Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Neida, ikke noe mobbing her.. Hun er en 'nobody', et 'null', skriver dagbok på nett.. Leser dere andre blogger, jeg har sett endel og inntrykket er at de alle skriver en form for dagbok og det må jo være greit. Frivillig å lese alle 'bloggere'. Greit, hun ønsket berømmelse men har justert seg. Koser seg med musikk, synger helt ok, og får lov å opptre offentlig. Hun tar tak i eget liv og kommer seg. Mestringsklubben kommer til å dø ut av seg selv, så ingen fare. Vet jo dere vil fortsette videre, men det er endel som liker det hun skriver, hun har ikke så mange følgere, men tror mange av de setter pris på hennes blogg. (Jeg leser kanskje 1 av 5 innlegg, for det legges ut alt for mye..) Synes det er flott at personer med mye bagasje og utfordringer tør å utfordre seg i full offentlighet, det hadde ikke jeg turt, det kommer alltid mye negativt. (Og da mener jeg negativt, ikke konstruktivt)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Infinity skrev:

Har dette blitt en WL tråd ?

Kanskje det er på tide å opprette en egen tråd for henne ?

Nei, det er det ikke tiden for. Det er jo akkurat dette de vil. Få tråder om seg selv her og masse trafikk. WL er ABIP-deltager og passer fint inn her. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Lurer på om hun selv skjønner hvor dumt det hun driver med fremstår. 

Nei, det tror jeg ikke for ellers måtte hun tatt noen grep og i hvert fall fått til en blogg med et noe annet innhold, ikke bare ramse opp hva hun gjør hver dag. Problemet er hun tydeligvis ikke takler at noen gir henne konstruktive tilbakemeldinger,  det tok hun som hat mot seg og stengte hele kommentarfeltet. Hun har jo selv skrevet det er hennes blogg og der er det hun som bestemmer. Så da får hun bare fortsette slik hun har begynt med dagbok. Langt opp på noen lister vil hun aldri komme.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, clyde skrev:

Nei, det er det ikke tiden for. Det er jo akkurat dette de vil. Få tråder om seg selv her og masse trafikk. WL er ABIP-deltager og passer fint inn her. 

At hun ikke fortjener en egen tråd er jeg helt enig i. Derfor blir det så rart/dumt å se at Apib tråden faktisk kunne hete Wenche Larsen og hennes gjøren og laden- tråden. 
Det var poenget mitt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Infinity skrev:

At hun ikke fortjener en egen tråd er jeg helt enig i. Derfor blir det så rart/dumt å se at Apib tråden faktisk kunne hete Wenche Larsen og hennes gjøren og laden- tråden. 
Det var poenget mitt. 

Ser helt klart poenget ditt, hun er den eneste deltageren som diskuteres her i tråden ( stort sett)  Men i og med at hun hverken passer i "kjente personers virke" eller i Blogger-tråden, så blir det vel mest rett å kommentere henne her. Hun har bemerket seg fordi hun var ABIP-deltager. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Tildittbeste skrev:

Nei Gud for en start på dagen.  Forsove seg og alt blir ødelagt...det har nok ikke skjedd andre før. Og vri og vrenge på øyne og ansikt i frustrasjon.  Sorry du høster ikke sympati fra meg og ikke blir jeg fast leser igjen heller.  Får mer enn nok av dosen bare ved å se på story 1 gang pr uke..

Måtte inn og lese selv. Å forsove seg skjer jo med de fleste uten at man trenger å lage et "stort nummer" ut av det. Stusset litt over at hele innlegget handlet om dette, og hvor forferdelig det var. Hun er jo heldig som kunne dra rett hjem etter å ha levert det ene barnet, og slappe av. Likevel måtte det klages i et helt innlegg. 😬 De fleste må jo skynde seg på jobb etter å ha forsovet seg (been there, done that). Hun burde holdt seg til maks ett innlegg om dagen.

Er innom instaen hennes av og til. Får nesten litt vondt av typen hashtags hun bruker, som tidligere har blitt nevnt her; #lederstilling, #avdelingsleder, #femaleboss, #karriere, #ambisjoner, #mammasomjobber, #hjemmekontor osv. Trodde hun hadde "landet" litt på bakken igjen, men der tok jeg feil. Hun fortsetter også å promotere Mestringsklubben. 😕 

Kjempebra at hun har adoptert en katt som trengte et hjem, og hun kledde de brillene på siste instabilde. Det skal hun ha. 😊 Men bloggen hennes vil nok aldri bli noe mer enn en dagbok.

