Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, adc skrev:

Det har nok ikke så mye med korona å gjøre.

Kurset startet for nesten et år siden. 
Sånn jeg leste FT sin rapport så er det angrerettskjema som er hovedproblemet her. Synd at de kom på nesten et år etter at kurset startet at de ikke ville være med allikevel og ikke var fornøyd med innholdet. 
Hvis det har vært 100 deltagere. 7 har klaget. Så må det jo være noen som er fornøyde også. 

Noen er sikkert fornøyde, men jeg tror nok mange har valgt ikke å klage fordi de ikke ønsker en konflikt med AB. Vi har dessverre mange eksempler på hvordan det kan fortone seg. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Brith, nå får du skrubbe! Ikke prøv å legge skylda for egen misère på andre, eller håne kundene dine. Du vet inderlig vel at ingen av deltagerne på ABIP fikk det som ble lovet av deg. Den som leverte instagramkurset, som faktisk hadde verdi for kursdeltagerne, har heller ikke fått betalt for sitt bidrag. Noen har risikert eget rykte og bli stemplet som naive ved å stå fram med sine opplevelser av et kursopplegg som i beste fall framsto som kaotisk, og i verste fall som ren svindel. All ære til dem, og ingen ære til deg, dessverre.

 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 11.40, adc skrev:

Hun har sikkert et poeng inni der. Men med så dårlig skriveegenskaper så blir det ennå verre at de har selv trodd på at de skal bli toppbloggere med noe interessant å komme med. 

Et sinna innlegg mister lissom piffen når setninger må leses fire ganger for å få en mening. 
 

Trist at så mange har tenkt at nå skal de bli kjendiser og tjene penger. 

Litt samme følelsen som å lese innlegget ditt 🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 11.40, adc skrev:

Trist at så mange har tenkt at nå skal de bli kjendiser og tjene penger. 

Og enda tristere er det at AB har/har hatt så mye makt.

Håper WL får opp øynene en dag også. Men det er vel tvilsomt sånn som hun tilber O’Store Mentor AB. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Dujegogalle skrev:

Litt samme følelsen som å lese innlegget ditt 🤷‍♀️

Ja men jeg blogger ikke og er heller ikke snurt fordi jeg ikke har blitt kjendis. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, adc skrev:

Ja men jeg blogger ikke og er heller ikke snurt fordi jeg ikke har blitt kjendis. 

Jeg hadde null problemer med å forstå innlegget ditt.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fulgte jeg med snapchaten til noen som kaller seg for Influencerne. En voksen blogger som heter for Monica har denne bloggen https://monica.blogg.no/ og hun gikk ut og fortalte sin versjon av hva som hadde skjedd. Hun tok avstand fra influencerskurset og var sint på det som hadde skjedd. Monica følte seg lurt. 

Hun poengterte at snappen influencerne ikke har noe med influencerprogrammet å gjøre, og at det var de ferreste som hadde gått på influencerkurset til ABD. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Felis skrev:

Jeg hadde null problemer med å forstå innlegget ditt.

Jeg hadde også det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal WL klare seg nå som hennes store idol, forbilde og mentor evt slår seg konkurs? Er det et håp for at WL åpner øynene for hvor falsk ABD er? Kanskje vi kan si hva sa vi? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Hun har jo fått ganske mange beviser på skittent spill i lang tid, men allikevel stått så fast i sin elsk på ABD at hun til og med dolket en god venninne i ryggen. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det jeg også. WL tok et ganske tydelig valg i hvem hun støttet i denne "feiden" (hun hadde ikke trengt å blande seg i hele tatt spør man meg) 

WL er en stor fan av AB, det ga hun ganske klart uttrykk for fra dag 1 - da hun ble trukket ut og valgt ut til å bli med på kurset (som 1 av 10) 

"Jeg har jo sett Anne Brith på Bloggerne på TV, og når jeg skulle ringe til henne var jeg så starstrucked at jeg holdt på å dæva, Men altså, hun er jo altså en businessdame av dimensjoner. Hun kan dette her" 

Hun må gjerne fortsette å være fan. Vi velger alle våre egne idoler og forbilder. Jeg selv velger forretningsforbilder som faktisk har resultater å vise til, er arbeidssomme, har talent,  og som har et bra omdømme og godt rykte (bra/godt = anerkjennelse fra ANDRE, ikke bare fra seg selv) 

Folk som satser på snarveier, tråkker på andre på veien -  og som skryter uhemmet av seg selv liker jeg ikke. Ikke pleier det å bli så langvarig suksess ut av det heller. 

