Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

På 26.4.2020 den 11.39, this_is_she skrev:

Innleggene på bloggen hennes kunne i mange tilfeller med fordel kortes ned til én setning. Kjenner jeg blir lei midt i lesingen for det er jo bare repetisjoner. 

Det innlegget om dagsplanlegging fra i går minner meg seriøst om noe datteren min skrev (og fikk mye ros for) da de skulle ha gruppearbeid på skolen for første gang. De skulle lære om planer, dokumentasjon, loggføring osv. Det gikk selvfølgelig over hodet på noen av dem, men datteren min var god til å uttrykke seg skriftlig. Det fantes ingen app til hjelp den gangen, så de skrev alt selv.

De var åtte år gamle... 

Endret av baldrian
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, baldrian skrev:

Det innlegget om dagsplanlegging fra i går minner meg seriøst om noe datteren min skrev (og fikk mye ros for) da de skulle ha gruppearbeid på skolen for første gang. De skulle lære om planer, dokumentasjon, loggføring osv. Det gikk selvfølgelig over hodet på noen av dem, men datteren min var god til å uttrykke seg skriftlig. Det fantes ingen app til hjelp den gangen, så de skrev alt selv.

De var åtte år gamle... 

Akkurat det har jeg tenkt på også. At innleggene hennes minner om mine egne skolestiler fra barne- og ungdomstiden der jeg prøvde skrive så mye som mulig for å fylle sidene. Helt intetsigende ofte, og etterhvert som jeg ble eldre fikk jeg tilbakemelding fra læreren om at jeg måtte slutte, for jeg lurer ikke en luring! 😅 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at WL har valgt å videreføre lanseringsprisen på 299 pr måned. Ikke overraskende, men stikk i strid med hva hun har lov til. Nå fremstår hele lanseringsprisen som en lokkepris, noe jeg mistenkte ganske tidlig siden hun aldri har oppgitt noen normalpris. Som hun skal gjøre.

Siden om Mestringsklubben er ut over det totalt uendret siden dag 1 hvor hun fikk påpekt feil, linker som ikke virket, mangelfull info og lignende. Et tydelig signal om at hun ikke bryr seg mer enn hun må.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom bloggen for første gang, tror jeg, og hjelpe meg vel for noe svada? To sider med like bilder og en tekst som ikke formidler en ting. 

Nei, dette var bare sørgelig. Jeg fikk helt vondt i meg. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg var innom bloggen for første gang, tror jeg, og hjelpe meg vel for noe svada? To sider med like bilder og en tekst som ikke formidler en ting. 

Nei, dette var bare sørgelig. Jeg fikk helt vondt i meg. 

Resultatet etter ett års hard jobbing på kurset til AB.

Desverre er hun kun mottagelig for smiger. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Resultatet etter ett års hard jobbing på kurset til AB.

Desverre er hun kun mottagelig for smiger. 

Det skal være sikkert. Synd hun ikke er åpen for saklige kommentarer som ikke bare er smiger og hylling. Jeg tror hun har gjort noe dumt ved å stenge kommentarfeltet, dumt å stenge leserne ute når man er en såpass liten blogger som henne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

329,- i måneden for å være med i mestringsklubben. Og man kan bli ekskludert hvis klubblederen mener at man har upassende oppførsel. Lurer endel på hva som blir ansett for upassende oppførsel. Er det å være uenig upassende oppførsel? Hvor går grensene her? Er det lov med egne meninger - selvom de måtte være ulike klubblederen sine meninger? Kommentarfeltet er jo stengt, så jeg får ikke spurt. 

Endret av Oransjesjel
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oransjesjel skrev:

329,- i måneden for å være med i mestringsklubben. Og man kan bli ekskludert hvis klubblederen mener at man er uhøflig og ufin. Lurer endel på hva som blir ansett for ufint. Er det å være uenig ufint? Hvor går grensene her? Er det lov med egne meninger - selvom de måtte være ulike klubblederen sine meninger? Kommentarfeltet er jo stengt, så jeg får ikke spurt. 

Siden jeg ble blokkert på snapchat etter å ha sendt henne et spørsmål angående ABIP så vet jeg at terskelen hennes er rimelig lav. Jeg var høflig, hyggelig og overhode ikke ufin i teksten. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare redigere «uhøflig og ufin» til upassende oppførsel - siden det er ordrett det som står ved innmelding.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Oransjesjel skrev:

329,- i måneden for å være med i mestringsklubben. Og man kan bli ekskludert hvis klubblederen mener at man har upassende oppførsel. Lurer endel på hva som blir ansett for upassende oppførsel. Er det å være uenig upassende oppførsel? Hvor går grensene her? Er det lov med egne meninger - selvom de måtte være ulike klubblederen sine meninger? Kommentarfeltet er jo stengt, så jeg får ikke spurt. 