Endret av Lillypad87
Skriveleif.
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Isild skrev:

Ser helt klart poenget ditt, hun er den eneste deltageren som diskuteres her i tråden ( stort sett)  Men i og med at hun hverken passer i "kjente personers virke" eller i Blogger-tråden, så blir det vel mest rett å kommentere henne her. Hun har bemerket seg fordi hun var ABIP-deltager. 

Ja, og nå blir alt hun skriver kommentert her ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Måtte inn og lese selv. Å forsove seg skjer jo med de fleste uten at man trenger å lage et "stort nummer" ut av det. Stusset litt over at hele innlegget handlet om dette, og hvor forferdelig det var. Hun er jo heldig som kunne dra rett hjem etter å ha levert det ene barnet, og slappe av. Likevel måtte det klages i et helt innlegg. 😬 De fleste må jo skynde seg på jobb etter å ha forsovet seg (been there, done that). Hun burde holde seg til maks ett innlegg om dagen.

Er innom instaen hennes av og til. Får nesten litt vondt av typen hashtags hun bruker, som tidligere har blitt nevnt her; #lederstilling, #avdelingsleder, #femaleboss, #karriere, #ambisjoner, #mammasomjobber, #hjemmekontor osv. Trodde hun hadde "landet" litt på bakken igjen, men der tok jeg feil. Hun fortsetter også å promotere Mestringsklubben. 😕 

Kjempebra at hun har adoptert en katt som trengte et hjem, og hun kledde de brillene på siste instabilde. Det skal hun ha. 😊 Men bloggen hennes vil nok aldri bli noe mer enn en dagbok.

Jeg trodde hun var uføretrygdet, med strøjobber som trubadur på cafe, og en dagbokblogger?? Hvilken avdeling er det hun leder da?? Jeg og er kvinnelig avdelingsleder,  omsetter for et tosifret millionbeløp i året, og har millioner i overskudd... jeg bruker ikke det aktivt på IG akkurat, det virker noe desperat..

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lillypad87 skrev:

Måtte inn og lese selv. Å forsove seg skjer jo med de fleste uten at man trenger å lage et "stort nummer" ut av det. Stusset litt over at hele innlegget handlet om dette, og hvor forferdelig det var. Hun er jo heldig som kunne dra rett hjem etter å ha levert det ene barnet, og slappe av. Likevel måtte det klages i et helt innlegg. 😬 De fleste må jo skynde seg på jobb etter å ha forsovet seg (been there, done that). Hun burde holde seg til maks ett innlegg om dagen.

Er innom instaen hennes av og til. Får nesten litt vondt av typen hashtags hun bruker, som tidligere har blitt nevnt her; #lederstilling, #avdelingsleder, #femaleboss, #karriere, #ambisjoner, #mammasomjobber, #hjemmekontor osv. Trodde hun hadde "landet" litt på bakken igjen, men der tok jeg feil. Hun fortsetter også å promotere Mestringsklubben. 😕 

Kjempebra at hun har adoptert en katt som trengte et hjem, og hun kledde de brillene på siste instabilde. Det skal hun ha. 😊 Men bloggen hennes vil nok aldri bli noe mer enn en dagbok.

lederstillig, avdelingsleder, femaleboss... altså WHAT. Jeg må igrunn vare smile av akkurat det der... 

#selvinnsikt

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å lage så stort nummer ut av å forsove seg, herregud, hvem har ikke forsovet seg?

Irriterer meg at hun spør leserne om ting på bloggen, men stenger leserne ute fra å svare i kommentarfeltet og ber de svare på hennes «kanaler». Skittent triks for å få flere følgere eller? Er ikke alle som har insta og snap en gang.

