Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, MiominMio said:

WORD! ER så utrolig nedlatende enkelte er her inne. Synes det er digg med mønster og blomster på kjole og man kan style det til å bli virkelig fresht. Flaut å se hva enkelte lirer av seg bare for å være vemmelige. 

Flaut og trist. Om bare alle kunne vært litt snillere med hverandre, ville verden vært et mye bedre sted 🙂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, borifrankrike skrev:

Det som er trist er hvordan ingen sier noe negativt når moteinfluensere som Janka Polliani ikler seg store blomsterkjoler, da er det chic. Men når blogger-Berit med 50 følgere gjør det, er de lignende kjolene plutselig kjerring. Har det noe med helhetsbildet og hvordan man pynter kjolen med vesker, smykker, hæler osv? Eller er det bare det at kvinner som Polliani oppfattes som kule og dermed kan tre potetsekker over hodet og fortsatt få komplimenter?

Blomsterkjoler kan være rålekre, med riktig pynt til som du skriver. Jeg synes en slik blomsterkjole krever mer hva vi har til enn en ensfarget eller en kjole med mindre mønster trenger. Så derfor blir en lettere "kjærring" med en blomsterkjole. Det er min mening, men noen ekspert er jeg ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Blomsterkjoler kan være rålekre, med riktig pynt til som du skriver. Jeg synes en slik blomsterkjole krever mer hva vi har til enn en ensfarget eller en kjole med mindre mønster trenger. Så derfor blir en lettere "kjærring" med en blomsterkjole. Det er min mening, men noen ekspert er jeg ikke. 

Enig! To personer kan ha den samme blomstrete kjolen og den ene kan være superkul og typete, med tilbehør som løfter kjolen og gjør den spesiell. Den andre kan velge et annet tilbehør og se ut som en "kjærring". Ofte er det skoene og vesken som gjør forskjellen. Og skoene i det antrekket som blir diskutert her i tråden nå, er absolutt ikke med på å løfte kjolen dessverre. De gjør at helheten blir veldig "kjærring". 

Endret av Lunabelle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan familien forholder seg til WL sitt univers. Sakt hun skal bli kjendis, kaller seg blogger og skriver så mye tøv. Hun før jo bare negativ respons og på Jodel blir hun direkte gjort narr av... hun har jo to sønner i tenårene, de må vel ha sakt noe til mamma om bloggen og lest og fått høre fra andre hvor latterlig mora er

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Promp skrev:

Lurer på hvordan familien forholder seg til WL sitt univers. Sakt hun skal bli kjendis, kaller seg blogger og skriver så mye tøv. Hun før jo bare negativ respons og på Jodel blir hun direkte gjort narr av... hun har jo to sønner i tenårene, de må vel ha sakt noe til mamma om bloggen og lest og fått høre fra andre hvor latterlig mora er

Hun ER jo blogger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke WL er latterlig som du skriver... INGEN som har drømmer og gjør noe med den er latterlige - urealistiske muligens, men å kalle noe latterlig er rett og slett ikke greit. Hun holder på med sitt - og trives med det. Vær litt raus - du trenger ikke å like alle, men du behøver heller ikke å kommentere de du ikke liker. Vær raus - hold kjeft! Lett som en plett! 🙂 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ærlig innrømme at jeg også reagerer på WL sine holdninger, og når det kom frem at hun forguder ABD må jeg si at jeg ble skuffet over henne. 

Bloggen hennes er kjedelig å lese, og den faller ikke i smak hos meg.

Den kritikken av kjolen hennes som har kommet fram i å kalle den "oldemorkjole" synes jeg heller mot litt latterliggjøring. Hver og en har sin smak og sine preferanser når det gjelder klær. 

Jeg synes man skal være forsiktig med å trekk inn familien til WL når man diskuterer henne i tråden. Selv om navn på familiemedlemmene ikke var nevnt. 

Som @Oransjesjel skriver skal man være forsiktig med å kalle noen for latterlig. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La WL få gå i det hun selv vil og finne ut av ting selv, slik de fleste andre voksne gjør. Den latterlige prompen overfor stinker...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg dette rett nå? Det har vært noen «klager» på massive portrettbilder på bloggen til WL. Så sies det her nå at hun går i kjerring/bestemor kjoler. Og at tilbehøret ikke passer? Vil det si sko da feks? Men da har hun jo tatt litt andre bilder av seg selv nå, i helfigur, litt avstand osv??
Er ikke det fint da?? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2020 den 13.02, borifrankrike skrev:

Det som er trist er hvordan ingen sier noe negativt når moteinfluensere som Janka Polliani ikler seg store blomsterkjoler, da er det chic. Men når blogger-Berit med 50 følgere gjør det, er de lignende kjolene plutselig kjerring. Har det noe med helhetsbildet og hvordan man pynter kjolen med vesker, smykker, hæler osv? Eller er det bare det at kvinner som Polliani oppfattes som kule og dermed kan tre potetsekker over hodet og fortsatt få komplimenter?

