Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Justlooking skrev:

Ser hun har 331 lesere i dag, og de er ikke nødvendigvis unike. Kommer det automatisk reklame når man er på plattformen blogg.no? Hun har reklame nå som hun ikke hadde tidligere. 

Ja, blogg.no har automatisk reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, Emmelise said:

Ja, blogg.no har automatisk reklame.

Ja det er automatisk reklame (Reklamen er basert på hva den enkelte leseren tidligere har klikket seg inn på) men ikkje noe me bloggere tjener noe på. Men ser der i mot at Wenche har benyttet seg av Metapic - Det er funksjon man har som blogger på blogg.no, man kan "melde" seg på og velge ut i fra et oversikt hvilken reklame man vil fronte. Der kan man tjene noen øre (er man heldig ; noen kroner) i mnd hvis noen klikker seg inn på linkene. Du skal ha temmelig mange lesere for at det skal merkes for å si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun til og med et reklame-innlegg for Cubus.....gudene må vite hva Cubus tenker å få ut av det da, men men 🤣

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skrottefar skrev:

Nå har hun til og med et reklame-innlegg for Cubus.....gudene må vite hva Cubus tenker å få ut av det da, men men 🤣

 

Hun har reklamert for Lyko og Ellos også. Du kan så si, men gøy for henne at hun får en sjanse da :) Vet ikke om hun får betalt for innlegget eller om hun kun får betalt litt pr kunde som handler via hennes linker. Syns forresten de blomstrete kjolene hun reklamerer for er helt forferdelige! Vet det er mote med sånne kjoler nå, men neimen om jeg hadde kledd meg i noe som bestemoren min brukte! Men nå bryr jeg ikke meg så mye om moter da, jeg bruker det jeg selv syns er fint.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, jukkapalme said:

Hun har reklamert for Lyko og Ellos også. Du kan så si, men gøy for henne at hun får en sjanse da :) Vet ikke om hun får betalt for innlegget eller om hun kun får betalt litt pr kunde som handler via hennes linker. Syns forresten de blomstrete kjolene hun reklamerer for er helt forferdelige! Vet det er mote med sånne kjoler nå, men neimen om jeg hadde kledd meg i noe som bestemoren min brukte! Men nå bryr jeg ikke meg så mye om moter da, jeg bruker det jeg selv syns er fint.

Hun har verken noen avtale med Lyko, Ellos eller Cubus! Hun benytter seg av Metapic som er tilgjengelig for alle som blogger hos blogg.no. Du melder deg på og så kan du velge blant bedrifter som ligger tilgjengelig. Som eg nevnte litt over her får du noen få øre om noen skulle klikke seg inn. Mener at det utbetales når du har bikkert 500 kr totalt. En annen blogger på samme størrelse som Wenche (sånn ca 400 klikk på bloggen i døgnet - altså ikkje unike lesere) får utbetalt litt over 500 kr ca 2 ganger i året....Så ja, eg vet nå ikkje eg da, men dette er veldig lite lukrativt så sant du ikkje har mange 1000 lesere i døgnet som klikker seg inn på at du linker til.

Endret av Influenseren
rettet skrivefeil
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Influenseren said:

klarer ikkje slette dette, eg laga litt krøll eg hehe

 

Endret av Influenseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Influenseren skrev:

Hun har verken noen avtale med Lyko, Ellos eller Cubus! Hun benytter seg av Metapic som er tilgjengelig for alle som blogger hos blogg.no. Du melder deg på og så kan du velge blant bedrifter som ligger tilgjengelig. Som eg nevnte litt over her får du noen få øre om noen skulle klikke seg inn. Mener at det utbetales når du har bikkert 500 kr totalt. En annen blogger på samme størrelse som Wenche (sånn ca 400 klikk på bloggen i døgnet - altså ikkje unike lesere) får utbetalt litt over 500 kr ca 2 ganger i året....Så ja, eg vet nå ikkje eg da, men dette er veldig lite lukrativt så sant du ikkje har mange 1000 lesere i døgnet som klikker seg inn på at du linker til.

Åja. Leser ingen store blogger og har ikke blogg selv, så har ikke satt meg inn i de greiene der. Men trodde hun hadde fått til en liten avtale når jeg så innlegg var merket med reklame. Ikke veldig lukrativt, nei, jeg hadde ikke giddet å skrive reklameinnlegg for  så lite penger, men uansett syns hun sikkert det er gøy å få prøve seg/øve på å skrive reklameinnlegg. Men! Jeg trodde blogg.no kastet ut alle småbloggere for noen år siden? KM f.eks måtte over på Nouw og hun har vel flere lesere enn WL? Har blogg.no senket kravene eller er det antall innlegg pr uke som gjelder? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde fortelle henne at variasjon skaper leser og da mener jeg både i tekst og bilder. Det er kun repetisjon og jeg forstår ikke helt hva hun vil nå med budskapet sitt. Hva med litt annerledes bilder enn kun bilder av henne selv. At hun kanskje viser litt hva hverdagen består i, hun som har så mye avtaler. Hvis du skal knytte det opp mot denne klubben sin kunne hun laget innlegg med nyttig info og knyttet det opp mot ulike teamer, organisasjoner...ja mye mer enn hva det er i dag

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isabella82 skrev:

Noen burde fortelle henne at variasjon skaper leser og da mener jeg både i tekst og bilder.

