Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

"Eg kjenne jo Anne Brith Davidsen"

...svart i Q&A videoen til hvilke kjendiser hun har møtt 😆

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, non_stop skrev:

"Eg kjenne jo Anne Brith Davidsen"

...svart i Q&A videoen til hvilke kjendiser hun har møtt 😆

Hun er fortsatt like mye starstruck fortsatt regner jeg med 🤣

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hun er fortsatt like mye starstruck fortsatt regner jeg med 🤣

Selvfølgelig. Nå er jo ABD blitt manager og fortnite-mum ❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, nomore82 skrev:

Selvfølgelig. Nå er jo ABD blitt manager og fortnite-mum ❤️

Ja, selvfølgelig, det må jo virkelig være stort for WL å "kjenne" ei som er Fortnite-manager og .mom, blir ikke større enn det 😛

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

WL har blitt min guilty pleasure i det siste 😂 den ukesmenyen hun la ut var ganske spenstig med rødt kjøtt hver dag. Virker som om hun slett ikke følger med i nyheter eller trender. Alle vet at det er kreftfremkallende og at de fleste nordmenn prøver sitt beste på å kutte ned. Skjønner ikke hvorfor hun legger det ut 🙄 jeg kan sikkert ha kommet til å spise rødt kjøtt en hel uke selv, men da har jeg helseskam.....

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom Instaen hennes nå, og det har jammen skjedd ting der! Over 100 nye følgere, langt flere likerklikk enn før og masse kommentarer under alle innleggene. Bildene er også mye bedre enn de var, og det er fint å se at hun har funnet noe mer konkret å formidle! Ser ut til at hun har klart å samle en gjeng rundt seg som gir henne respons. Flott jobba! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, FruJohansen skrev:

Tittet innom Instaen hennes nå, og det har jammen skjedd ting der! Over 100 nye følgere, langt flere likerklikk enn før og masse kommentarer under alle innleggene. Bildene er også mye bedre enn de var, og det er fint å se at hun har funnet noe mer konkret å formidle! Ser ut til at hun har klart å samle en gjeng rundt seg som gir henne respons. Flott jobba! 

Vel... Hun skriver om mote. Og har fått en del kritikk for at hun kun kjøper masse billig tøy, og shopper relativt ofte til å være en med stram økonomi. Jeg synes bloggen stadig er intetsigende og fremmer unødvendig forbruk, ref alle goodie box videoene på YouTube. Hun får en boks med hudpleie hver eneste måned! Ingen har behov for det. Synes allikevel det er ganske morsomt å se på mote-videoene hennes 🙈

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Iben02 skrev:

Vel... Hun skriver om mote. Og har fått en del kritikk for at hun kun kjøper masse billig tøy, og shopper relativt ofte til å være en med stram økonomi. Jeg synes bloggen stadig er intetsigende og fremmer unødvendig forbruk, ref alle goodie box videoene på YouTube. Hun får en boks med hudpleie hver eneste måned! Ingen har behov for det. Synes allikevel det er ganske morsomt å se på mote-videoene hennes 🙈

Altså, goodiebox er ikke det verste man kan abonnere på. Hudpleie og sminke er ting man bruker uansett og man skal da kunne unne seg litt selv om man er ufør og har stram økonomi! Eller mener du at uføre kun skal bruke billigkremer med dårlige ingredienser og aldri unne seg noe ordentlig?! Det får faen meg være måte på hva man skal ta henne for! Det med rødt kjøtt og mye billige klær er jeg dog enig i. Jeg syns også det er morsomt å se på motevideoene hennes selv om det ikke er min stil og jeg er langt fra plus size selv. Virker som hun koser seg veldig når hun lager de videoene og det er jo det viktigste. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Iben02 skrev:

WL har blitt min guilty pleasure i det siste 😂 den ukesmenyen hun la ut var ganske spenstig med rødt kjøtt hver dag. Virker som om hun slett ikke følger med i nyheter eller trender. Alle vet at det er kreftfremkallende og at de fleste nordmenn prøver sitt beste på å kutte ned. Skjønner ikke hvorfor hun legger det ut 🙄 jeg kan sikkert ha kommet til å spise rødt kjøtt en hel uke selv, men da har jeg helseskam.....

Hva så? Hun driver da ikke med matopplysning eller matblogg. Føler du ikke annet enn helseskam her? Skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres 🙄

Endret av bun9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du (på liv og død) vil være influenser, altså offentlig påvirker, ligger det vel i kortene at man bør tenke nøye igjennom hva man faktisk påvirker til, og hvem man når ut til, før man trykker "publiser". Dessverre er denne bransjen oversvømt av folk som rett og slett virker litt dumme. Av en eller annen grunn er det visst ikke de skarpeste knivene i skuffen som har størst trang til å ha som mål å bli kjendiser.
Regner med at de fleste følger den nylig omtalte bloggeren mest som et "freakshow". Man finner det underholdende å bivåne hva enkelte er i stand til å legge ut i fullt alvor.
En ukesmeny med noså usunn mat er kanskje ikke det verste en kan bidra med, men hvorfor, liksom?
Noe jeg finner mer betenkelig er å inspirere til det veldige forbruket av skjønnhets- og velværeprodukter denne bloggeren legger opp til. Det legges ikke skjul på at økonomien er trang, men her prioriteres å abonnere på en eske full av vareprøver og annet til kr 250,- i måneden. Bare det blir 3000 kroner i året, og i tillegg til butikkinnkjøp blir det en uhorvelig mengde med sminke og kremer som aldri vil bli brukt opp. En veldig ego og merkelig prioritering, og elendig inspirasjon til folk i samme situasjon.