Hun ser like fæl ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Korsihalsen skrev:

Hun ser like fæl ut

Synes det å si at noen ser fæle er på kanten til hetsing av utseende. Selv om man synes at et klesvalg ikke er pent på en person trenger man ikke si at noen ser fæle ut. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heartgirl skrev:

Synes det å si at noen ser fæle er på kanten til hetsing av utseende. Selv om man synes at et klesvalg ikke er pent på en person trenger man ikke si at noen ser fæle ut. 

Klær kan gjøre folk til å se fæle ut, og det er en personlig mening, verken mer eller mindre, selv om vedkommende som bruker klærne er i den tro at det ser bra ut, eller at andre syns det, men alt kommer an på øyet som ser.......og nei, det er IKKE hets, selv om du ser på all kritikk som hets 😛

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Skrottefar skrev:

Klær kan gjøre folk til å se fæle ut, og det er en personlig mening, verken mer eller mindre, selv om vedkommende som bruker klærne er i den tro at det ser bra ut, eller at andre syns det, men alt kommer an på øyet som ser.......og nei, det er IKKE hets, selv om du ser på all kritikk som hets 😛

 

Er nok uenig med deg der. Synes det å bruke fæl om en person selv om det har med klær å gjøre er en stygg måte å omtale vedkommende på. Det er hets når det går på utseende på personen. Klær har med utseende å gjøre. 

Man kan si at et klesplagg ikke er kledelig på en person. Det er en finere å si det på. 

Ville du sagt rett ut til en person som spurte deg at vedkommende så fæl ut? Det tror jeg ikke du ville. Tror ikke du hadde brukt de ordene der. Du ville sagt at klesplagget ikke var kledelig fordi den kanskje var farger som vedkommende ikke kledde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, FruJohansen skrev:

Folkeskikk og motepreferanser kan muligens diskuteres i mer egnede underforum? 🙂

Kurset som gjorde den mest diskuterte bloggeren her i tråden kjent for forumbrukere og Jodel har avviklet driften. WL sitt innhold er omtrent like forutsigbart som en gangetabell, og hun ser ikke ut til å forandre særlig mye på oppskriften framover heller. Min høyst personlige mening er at det er liten grunn til å opprettholde aktivitet i en tråd som i all overveienhet dreier seg om den eneste bloggeren folk husker etter skandalekurset, og da hovedsakelig fordi hun ikke oppnår de følgermassene hun betalte for, og de åpenbare grunnene til hvorfor. Hennes eget prosjekt tok aldri av, hun påvirker ingen negativt og ut over risikoen for at noen kjeder seg til døde av innholdet hennes, er det hun driver med fullstendig harmløst.

Det er ikke opp til meg å diktere hva folk mener er verdt et innlegg her, men når det eneste som kan diskuteres er kjolemønstre og hvordan disse omtales i offentlig rom, tenker jeg at man har fjernet seg såpass langt fra TS sin intensjon med tråden at man med fordel kan la meningen sin passere uten å komme på trykk i herværende forum 😊

Takk for at du alltid er så klar og presis @FruJohansen 👍 Aldri noe lavmål når du skriver. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FruJohansen skrev:

Folkeskikk og motepreferanser kan muligens diskuteres i mer egnede underforum? 🙂

Kurset som gjorde den mest diskuterte bloggeren her i tråden kjent for forumbrukere og Jodel har avviklet driften. WL sitt innhold er omtrent like forutsigbart som en gangetabell, og hun ser ikke ut til å forandre særlig mye på oppskriften framover heller. Min høyst personlige mening er at det er liten grunn til å opprettholde aktivitet i en tråd som i all overveienhet dreier seg om den eneste bloggeren folk husker etter skandalekurset, og da hovedsakelig fordi hun ikke oppnår de følgermassene hun betalte for, og de åpenbare grunnene til hvorfor. Hennes eget prosjekt tok aldri av, hun påvirker ingen negativt og ut over risikoen for at noen kjeder seg til døde av innholdet hennes, er det hun driver med fullstendig harmløst.

Det er ikke opp til meg å diktere hva folk mener er verdt et innlegg her, men når det eneste som kan diskuteres er kjolemønstre og hvordan disse omtales i offentlig rom, tenker jeg at man har fjernet seg såpass langt fra TS sin intensjon med tråden at man med fordel kan la meningen sin passere uten å komme på trykk i herværende forum 😊

Dette var et velformulert og flott innlegg til ettertanke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett @FruJohansen 

Jeg tar det til meg iallefall. Jeg var litt opptatt av Mestringsklubben til WL, men den har vel knapt medlemmer og gjør ingen skade. 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isild skrev:

Du har rett @FruJohansen 

Jeg tar det til meg iallefall. Jeg var litt opptatt av Mestringsklubben til WL, men den har vel knapt medlemmer og gjør ingen skade. 

 

Det var mange gode innlegg om Mestringsklubben, og veldig relevant å ta opp den tråden i lys av ABIP sine metoder. Jeg er glad, kanskje mest særlig på WL sine vegne, at det ikke ble mange påmeldte der. 

Takk for fin respons på innspillet mitt 😊

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...