordan det går videre. Jeg kommer ikke til å stikke innom der noe mer. Hun fikk litt omtale fordi hun var med på kurset, og ennå litt mer omtale da hun valgte å støtte kursleder i "stormen" som har pågått ift anklagene mot kurset. Men hennes egen utvikling som influencer mener jeg har stagnert. Det er kun min personlige mening,. Jeg føler jeg har lest alt hun skriver før, og x antall nærbilder av bloggeren - vel, det inspirerer ikke meg. 

Jeg er enig. Leste bloggen hennes frem til jeg ble skuffet over at hun ikke åpnet øynene når flere andre bloggere la frem bevis for at de ikke hadde fått den varen de hadde blitt lovet. Da ble jeg skuffet, for jeg trodde hun kunne se det som skjedde. Selvfølgelig må hun få lov til å velge selv, men jeg synes måten hun sviktet de andre var dårlig gjort. 

Synes bloggen hennes er kjedelig, og uten særlig innhold. Det blir for mye pjatt og man vet hva som kommer, som er ingenting. 

 

 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jeg er enig. Leste bloggen hennes frem til jeg ble skuffet over at hun ikke åpnet øynene når flere andre bloggere la frem bevis for at de ikke hadde fått den varen de hadde blitt lovet. Da ble jeg skuffet, for jeg trodde hun kunne se det som skjedde. Selvfølgelig må hun få lov til å velge selv, men jeg synes måten hun sviktet de andre var dårlig gjort. 

Synes bloggen hennes er kjedelig, og uten særlig innhold. Det blir for mye pjatt og man vet hva som kommer, som er ingenting. 

 

 

 

Helt enig. Ble skuffet over at hun ikke åpnet øynene jeg også. Hun er jo ikke dum, så hun vet nok innerst inne at hun ikke fikk det hun betalte dyre dommer for, men hun forguder jo AB så mye at det er helt flaut. Hun er hjernevasket av dama, stakkar. Ble skuffet over måten hun dolket Mette Ask i ryggen på også, trodde ikke hun var den typen. 

Bloggen hennes er den perfekte sovemedisin, Gud bedre så kjedelig! :sove: Er det samme opp og opp igjen. Og de samme kjedelige nærbildene. Likevel greier jeg ikke la være å gå inn på den selv om jeg ikke orker å lese alt. Pleier å se noen av videoene hennes innimellom da og syns det er tøft av henne å legge ut sminkevideoer selv om hun ikke er så erfaren og hun vet at det er folk som ler rått av sminkevideoene hennes. Skulle jeg kommet med et velmenende råd til henne er det å roe ned pudderbruken. Ansiktet hennes ser ofte veldig tørt ut på bildene og da ser hun jo eldre ut enn hun er. Mener hun har sagt at hun ikke er så flink til å tilføre huden fukt også, det bør hun absolutt begynne med. Men hun får selvfølgelig gjøre som hun vil, er bare ment som et tips i tilfelle hun leser her inne og det tror jeg at hun gjør selv om hun ikke vil innrømme det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Isild skrev:

En siste ting jeg vil si til WL hvis hun leser her (og det tror jeg hun gjør) 

"Just because I disagree with you does`nt mean I hate you. We need to relearn that in our society" 

Det er ikke "toppbloggersk" å ha "haters" - det virker desverre som om WL har oppfattet det sånn. Det er utrolig kjedelig å lese om nettroll - særlig når de ikke finnes. WL har nok opplevd noen litt krevende spørsmål og tilbakemeldinger, men det er IKKE hat. Ikke noe av det jeg har sett iallefall. Om hun har fått det i innboksen sin vet jeg ikke, men jeg forholder meg ikke til skvalder som ikke dokumenteres. Hverken her på KG eller på blogger.

Nå må voksne bloggere slutte med begreper som 15 år gamle rosabloggere holdt på med for 10 år siden. 

Jeg følger kun Mette og HD som voksne bloggere.

Virker panisk når du skriver at voksne blogger som 15 år gamle rosabloggere 😮  Det blir flaut og pinlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg falt for fristelsen og gikk inn på bloggen for å sjekke. Der fikk jeg vite at hun har laget seg et kontor i gangen. Formulert på mange forskjellige måter. Ok. Tenker det var siste gang hun fikk oppmerksomhet fra meg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom bloggen noen ganger i håp om at den skal løfte seg. Men det gjør den jo ikke..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, fotballjenta skrev:

Jeg falt for fristelsen og gikk inn på bloggen for å sjekke. Der fikk jeg vite at hun har laget seg et kontor i gangen. Formulert på mange forskjellige måter. Ok. Tenker det var siste gang hun fikk oppmerksomhet fra meg. 

Reagerte ikke på kontor i gangen, men hvorfor tror hun det er interessant for leserne å lese om det? Er så teit at hun kaller bloggingen jobb og arbeidsoppgaver, for det er ikke jobb når hun ikke tjener penger på det, det er hobby og det er det ingenting galt med. I beste fall kan hun kalle det frivillig arbeid, men i motsetning til det hun gjør pleier frivillig arbeid å være noe nyttig.

Trist (for henne) at hun mener hun må oppdatere kanalene sine hver dag også, for det må hun ikke! Hun er ingen influenser selv om hun tror det selv. Ikke en gang store influensere må oppdatere hver jævla dag, jeg tror neppe de mister så mange følgere om de tar fri fra sosiale medier en dag av og til. Glad jeg ikke er wannabe-influenser altså, jeg hadde blitt utrolig stressa inni meg om jeg skulle gått med den tvangen i hodet mitt om å måtte oppdatere insta, snap, Facebook, blogg og gudene vet hva hver eneste dag uten å tjene noe på det. Er vel bare YouTube hun ikke oppdaterer daglig og YouTube-kanalen hennes er mye bedre enn bloggen etter min mening selv om ikke den heller er så spennende.

Begynner å bli lei av mestring, personlig vekst, mamma som ikke gir seg og blablabla i hvert eneste blogginnlegg så skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å la være å gå inn på bloggen hennes. :fnise: Men jeg har vel kanskje et indre håp om at den skal løfte seg og bli litt mer variert. Da hun stengte kommentarfeltet ble den enda dårligere, synd hun stenger leserne sine ute syns jeg og skal man være en offentlig person som hun så flott kaller det må hun tåle konstruktiv kritikk. Hat og personangrep er aldri greit, men jeg har aldri sett det blant kommentarene hennes og får man stygge kommentarer er det vel bare å ikke godta kommentarene og blokkere vedkommende. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke at hun har kontor i gangen jeg reagerte på. Jeg hadde nettopp skypemøte fra senga liksom, så jeg er veldig lite opptatt av slikt. Det var heller det at hun har et så innholdsløst liv (beklager) at hun valgte å dele det med leserne sine, og i tillegg vier det et helt innlegg. Men sånn må det vel bli når man ikke akkurat er noen jet-setter, men allikevel insisterer på 3 innlegg om dagen. 

Jeg vet flere har hintet om at kvalitet ofte er bedre enn kvantitet til henne, men hun er jo så sta. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...