 

Endret av Villroses hage
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Villroses hage skrev:

Når du (på liv og død) vil være influenser, altså offentlig påvirker, ligger det vel i kortene at man bør tenke nøye igjennom hva man faktisk påvirker til, og hvem man når ut til, før man trykker "publiser". Dessverre er denne bransjen oversvømt av folk som rett og slett virker litt dumme. Av en eller annen grunn er det visst ikke de skarpeste knivene i skuffen som har størst trang til å ha som mål å bli kjendiser.
Regner med at de fleste følger den nylig omtalte bloggeren mest som et "freakshow". Man finner det underholdende å bivåne hva enkelte er i stand til å legge ut i fullt alvor.
En ukesmeny med noså usunn man er kanskje ikke det verste en kan bidra med, men hvorfor, liksom?
Noe jeg finner mer betenkelig er å inspirere til det veldige forbruket av skjønnhets- og velværeprodukter denne bloggeren legger opp til. Det legges ikke skjul på at økonomien er trang, men her prioriteres å abonnere på en eske full av vareprøver og annet til kr 250,- i måneden. Bare det blir 3000 kroner i året, og i tillegg til butikkinnkjøp blir det en uhorvelig mengde med sminke og kremer som aldri vil bli brukt opp. En veldig ego og merkelig prioritering, og elendig inspirasjon til folk i samme situasjon.

 

Nettopp! Ingen har bruk for så mye hudpleie/make up. De har jo holdbarhetsdatoer også... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bun9 skrev:

Hva så? Hun driver da ikke med matopplysning eller matblogg. Føler du ikke annet enn helseskam her? Skjønner ikke hvorfor det skal kritiseres 🙄

Synes det er helt utrolig at noen skal tvinge kjøttskam over noen. Hva så om det ikke er en "trend"? Hun har vel lov til å spise det hun vil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iben02 skrev:

Nettopp! Ingen har bruk for så mye hudpleie/make up. De har jo holdbarhetsdatoer også... 

Holdbarhetsdato etter de er åpnet ja.. 

Kanskje WL gjør som jeg- jeg gir vekk det jeg ikke vil/kan bruke selv fra Goodiebox, som venninne/bursdags/julegaver. Da begynner vi å snakke penger spart, for verdien på mange av produktene er høy. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antall nye følgere, og en drøss med kommentarer på postene hun legger ut kan vel settes i sammenheng med at hun betaler for å være med i et nettverk med likesinnede. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Imblar skrev:

Antall nye følgere, og en drøss med kommentarer på postene hun legger ut kan vel settes i sammenheng med at hun betaler for å være med i et nettverk med likesinnede. 

Tok meg en runde og du har helt rett. De samme navnene går igjen, det virker som regelen er at de kommenterer hos hverandre. Hvis dette er for å vise engasjement i forhold til annonsører så er det jo litt på kanten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CecilieX skrev:

De samme navnene går igjen, det virker som regelen er at de kommenterer hos hverandre.

Det samme som en god gammeldags syklubb det der altså, bare at det foregår på nettet 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Zenhouse said:

Kanskje WL gjør som jeg- jeg gir vekk det jeg ikke vil/kan bruke selv fra Goodiebox, som venninne/bursdags/julegaver. Da begynner vi å snakke penger spart, for verdien på mange av produktene er høy. 

mange venninner er det vel tvilsomt at denne bloggeren (eller de fleste, egentlig) har. Det blir jo utrolig mange produkter i løpet av et år. Det er absolutt begrenset holdbarhet på kremer.

Denne luringen av en blogger åpner også hvert eneste produkt ved utpakning...

Endret av Villroses hage
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skrottefar skrev:

Det samme som en god gammeldags syklubb det der altså, bare at det foregår på nettet 🤣

Rent bortsett fra at da min mor kom hjem fra syklubb hadde hun alltid noe av interesse å melde. De kommenterer jo bare for å kommentere og så svares det på helt tomme kommentere med like tomme svar. 

«Den maten så god ut»

»Ja, den maten var god». 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Zenhouse skrev:

Holdbarhetsdato etter de er åpnet ja.. 

Kanskje WL gjør som jeg- jeg gir vekk det jeg ikke vil/kan bruke selv fra Goodiebox, som venninne/bursdags/julegaver. Da begynner vi å snakke penger spart, for verdien på mange av produktene er høy. 

Kan jeg bare si at det siste jeg ønsker meg i gave er andres leftovers fra goodiebox, verken åpnet eller uåpnet. Det er gave som skriker total mangel på tanke bak gaven. Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, CecilieX skrev:

Kan jeg bare si at det siste jeg ønsker meg i gave er andres leftovers fra goodiebox, verken åpnet eller uåpnet. Det er gave som skriker total mangel på tanke bak gaven. Nei takk!

Siden du siterte meg- føler jeg at du sier at JEG har «total mangel på tanke bak gaven». Og det var ikke hyggelig. Dette hører vel mer hjemme under «forbruk og økonomi» nå, men jeg tar nå den her likevel. Jeg har stram økonomi men unner meg Goodiebox siden jeg får mulighet til å prøve produkter jeg aldri ellers hadde hatt råd til. Det finnes forresten en byttegruppe på fb slik at en kan bytte til seg flere av favoritten feks. Jeg gir ikke vekk i hytt og pine, legger faktisk vekt på om mottaker hadde hatt bruk for/likt gaven. Så du hadde ikke fått av meg, vær trygg på det 😊

Selvfølgelig uåpnet. Som kalendergaver er de også supre. Igjen- vinn/vinn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...