Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

På 15.7.2020 den 20.13, Heartgirl skrev:

Synes det å si at noen ser fæle er på kanten til hetsing av utseende. Selv om man synes at et klesvalg ikke er pent på en person trenger man ikke si at noen ser fæle ut. 

Stakkars, å se på noe sånt som hets,  at blomtsterkjole er gammeldags, da har man ikke opplevd mye motgang i verden. Jeg liker ikke slengbukser heller, kanskje like greit å annelde meg? 😅😅😅

Kjolen ja, ikke selve mennesket inni.

Endret av Korsihalsen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Korsihalsen skrev:

Stakkars, å se på noe sånt som hets,  at blomtsterkjole er gammeldags, da har man ikke opplevd mye motgang i verden. Jeg liker ikke slengbukser heller, kanskje like greit å annelde meg? 😅😅😅

Kjolen ja, ikke selve mennesket inni.

Jeg mener at man karakteriserer ikke andre mennesker med å si at de er fæle om det gjelder klær eller andre ting. 

Det er hva jeg mener, så får andre mene det de mener. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snapper på en snapkanal så dere som lurer på hvordan hun klarer seg etter ABIP kan jo følge henne der. Og gi henne direkte tips der istedenfor her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagschatten ja. Flere abipere der. Og det er skikkelig kleine greier.mye umerka reklame og noe samarbeid med mon platin. For å ikke glemme give aways på AB sine bøker 🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, adc skrev:

Hun snapper på en snapkanal så dere som lurer på hvordan hun klarer seg etter ABIP kan jo følge henne der. Og gi henne direkte tips der istedenfor her inne. 

Tråden har ikke vært aktiv på en uke, så ikke så mange lurer, tydeligvis.

 

Oppfordrer ellers alle til å lese @FruJohansen sitt innlegg på forrige side i tråden.

Jeg synes ikke diskusjonen i denne tråden har hatt noen berettigelse på lenge, gitt at tråder på dette underforumet skal omhandle kjente personers virke i offentligheten. De fleste forsøker å la tråden dø av seg selv. Men enkelte velger altså tilsynelatende å sparke diskusjonen i gang igjen - for å klage over at den fortsetter? (Minner litt om hvordan tråden om Anne Brith Davidsen i sin tid på mystisk vis ble forsøkt gjenopplivet i sin tid, gang etter gang).

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
På 15.7.2020 den 22.29, FruJohansen skrev:

Folkeskikk og motepreferanser kan muligens diskuteres i mer egnede underforum? 🙂

Kurset som gjorde den mest diskuterte bloggeren her i tråden kjent for forumbrukere og Jodel har avviklet driften. WL sitt innhold er omtrent like forutsigbart som en gangetabell, og hun ser ikke ut til å forandre særlig mye på oppskriften framover heller. Min høyst personlige mening er at det er liten grunn til å opprettholde aktivitet i en tråd som i all overveienhet dreier seg om den eneste bloggeren folk husker etter skandalekurset, og da hovedsakelig fordi hun ikke oppnår de følgermassene hun betalte for, og de åpenbare grunnene til hvorfor. Hennes eget prosjekt tok aldri av, hun påvirker ingen negativt og ut over risikoen for at noen kjeder seg til døde av innholdet hennes, er det hun driver med fullstendig harmløst.

Det er ikke opp til meg å diktere hva folk mener er verdt et innlegg her, men når det eneste som kan diskuteres er kjolemønstre og hvordan disse omtales i offentlig rom, tenker jeg at man har fjernet seg såpass langt fra TS sin intensjon med tråden at man med fordel kan la meningen sin passere uten å komme på trykk i herværende forum 😊

:klappe:

 

3 timer siden, Aricia skrev:

Tråden har ikke vært aktiv på en uke, så ikke så mange lurer, tydeligvis.

 

Oppfordrer ellers alle til å lese @FruJohansen sitt innlegg på forrige side i tråden.

Jeg synes ikke diskusjonen i denne tråden har hatt noen berettigelse på lenge, gitt at tråder på dette underforumet skal omhandle kjente personers virke i offentligheten. De fleste forsøker å la tråden dø av seg selv. Men enkelte velger altså tilsynelatende å sparke diskusjonen i gang igjen - for å klage over at den fortsetter? (Minner litt om hvordan tråden om Anne Brith Davidsen i sin tid på mystisk vis ble forsøkt gjenopplivet i sin tid, gang etter gang).

