Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Noterer meg at WL nå også har fått det særegne influenser-selfie-smilet på plass. Stikkord: gapende munn og hodet på snei. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe litt voldsomt over å få så store og mange nærbilder av noens ansikt midt i "fleisen" når man er innom en blogg. Akkurat det der har jeg aldri forstått hvorfor WL holder på med.  

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Isild skrev:

Det er noe litt voldsomt over å få så store og mange nærbilder av noens ansikt midt i "fleisen" når man er innom en blogg. Akkurat det der har jeg aldri forstått hvorfor WL holder på med.  

Det blir litt voldsomt ja. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2020 den 10.09, Felis skrev:

Jeg håper Wenche også lander til slutt, for de rundt henne sin skyld. Da kan de kanskje se tilbake og le og si: Husker dere året mamma trodde hun var influencer...?

😛

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg vil skjønne hvorfor ikke personer som Wenche Larsen heller bruker tiden sin på noe fornuftig som gir inntekt og ikke minst viktige impulser i dagliglivet, nemlig en helt vanlig jobb. Selvutnevnt influencertittel med daglige selfies og masse pjatt er, og vil aldri bli en jobb! Blir provosert av å høre om alt som skal leveres i hennes kanaler, nei hun trenger faktisk ikke levere noe som helst i sine kanaler. Tror faktisk ingen vil savne noe som helst, ikke en gang en selfie med påtegnede bryn.

Hun virker da som en oppegående dame med talegavene i orden, så hvorfor hun utsetter seg og familien for dette er meg en gåte. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.4.2020 den 16.09, Isild skrev:

Det er noe litt voldsomt over å få så store og mange nærbilder av noens ansikt midt i "fleisen" når man er innom en blogg. Akkurat det der har jeg aldri forstått hvorfor WL holder på med.  

Det kan du si. Og hva er det med den fæle gapingen hun har lagt seg til på de siste bildene? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt innlegg som vanlig @Felis, men det spørs om du ikke taler for døve ører. Det var vel velmenende og saklige kommentarer som dette som gjorde at hun stengte kommentarfeltet. Det er utrolig godt gjort å lese dette som «hat», men enkelte bloggere er så snowflakes at jeg har ikke ord engang. 
 

Vi vet jo at hun leser her inne, for det har ABD anbefalt. Og er det noe WL gjør så er det jo å følge anbefalingene hennes. Og når det gjelder blogging, pengetjening og «influenser»business så er vel kanskje ABD den siste hun bør høre på. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Hva skjedde med å være en annerledes blogger, en som tør være seg selv osv. osv.?

Etter alle disse bloggpostene med så å si identiske selfier, så synes WL plutselig at selveste gapesmilet er verdt å kopiere. Det ser dessverre like fjollete ut på henne som på alle andre.

Når det er sagt synes jeg Wenche var fin på de siste bildene. Fint sminket, og fin på håret. Kutt ut gapesmilet, og prøv å ikke ta fullt så svære bilder av eget fjes, så blir det bra👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Illusen skrev:

Det kan du si. Og hva er det med den fæle gapingen hun har lagt seg til på de siste bildene? 

Lurer jeg også på. Ser så dumt ut! Hva blir det neste? Trutmunn på alle bilder? Hun har jo så søtt smil, så skjønner ikke vitsen med den teite gapingen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 21.07, Finlay skrev:

Hva skjedde med å være en annerledes blogger, en som tør være seg selv osv. osv.?

Dette har jeg også lurt på. Hun skrev jo et innlegg som het "Hvorfor er jeg annerledes?", og skrev bl.a:

"Det er nemlig ikke alltid like enkelt å skille seg litt ut fra normalen, og bruke sin offentlige stemme. Men så har jeg et stort behov for å bli både sett og hørt."

Ikke vondt ment, men lurer litt på hva hun mener er så annerledes med henne? Etter å ha lest på bloggen hennes, så føler jeg ikke hun virker så annerledes enn mange andre. Hun deler noe av sine problemer på bloggen, men det er det vel en del som gjør. Og de fleste har vel et viss behov for å bli sett og hørt.

En annen ting i dette innlegget som jeg la merke til;

"Man trenger ikke være enig i alt, men godta at vi rett og slett er forskjellige."

Det fikk meg til å tenke på venninnen Mette Ask, og det at hun kuttet henne ut pga ABIP-klagen. MA ble ikke akkurat "godtatt" der. 😶 

https://www.wenchelarsen.no/2020/04/hvorfor-er-jeg-annerledes/

Endret av Lillypad87
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jukkapalme skrev:

Lurer jeg også på. Ser så dumt ut! Hva blir det neste? Trutmunn på alle bilder? Hun har jo så søtt smil, så skjønner ikke vitsen med den teite gapingen.

https://www.instagram.com/p/B_Rv0hVnXow/?igshid=8qlg96dhtpz0

Apropos trutmunn. Urk, jeg synes instafeeds som dette, med 1 naturbilde, 1 selfie, 1 sitat om igjen og om igjen  (ikke nødvendigvis motivene, men at det er så stramt oppsett) er fryktelig kjedelig og viser 0 spontatinet. Da er det ikke lenger innholdet som er viktig, men at helheten ser "on fleek" ut. Og jeg gidder dermed ikke følge. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vipser skrev:

https://www.instagram.com/p/B_Rv0hVnXow/?igshid=8qlg96dhtpz0

Apropos trutmunn. Urk, jeg synes instafeeds som dette, med 1 naturbilde, 1 selfie, 1 sitat om igjen og om igjen  (ikke nødvendigvis motivene, men at det er så stramt oppsett) er fryktelig kjedelig og viser 0 spontatinet. Da er det ikke lenger innholdet som er viktig, men at helheten ser "on fleek" ut. Og jeg gidder dermed ikke følge. 

