Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, jukkapalme skrev:

Hehe, samme her. Ble skikkelig rørt, faktisk, for hjemløse katter er min største hjertesak og jeg har selv katter fra dyrebeskyttelsen 😻 «Just» tror jeg er dialekt. Har hørt det på nordlandsk også, mine besteforeldre brukte det, så er sikkert et ord som finnes i flere dialekter. Svenskene sier vel også just tror jeg? 

Samme her. Har to puser, hun ene er fra en omplasseringsorganisasjon. Dyrevelferd er min hjertesak så er så glad for at hun adopterte en voksen pus!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WL er like begredelig blogg-messig uansett om hun tar til seg en omplasseringskatt eller ei, og en katt er ikke en fulltidsjobb som hun visstnok skal ha skrevet, men bra hun gir omsorg til en forlatt katt, det er positivt......så da bør hun fokusere på det og redusere bloggingen til et minimum, helst slutte, for bloggen er så intetsigende, repeterende og totalt unødvendig.....skriv heller en dagbok privat er mitt råd

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i mentorens fotspor igjen der altså... neida..😅 Tipp topp med omplasseringskatt👏🏻👏🏻

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Skrottefar said:

bloggingen til et minimum, helst slutte, for bloggen er så intetsigende, repeterende og totalt unødvendig.....skriv heller en dagbok privat er mitt råd

Så slem du er.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Skrottefar skrev:

WL er like begredelig blogg-messig uansett om hun tar til seg en omplasseringskatt eller ei, og en katt er ikke en fulltidsjobb som hun visstnok skal ha skrevet, men bra hun gir omsorg til en forlatt katt, det er positivt......så da bør hun fokusere på det og redusere bloggingen til et minimum, helst slutte, for bloggen er så intetsigende, repeterende og totalt unødvendig.....skriv heller en dagbok privat er mitt råd

Bra hun tar ansvaret alvorlig da :) En katt trenger kos og stell i tillegg til mat, drikke, vaksiner osv selv om det ikke er en fulltidsjobb. Pusen hennes er utrolig nydelig, skjønner godt at hun falt for den :ninuskapus: Hun steg HØYT i kurs hos meg når hun adopterte en voksen katt. Enig i at bloggen hennes er kjedelig og repeterende, men det er viktig å ha noe å drive med når man er ufør og blogging gir henne tydeligvis mye. Synd hun er så blindet og påvirket av O’ Store Mentor AB da, håper hun våkner en dag.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun dropper mye av det hun i dag blogger om og heller begynner å blogge om pusen sin - så tipper jeg at hun får flere lesere. Selv om hun fortsetter å gjenta seg selv 😅

Digger katter 🥰

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på videoen hennes med spørsmål.. Om hvem bloggere hun kunne tenke seg å treffe å bli kjent med. Og svaret var CBE og Pilotfrue, for å dele erfaringer og sånn. Den så jeg ikke komme - i det hele tatt. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Oransjesjel skrev:

Så på videoen hennes med spørsmål.. Om hvem bloggere hun kunne tenke seg å treffe å bli kjent med. Og svaret var CBE og Pilotfrue, for å dele erfaringer og sånn. Den så jeg ikke komme - i det hele tatt. 

Ahahaha....dele erfaringer ja, hva kan WL dele da? Repeterende innlegg med forskjellig ordlyd og megastore bilder av ansikt med samme uttrykk......så joda, blir sikkert fint det om så skulle skje 🤣

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrottefar skrev:

Ahahaha....dele erfaringer ja, hva kan WL dele da? Repeterende innlegg med forskjellig ordlyd og megastore bilder av ansikt med samme uttrykk......så joda, blir sikkert fint det om så skulle skje 🤣

Den bloggen er bra for hennes egen psyke, og den gir henne mening, så hjelper den jo henne selv. Hun har nok sine følgere , selv om det sikkert ikke er så mange. Psykisk helse er ikke å kimse av, og blogging gjør henne bedre:) For deg betyr den Nada, men for henne er det alfa og omega. La dama styre skuta si , og håpe at den ikke går på skjær:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nadiahagen skrev:

Den bloggen er bra for hennes egen psyke, og den gir henne mening, så hjelper den jo henne selv. Hun har nok sine følgere , selv om det sikkert ikke er så mange. Psykisk helse er ikke å kimse av, og blogging gjør henne bedre:) For deg betyr den Nada, men for henne er det alfa og omega. La dama styre skuta si , og håpe at den ikke går på skjær:)

Jeg tror også bloggen gir henne innhold og mestring i hverdagen, og det håper jeg den vil fortsette å gjøre. Heier på henne sånn sett. Heier på åpenhet rundt psykisk helse og heier på at hun ikke gir seg og ikke gir opp drømmene sine. 