Tror nok det vil ta laaaaaang tid før det i det hele tatt vil bli noe variasjon på den bloggen der, det er så mye tåkeprat at man ikke finner frem i noe av det hun skriver, og bildene, ja, hva skal man si, det er alt for store bilder og alle har det samme motivet og uttrykket, men men, hun vil vel at det skal være sånn og lar seg neppe fortelle om hvordan det bør være.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å klage over "store" bilder. Jeg klager over det kompetanseløse i å publisere evinnelige portrettbilder av seg selv, uten at mottaker får lov til å ta del i avsenders budskap med et fjesbilde midt i monitor uten budskap.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så WL har begynt å blogge hos blogg.no igjen ja, med åpent kommentarfelt. Det er nok tross alt lurt å være på blogg.no - det gir noe mer synlighet. Stengt kommentarfelt har vel heller aldri vært noen stor suksess for bloggere. Det er jo muligheten til at lesere kan vise sin begeistring eller det motsatte - som tross alt gjør at en influencere får følgere. Utilgjengelig = uinteressant å følge. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 0.08, jukkapalme skrev:

Hun har reklamert for Lyko og Ellos også. Du kan så si, men gøy for henne at hun får en sjanse da :) Vet ikke om hun får betalt for innlegget eller om hun kun får betalt litt pr kunde som handler via hennes linker. Syns forresten de blomstrete kjolene hun reklamerer for er helt forferdelige! Vet det er mote med sånne kjoler nå, men neimen om jeg hadde kledd meg i noe som bestemoren min brukte! Men nå bryr jeg ikke meg så mye om moter da, jeg bruker det jeg selv syns er fint.

Ja, helt enig, grusomt med bestemor kjoler, eneste som kler det er en bestemor 😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Korsihalsen skrev:

Ja, helt enig, grusomt med bestemor kjoler, eneste som kler det er en bestemor 😀

Burde vel heller kalle det oldemorskjoler nå. Bestemødre i dag går ikke sånn kledd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Era Vulgaris skrev:

Burde vel heller kalle det oldemorskjoler nå. Bestemødre i dag går ikke sånn kledd.

Ha ha sant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Burde vel heller kalle det oldemorskjoler nå. Bestemødre i dag går ikke sånn kledd.

Haha, så sant, så sant! Min mormor som ville fylt 100 i år om hun hadde levd brukte sånne og hun ville for lengst vært oldemor siden fetrene mine har store barn. Min farmor som ville vært 112 om hun hadde levd brukte aldri sånne kjoler. Tror hun ville satt seg på bakbeina og nektet plent å vise seg i noe sånt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Selv elsker jeg blomsterprint og får stadig spørsmål av samboeren min om jeg har stjålet gardinene til bestemoren min for å sy kjoler av de 😂

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå føler jeg meg plutselig litt "oldemor" jeg også 😂 Jeg elsker nemlig Maxikjoler med blomsterprint 😨

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Korsihalsen skrev:

Ja, helt enig, grusomt med bestemor kjoler, eneste som kler det er en bestemor 😀

Har du link til disse bestemorskjolene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er hvordan ingen sier noe negativt når moteinfluensere som Janka Polliani ikler seg store blomsterkjoler, da er det chic. Men når blogger-Berit med 50 følgere gjør det, er de lignende kjolene plutselig kjerring. Har det noe med helhetsbildet og hvordan man pynter kjolen med vesker, smykker, hæler osv? Eller er det bare det at kvinner som Polliani oppfattes som kule og dermed kan tre potetsekker over hodet og fortsatt få komplimenter?

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, borifrankrike skrev:

Det som er trist er hvordan ingen sier noe negativt når moteinfluensere som Janka Polliani ikler seg store blomsterkjoler, da er det chic. Men når blogger-Berit med 50 følgere gjør det, er de lignende kjolene plutselig kjerring. Har det noe med helhetsbildet og hvordan man pynter kjolen med vesker, smykker, hæler osv? Eller er det bare det at kvinner som Polliani oppfattes som kule og dermed kan tre potetsekker over hodet og fortsatt få komplimenter?

WORD! ER så utrolig nedlatende enkelte er her inne. Synes det er digg med mønster og blomster på kjole og man kan style det til å bli virkelig fresht. Flaut å se hva enkelte lirer av seg bare for å være vemmelige. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...