Hjelpes 🙈 jeg blir flau på hennes vegne. Helt enig med deg, vanvittig kjedelig og ensformig. Og den ekstreme reklameringen for den såkalte mestringsklubben hennes. Snork :sove: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt flau på dere som skriver her sine vegne.. Jeg synes de fleste blogger er kjedelige og handler om dem selv, med stadige gjentakelser. Hvorfor i alle dager gidder dere å bruke energi på dette.. (fordi dere ikke kan kritisere AB lenger?) Mener dette grenser til mobbing, men ser det ikke selv. Jeg er en voksen dame, røtter innom der en sjelden gang. Synes hun har et godt fokus på de rette tingene, hun tør å utfordre seg litt og hun tør å feile litt. Titter kanskje innom der 1-2 ganger i uken og leser de 2-3 innleggene som ser mest interessante ut. Leser svært få andre blogger, da klær, dårlig språk og unge blogger ikke er noe for meg. Leser innom her en sjelden gang, og ser at det ikke er noe jeg skal fortsette med heller..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Humas skrev:

Jeg blir litt flau på dere som skriver her sine vegne.. Jeg synes de fleste blogger er kjedelige og handler om dem selv, med stadige gjentakelser. Hvorfor i alle dager gidder dere å bruke energi på dette.. (fordi dere ikke kan kritisere AB lenger?) Mener dette grenser til mobbing, men ser det ikke selv. Jeg er en voksen dame, røtter innom der en sjelden gang. Synes hun har et godt fokus på de rette tingene, hun tør å utfordre seg litt og hun tør å feile litt. Titter kanskje innom der 1-2 ganger i uken og leser de 2-3 innleggene som ser mest interessante ut. Leser svært få andre blogger, da klær, dårlig språk og unge blogger ikke er noe for meg. Leser innom her en sjelden gang, og ser at det ikke er noe jeg skal fortsette med heller..

Det er flott at du får noe ut av bloggen hennes. Men jeg syns det skal få være innafor å diskutere en voksen dame som gjør alt i sin makt for å bli kjendis. Og jeg syns ingen her går over streken, vi diskuterer bare det hun sier og gjør. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når hun prøver å utnytte sårbare mennesker mener jeg det er helt innafor å være kritisk.. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Isild skrev:

Jeg syns det begynner å bli for dumt at influenceryrket (WL kaller det jobben sin) er det eneste yrket hvor det blir kalt "mobbing" om man får kritikk, krevende spørsmål, hevede øyebryn, flåseri, ironisering (men også tåpeligheter og unødvendigheter som sikkert kunne vært spart) 

Hvor mobbet er da de som f.eks går igang med å rive Y-blokka i Oslo? Hvor mobbet er Trump? Erna? Den svenske epidemiologen (for å nevne noe av det jeg kom på i farten) 

 

Takk Isild! Presist formulert. Influencerbransjen omsetter for en halv milliard i året, men folk ser fremdeles på dette som personlige dagbøker og uskyldig moro. Og så lenge man gjemmer seg bar sitt eget navn og er personlig kan man ikke kritisere, for da er det mobbing. Dette er big business, og Wenche prøver desperat å ta sin del av kaka.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Isild skrev:

Jeg syns det begynner å bli for dumt at influenceryrket (WL kaller det jobben sin) er det eneste yrket hvor det blir kalt "mobbing" om man får kritikk, krevende spørsmål, hevede øyebryn, flåseri, ironisering (men også tåpeligheter og unødvendigheter som sikkert kunne vært spart) 

Hvor mobbet er da de som f.eks går igang med å rive Y-blokka i Oslo? Hvor mobbet er Trump? Erna? Den svenske epidemiologen (for å nevne noe av det jeg kom på i farten) 

 

Godt poeng. Hvis WL hadde fått inn gjentatte stygge kommentarer som hadde gått på henne som person hadde det vært mobbing i ordets rette forstand. Det er ikke mobbing å være kritisk til måten hun behandlet de andre deltakerne som begynte å fortelle sannheten rundt bloggkurset de deltok på. 

Tross i det SE har skrevet, gjort og det hun står for har hun følt på kroppen å bli mobbet på nettet, og hun har opplevd å få hat på bloggen sin. Jeg tror at WL ikke skal klage i forhold til SE. Det med SE var bare ett eksempel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes at hun beveger seg over i behandler-rollen i mestringsklubben? Når hun snakker om ordene du skal si for å styrke deg selv.. Hun må være klar over, og ganske sikker på at dette ikke kan provosere frem-eller gjøre ting verre enn de er....

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...