329 nå plutselig? Mener jeg leste på bloggen senest igår at «introduksjonsprisen» på kr 299 skulle vare litt lenger? Eller husker jeg feil? Upassende oppførsel er nok å være uenig med mini-AB, ja :rolleyes: Egne meninger er hets og hat det, må vite. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jukkapalme skrev:

329 nå plutselig? Mener jeg leste på bloggen senest igår at «introduksjonsprisen» på kr 299 skulle vare litt lenger? Eller husker jeg feil? Upassende forskjell er nok å være uenig med mini-AB, ja :rolleyes: Egne meninger er hets og hat det, må vite. 

329,-kr??? At hun inne forstår at dette er noe de fleste er skeptiske til. Jeg ville aldri blitt med i en slik gruppe, og ikke av en blogger som har vært i kontakt med AB. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

329,-kr??? At hun inne forstår at dette er noe de fleste er skeptiske til. Jeg ville aldri blitt med i en slik gruppe, og ikke av en blogger som har vært i kontakt med AB. 

Ja, hun har tydeligvis økt prisen siden igår. Syns det er en hårreisende høy pris, spesielt ikke når hun har noen utdannelse eller kompetanse utover egne erfaringer. Ville aldri blitt med i en sånn gruppe jeg heller, ikke om det så var gratis. Trist at hun har blitt en wannabe-AB. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, jukkapalme skrev:

329 nå plutselig? Mener jeg leste på bloggen senest igår at «introduksjonsprisen» på kr 299 skulle vare litt lenger? Eller husker jeg feil? Upassende forskjell er nok å være uenig med mini-AB, ja :rolleyes: Egne meninger er hets og hat det, må vite. 

Du husker ikke feil. Jeg så også dette.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Upassende oppførsel» er jo ganske vagt - og særlig når en ser hvor grensen ligger for å bli kalt en hater eller mobber. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på påmelding og der stod det 329,- eller har jeg blingsa helt.. Under der hun reklamerte for gruppa si for noen dager siden.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, jukkapalme skrev:

Mener jeg leste på bloggen senest igår at «introduksjonsprisen» på kr 299 skulle vare litt lenger? Eller husker jeg feil?

Nei, jeg tror du husker helt riktig.Hun har forandret på det. Men hun leser jo ikke her, så hun må ha funnet ut selv at det ikke er stuerent med tilbudspris uten tidsfrist og ordinærpris 🤭

24 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Jeg gikk inn på påmelding og der stod det 329,- eller har jeg blingsa helt.. Under der hun reklamerte for gruppa si for noen dager siden.. 

Det sto at prisen fortsatt var 299 da innlegget ble postet. Det er endret nå. Dette er jeg 99% sikker på.

16 minutter siden, fotballjenta skrev:

Selfier og naturbilder, og jeg sliter med å skille innleggene hennes fra hverandre.

Jeg forstår ikke poenget med de ansiktsbildene i kjempeformat til hvert eneste innlegg. Men det er mye jeg ikke skjønner i blogguniverset... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Prisen i går var kr 299,-. Og hun skrev veldig tydelig i forrige reklameinnlegg om Mestringsklubben at introduksjonsprisen til kr 299,- skulle fortsette. Så lenge varte det.

Hun er lite konsekvent da. Det skal hun ha.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Oransjesjel skrev:

«Upassende oppførsel» er jo ganske vagt - og særlig når en ser hvor grensen ligger for å bli kalt en hater eller mobber. 

Trist :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel hjerter og styrkeklemmer som gjelder da. (For alle penga, bokstavelig talt.) Jeg skjønner heller ikke dette med å stenge kommentarfeltet, så hun vil bli en toppblogger, men skal ikke ha kontakt med leserne sine? Blir det ikke strengt tatt en dagbok med enveiskommunikasjon da? En blogg er vel en slags toveiskommunikasjon? Man er vel avhengig av at de som leser blir engasjert? Nuvel - hva vet jeg.. Hele greia er bare så totalt intetsigende. Men jeg tåler ikke at mennesker som er sårbare blir utnytta. Tåler det ikke. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...