MEN!: 

Det jeg derimot ikke liker i hele tatt er at hun f.eks skal ta betalt for å hjelpe andre som sliter, som hun gjør gjennom "Mestringsklubben" sin. Så jeg syns det er fint at man følger litt med på skuta hennes. Helt uskyldig er det nemlig ikke. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter
11 timer siden, Oransjesjel skrev:

Så på videoen hennes med spørsmål.. Om hvem bloggere hun kunne tenke seg å treffe å bli kjent med. Og svaret var CBE og Pilotfrue, for å dele erfaringer og sånn. Den så jeg ikke komme - i det hele tatt. 

Ikke forbauset i det hele tatt. Det er jo to blogger som har hatt stor suksess, mange samarbeidsavtaler. At cbe er på vei ut og at hennes avtaler ikke er i topp-luksus segmentet, tror jeg ikke WL bryr seg om. Men vil sikkert gjerne møte de om de er et forbilde for henne i bloggverden. 

Topp at WL ikke viser barna i samme utstrekning som de to andre! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Jeg tror også bloggen gir henne innhold og mestring i hverdagen, og det håper jeg den vil fortsette å gjøre. Heier på henne sånn sett. Heier på åpenhet rundt psykisk helse og heier på at hun ikke gir seg og ikke gir opp drømmene sine. 

MEN!: 

Det jeg derimot ikke liker i hele tatt er at hun f.eks skal ta betalt for å hjelpe andre som sliter, som hun gjør gjennom "Mestringsklubben" sin. Så jeg syns det er fint at man følger litt med på skuta hennes. Helt uskyldig er det nemlig ikke. 

Enig med det å ta seg betalt. Jeg tror hun startet i feil retning. Mange som driver kurs gir bort noe før det blir betalingstjeneste. Altså så bygger man opp en skare av mennesker som blir med fordi det er gratis, og mulighetene for at en del av dem blir med feks i hennes mestringsklubb blir da betraktelig mye mer større. Å være ukjent , ta så mye betalt så får hun antagelig ikke mange i den klubbe. Hun begynte i feil ende. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nadiahagen skrev:

Enig med det å ta seg betalt. Jeg tror hun startet i feil retning. Mange som driver kurs gir bort noe før det blir betalingstjeneste. Altså så bygger man opp en skare av mennesker som blir med fordi det er gratis, og mulighetene for at en del av dem blir med feks i hennes mestringsklubb blir da betraktelig mye mer større. Å være ukjent , ta så mye betalt så får hun antagelig ikke mange i den klubbe. Hun begynte i feil ende. 

 

Helt enig i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hun driver mestringsklubben eller? Er det noen med der? Som sagt, jeg synes hun skal fortsette med bloggingen, det er tydelig at det gir henne mye. Men det å ta 300 kroner for å være medlem i hennes «klubb,» det er ikke bra. Realitetsorienteringen hennes er ikke helt på stell, føler jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så sabla rart med WL. På en side så virker hun kjempeoppegående, godhjertet og reflektert. 

Men så har hun den andre siden der hun blokkerer en god venninne fordi denne venninnen sa ifra om svindel, hun blokkerer følgere på SoMe fordi de kommer med saklig kritikk (og kaller det hat selvfølgelig), og sperrer av kommentarfelt av samme grunn. 

I tillegg virker hun helt virkelighetsfjern hva gjelder bloggen hennes. Hun forberedte familien på rikdom og kjendisstatus, og kaller seg selv influenser og blogger av yrke. 
 

Også til sist denne iveren etter å tjene penger, og beveger seg inn i en gråsone. Tar penger for å opprette en heiagjeng uten å egentlig forklare hva dette går ut på. Lager «tilbud» på denne gruppen uten å fortelle hva den egentlige prisen er, samt at hun sier moms er inkludert, mens firmaet hennes ikke står oppført som momspliktig (om jeg forstod det riktig). 
Ogsååå at hun tigger penger på fb-grupper som er laget for artister som mistet inntekten sin pga korona. Så vidt jeg vet har ikke hun mistet sine NAV-penger pga korona. 
 

Nei, jeg klør meg i hodet av denne dama. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...