 

(Gledelig å se gleden hennes her da. Absolutt) 

 

Endret av Isild
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Isild skrev:

Tviler på det jeg også. WL tok et ganske tydelig valg i hvem hun støttet i denne "feiden" (hun hadde ikke trengt å blande seg i hele tatt spør man meg) 

WL er en stor fan av AB, det ga hun ganske klart uttrykk for fra dag 1 - da hun ble trukket ut og valgt ut til å bli med på kurset (som 1 av 10) 

"Jeg har jo sett Anne Brith på Bloggerne på TV, og når jeg skulle ringe til henne var jeg så starstrucked at jeg holdt på å dæva, Men altså, hun er jo altså en businessdame av dimensjoner. Hun kan dette her" 

Hun må gjerne fortsette å være fan. Vi velger alle våre egne idoler og forbilder. Jeg selv velger forretningsforbilder som faktisk har resultater å vise til, er arbeidssomme, har talent,  og som har et bra omdømme og godt rykte (bra/godt = anerkjennelse fra ANDRE, ikke bare fra seg selv) 

Folk som satser på snarveier, tråkker på andre på veien -  og som skryter uhemmet av seg selv liker jeg ikke. Ikke pleier det å bli så langvarig suksess ut av det heller. 

 

(Gledelig å se gleden hennes her da. Absolutt) 

 

Nå ser vi at hun strever, og vet ikke hvilken vei hun skal gå. Vi ser en blogger som ikke finner helt stien sin. 

Mitt råd til WL er å våkne opp fra drømmen. Innse at sjefen for de store drømmene har ødelagt drømmen om en stor framtid til flere bloggerne som lot seg lure til å betale tusenvis av kroner for en drøm som aldri kommer til å bli oppfylt. 

Sats på å skrive tekster og musikk WL der har du virkelig evner som kan komme til nytte for andre mennesker. 

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en dyrkelse og forherligelse av den store mentor ABD som nesten mangler sidestykke. Forstår ikke at WL ikke nå engang har fått opp øynene for dette uproffe, lureriet av et opplegg som ABD satte i sving.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Oppland skrev:

Det er jo en dyrkelse og forherligelse av den store mentor ABD som nesten mangler sidestykke. Forstår ikke at WL ikke nå engang har fått opp øynene for dette uproffe, lureriet av et opplegg som ABD satte i sving.

AB kom inn i livet hennes og sa de rette tingene som WL sikkert ikke har opplevd at noen har sagt til henne før. Det er nok ikke så mange av oss heller som ha opplevd å bli fortalt at vi kan bli modell, men der mange av oss hadde sett på det som et rødt flagg så tok WL i mot komplimentet med åpne armer. Det å begynne og innse at AB har fart med løgn er sikkert veldig tungt for henne som har stått på og postet masse bilder, og skrevet masse innlegg på sine sosiale medier. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har WL fått høre at hun kan bli modell av AB? Aller først vil jeg presisere at jeg ikke synes WL er stygg, tvert imot veldig søt. Men modeller har ofte ganske markerte ansikter, som ser bra ut på bilder. WL har ikke disse trekkene. Det er ganske mange der ute som ser langt bedre ut i virkeligheten enn på bilder nettopp fordi de ikke har fotofjes. Og omvendt med modeller, de ser faktisk bedre ut på bilder. Det er beklagelig at deltakerne ikke får realistiske tilbakemeldinger. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, n_97 skrev:

Oi, har WL fått høre at hun kan bli modell av AB? Aller først vil jeg presisere at jeg ikke synes WL er stygg, tvert imot veldig søt. Men modeller har ofte ganske markerte ansikter, som ser bra ut på bilder. WL har ikke disse trekkene. Det er ganske mange der ute som ser langt bedre ut i virkeligheten enn på bilder nettopp fordi de ikke har fotofjes. Og omvendt med modeller, de ser faktisk bedre ut på bilder. Det er beklagelig at deltakerne ikke får realistiske tilbakemeldinger. 