Jeg blir så flau av de hashtaggene hennes. #lederstilling, #avdelingsleder, #karrierekvinne og #mammasomjobber du liksom. Nei, Wenche, det du driver med er ingen lederstilling! Det er hobby, ikke jobb og det er ingenting galt med å ha blogg og sosiale medier som hobby. Og hva er vitsen med hashtaggen #mammasomjobber, selv om hun så hadde hatt helse til å stå i en ordinær jobb? Er det noe spesielt å være en mamma som jobber? Selvfølgelig veldig bra hun har noe å drive med som gir henne noe, men ærlig talt, hun må få beina ned på jorda.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for henne at bloggen får henne til å føle seg viktig. Så lenge den gjør henne lykkelig så er jo det bare fint. Men når det gjelder #femaleboss og alle kommentarene om hvor travelt det er med bloggjobben og hvordan familien må forberede seg på kjendistilværelsen som straks kommer, vel... Jeg misunner henne nesten selvtilliten og denne bobla hun lever i.

Selv har jeg nå mistet jobben pga coronakrisen og vil fra og med første juli ikke lenger ha en jobb å gå til, og selv om jeg blogger ved siden kommer jeg aldri til å kalle bloggen for "jobben min". En jobb kan man ikke kalle slikt før bloggvirksomheten tjener inn nok til å kunne leve på det (og skatte av det). Og de som gjør det finnes det ikke mange av. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, slipset skrev:

Har hun ikke en mann som kunne hjulpet til med barna da hun forsov seg? 

Tror han jobber på sjøen og er hjemme kun i helgene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke insta eller snap og får kun sett bloggen. Men det høres rart ut med alle hashtaggene når bloggen kun er en hobby hun ikke tjener penger på. Hun er ingen karrierekvinne men er uføretrygdet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillypad87 skrev:

Måtte inn og lese selv. Å forsove seg skjer jo med de fleste uten at man trenger å lage et "stort nummer" ut av det. Stusset litt over at hele innlegget handlet om dette, og hvor forferdelig det var. Hun er jo heldig som kunne dra rett hjem etter å ha levert det ene barnet, og slappe av. Likevel måtte det klages i et helt innlegg. 😬 De fleste må jo skynde seg på jobb etter å ha forsovet seg (been there, done that). Hun burde holdt seg til maks ett innlegg om dagen.

Er innom instaen hennes av og til. Får nesten litt vondt av typen hashtags hun bruker, som tidligere har blitt nevnt her; #lederstilling, #avdelingsleder, #femaleboss, #karriere, #ambisjoner, #mammasomjobber, #hjemmekontor osv. Trodde hun hadde "landet" litt på bakken igjen, men der tok jeg feil. Hun fortsetter også å promotere Mestringsklubben. 😕 

Kjempebra at hun har adoptert en katt som trengte et hjem, og hun kledde de brillene på siste instabilde. Det skal hun ha. 😊 Men bloggen hennes vil nok aldri bli noe mer enn en dagbok.

#avdelingsleder? Altså, hva for noe? 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, fotballjenta said:

Hun er jo egentlig bare et veldig travelt null. 

Å kalle andre mennesker ''et null'' er tragisk. Skjerp deg!

Mobbingen i denne tråden må ta slutt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han jobber som lastebilsjåfør har hun  sagt. Hun har vist litt når hun har vært på kjøretur med han. Han er hjemme kun i helgene. Har ofte lurt på om han følger med på hva hun gjør. Og hva han tenker om det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MonaMaria20 skrev:

Han jobber som lastebilsjåfør har hun  sagt. Hun har vist litt når hun har vært på kjøretur med han. Han er hjemme kun i helgene. Har ofte lurt på om han følger med på hva hun gjør. Og hva han tenker om det. 

Da hun begynte på kurset forklarte hun at hun hadde støtte fra familien og at de var forberedt på at det ble mye jobbing og en ny tilværelse for dem alle når hun ble kjent osv. 

Så hva han tenker. Vel, slik hun har fremstilt det så er han helt med på dette. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 0.18, slipset skrev:

Har hun ikke en mann som kunne hjulpet til med barna da hun forsov seg? 

Er ikke barna store tenåringer da? De klarer vel seg selv om morgenen srlv om mor forsover seg?!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Monky skrev:

Er ikke barna store tenåringer da? De klarer vel seg selv om morgenen srlv om mor forsover seg?!

Hun har et utall ganger skrevet at hun må ha rutiner på alt for å ha en grei dag. Så mulig hun   vekke tenårings sønnene hvis ikke er dagen hennes ødelagt. Jeg kjenner henne ikke, men ut fra det jeg har lest på bloggen må alt ha rutiner. Dette henger  nok sammen med psyken hennes at hun må ha det på den måten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...