Bra! Poster Fru Johansen her så alle kan se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 16.7.2020 den 14.42, FruJohansen skrev:

Det var mange gode innlegg om Mestringsklubben, og veldig relevant å ta opp den tråden i lys av ABIP sine metoder. Jeg er glad, kanskje mest særlig på WL sine vegne, at det ikke ble mange påmeldte der. 

Mestringsklubben er nå nedlagt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hon har upprättat en ny (and I quote;) «Facebook gruppe» «Plus size mote tips». Där har hon prickat på samtliga särskrivningsfel. Den här gruppen är dock gratis och hon ska inte vägledda nån på ett psykiskt plan så hoppas hon och dom som valjär följe henne får superrolig tillsammans!  Lycka till! 😃 

Endret av Hei2016-2
Rättade från ”?” till ”!”
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
6 timer siden, Hei2016-2 skrev:

Hon har upprättat en ny (and I quote;) «Facebook gruppe» «Plus size mote tips». Där har hon prickat på samtliga särskrivningsfel. Den här gruppen är dock gratis och hon ska inte vägledda nån på ett psykiskt plan så hoppas hon och dom som valjär följe henne får superrolig tillsammans!  Lycka till! 😃 

Altså, motetips...med så velger man et nærbilde av grundleggeren av gruppen. Ikke av klær og stilen. Selv store folk har jo ulike preferanser i klær. 

Ja ja, bedre enn psykologisk helsehjelp online, når man ikke har utdannelse til det.

ps. hun har faktisk endret navnet fra "...motetips" til "...mote tips". 

Endret av tranedatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, tranedatter skrev:

Altså, motetips...med så velger man et nærbilde av grundleggeren av gruppen. Ikke av klær og stilen. Selv store folk har jo ulike preferanser i klær. 

Ja ja, bedre enn psykologisk helsehjelp online, når man ikke har utdannelse til det.

ps. hun har faktisk endret navnet fra "...motetips" til "...mote tips". 

Interessant å se at selv WL dras i retning av spraytan, sminke og høyt forbruk (kvantitet over kvalitet). Flott at hun har fått et bedre forhold til egen kropp og utseende, men det er litt 2014 og fjortis å være så opphengt i å være brun, kjøpe masse nytt, dagens outfit etc. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem av gruppa i nøyaktig tre minutter av ren nysgjerrighet men det holdt med de minuttene for å si det sånn 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, MarianneE skrev:

Var medlem av gruppa i nøyaktig tre minutter av ren nysgjerrighet men det holdt med de minuttene for å si det sånn 

Åh? Fortell! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, jukkapalme skrev:

Åh? Fortell! 

Fra jeg leste om gruppa over her, meldte meg inn og meldte meg ut gikk det vel 5 minutter. Hva skal jeg si... kjedelige bilder iført like kjedelige klær, vinkel tatt litt ovenifra som gir eh... uheldige bilder, et bilde av et par sko, et bilde av en veske... 

:Gjesp:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MarianneE skrev:

Fra jeg leste om gruppa over her, meldte meg inn og meldte meg ut gikk det vel 5 minutter. Hva skal jeg si... kjedelige bilder iført like kjedelige klær, vinkel tatt litt ovenifra som gir eh... uheldige bilder, et bilde av et par sko, et bilde av en veske... 

:Gjesp:

Omtrent som bildene på bloggen med andre ord? :fnise:

Endret av jukkapalme
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.8.2020 den 11.32, MarianneE skrev:

Fra jeg leste om gruppa over her, meldte meg inn og meldte meg ut gikk det vel 5 minutter. Hva skal jeg si... kjedelige bilder iført like kjedelige klær, vinkel tatt litt ovenifra som gir eh... uheldige bilder, et bilde av et par sko, et bilde av en veske... 

:Gjesp:

Er du overvektig på jakt etter motetips? 
hvis ikke så var du jo heller ikke målgruppen for denne Facebooksiden...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For moro skyld søkte jeg på plus size fashion grupper, og alle har et profilbilde og header med et helfigursbilde av en frodig person som er moteriktig kledd. Jeg ønsker WL lykke til med gruppen, om hun vil treffe flere potensielle medlemmer kan det være lurt å ha en relevant bildebruk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Voyager skrev:

Er du overvektig på jakt etter motetips? 
hvis ikke så var du jo heller ikke målgruppen for denne Facebooksiden...

Overvektig? Ja, men motetips finner jeg uten tvil andre steder! Forsåvidt jobber jeg i klesbransjen og var mest nysgjerrig på gruppa og hva den kunne bidra med. Inspirasjon tar jeg fra andre plasser.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...