Jepp, hun hadde gått bort til henne da ABIP hadde nylig startet, og sagt at hun kan bli modell. Jeg finner ikke akkurat nå hvor jeg leste det, men det er sikkert andre her i tråden som husker hvor det stod. 

Det er helt sant at selv om man ikke kan bli modell så betyr det ikke at man er stygg. De færreste av oss har slike markerte trekk som du nevner, og modeller blir også vurdert ut fra hvor uttrykksfulle de er. Det holder liksom ikke å bare stå og se pen ut på bilder. Det er et nåløye som er vanskelig å komme gjennom, og det er helt tragisk at AB sier slike ting til folk når hun selv ikke har  kunnskap nok til å gi slike tilbakemeldinger.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, n_97 skrev:

Oi, har WL fått høre at hun kan bli modell av AB? Aller først vil jeg presisere at jeg ikke synes WL er stygg, tvert imot veldig søt. Men modeller har ofte ganske markerte ansikter, som ser bra ut på bilder. WL har ikke disse trekkene. Det er ganske mange der ute som ser langt bedre ut i virkeligheten enn på bilder nettopp fordi de ikke har fotofjes. Og omvendt med modeller, de ser faktisk bedre ut på bilder. Det er beklagelig at deltakerne ikke får realistiske tilbakemeldinger. 

Et raskt googlesøk fant innlegget der WL skriver om det. Anne Brith syns WL var så fotogen at hun kunne bli modell. https://www.wenchelarsen.no/2019/05/jeg-gidder-ikke-bry-meg-om-sommerkroppen/ 

Akkurat den praten de hadde der syns jeg hørtes fin ut da.  AB ga skryt for at WL var fotogen. WL fikk en god følelse av å høre at hun var bra nok akkurat som hun er. Så det var ikke å gi falske forhåpninger om å faktisk bli modell, men skryt for å være fotogen. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Isild skrev:

Et raskt googlesøk fant innlegget der WL skriver om det. Anne Brith syns WL var så fotogen at hun kunne bli modell. https://www.wenchelarsen.no/2019/05/jeg-gidder-ikke-bry-meg-om-sommerkroppen/ 

Akkurat den praten de hadde der syns jeg hørtes fin ut da.  AB ga skryt for at WL var fotogen. WL fikk en god følelse av å høre at hun var bra nok akkurat som hun er. Så det var ikke å gi falske forhåpninger om å faktisk bli modell, men skryt for å være fotogen. 

 

Jeg mener ikke bare at AB ga henne falske forhåpninger om å bli modell, men at AB er flink til å si de rette tingene for å få folk på sin side. Det gjorde sikkert godt for WL å få høre dette, og derfor gjør det sikkert ekstra vondt å innse at den samme personen som sa disse tingene ikke har rent mel i posen.  

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hjarte said:

Det er helt sant at selv om man ikke kan bli modell så betyr det ikke at man er stygg. De færreste av oss har slike markerte trekk som du nevner, og modeller blir også vurdert ut fra hvor uttrykksfulle de er. Det holder liksom ikke å bare stå og se pen ut på bilder. Det er et nåløye som er vanskelig å komme gjennom, og det er helt tragisk at AB sier slike ting til folk når hun selv ikke har  kunnskap nok til å gi slike tilbakemeldinger.

Akkurat dette. Posering, utstråling i tillegg til flaks med gener. Man kan feks gå inn på siden til kjente plus size modeller som Tess Holiday og andre. De har naturlig talent som skuespillere. Også er modellyrket vanvittig tungt. Lange, knallharde økter, som ikke passer for alle og særlig ikke om du sliter med psyken. Bransjen renner over av kokain i tillegg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har lagt merke til det nyeste bilde WL har lagt ut på insta med gapende munn.... ?Det ble litt voldsomt synes jeg. Noen flere som synes? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...