Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Oh! skrev:

WL har nå idag "lansert" en medlemsportal, Mestringsklubben.. Der skal hun gi råd, tips og motivering til både fysisk og psykiske utfordringer..  Nå vet ikke jeg så mye om hvordan en medlemsportal virker men her betaler man 299 i mnd for gode råd og " en solid heiagjeng" Kjenner at her er hun på tynn is.. Noe har hun tydeligvis lært fra sin mentor. Gå etter de svake

Det der virker svært tvilsomt. Shady. 

Endret av Pust
Redigert
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Oh! skrev:

Jeg har også stilt kritiske spørsmål. Mine gikk gjennom men det var som å prøve å kommunisere med en vegg.. 

Er nok de som føler det samme som får sine kommentarer godkjent og svar fra WL på dette blogginnlegget ang. mestringsportalen, det er så mye tåkesvada den dama kommer med som svar.......hva vil hun egentlig frem til? Jeg ble i alle fall ikke noe klokere

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Men, og dette er ikke så stygt ment som det vil kunne leses, men er ikke WL en av de som trenger litt hjelp selv? Til å håndtere depresjoner b.la hvordan kan hun da mene at hun skal støtte og inspirere andre?

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her blir som om den blinde skal lede den døve🤪 sorry, men er det mulig å ha så lite selvinnsikt?!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tigger jo etter penger på alle de Facebookgruppene som er ment for kulturarbeidere uten inntekt også. Egger ut sanger hele tiden og ber om penger. Eeeh, det var vel ikke dét de gruppene er ment for, det er vel i første rekke for mer profesjonelle. :roll: 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hun tigger jo etter penger på alle de Facebookgruppene som er ment for kulturarbeidere uten inntekt også. Egger ut sanger hele tiden og ber om penger. Eeeh, det var vel ikke dét de gruppene er ment for, det er vel i første rekke for mer profesjonelle. :roll: 

Ingen som sier noe til henne heller? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hun tigger jo etter penger på alle de Facebookgruppene som er ment for kulturarbeidere uten inntekt også. Egger ut sanger hele tiden og ber om penger. Eeeh, det var vel ikke dét de gruppene er ment for, det er vel i første rekke for mer profesjonelle. :roll: 

Tuller du? Har hun virkelig gjort det? Og det «mestringskurset» da, lurer på om hun får noen deltakere. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme skrev:

Tuller du? Har hun virkelig gjort det? Og det «mestringskurset» da, lurer på om hun får noen deltakere. 

Det får vi nok aldri vite sannheten om. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hun tigger jo etter penger på alle de Facebookgruppene som er ment for kulturarbeidere uten inntekt også. Egger ut sanger hele tiden og ber om penger. Eeeh, det var vel ikke dét de gruppene er ment for, det er vel i første rekke for mer profesjonelle. :roll: 

Dessuten har jo hun sin faste uføretrygd i motsetning til de profesjonelle.

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jukkapalme skrev:

Tuller du? Har hun virkelig gjort det? Og det «mestringskurset» da, lurer på om hun får noen deltakere. 

 

59 minutter siden, Lunabelle skrev:

Det får vi nok aldri vite sannheten om. 

Det blir litt vanskelig å dokumentere, siden det er Facebook-grupper. Tips meg gjerne om hvordan jeg gjør det! :vetikke: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av Facebookgruppene heter DigitalScenen. 

Endret av Guidet Kvinne
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mestringsklubb som koster penger? Fra ei uten fagkompetanse (egenerfaring og egne problemer er ikke fagkompetanse) 

Det håper jeg ikke mennesker som trenger støtte og fellesskap "biter på". Det finnes mange lokale tilbud som ikke koster noe (Riktignok er det nok litt reduserte tilbud i disse dager da) 

Tror forøvrig at KG-tråder (under helse osv) kan gi både støtte, motivasjon og gode råd jeg altså - gratis. 

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så skulle jeg ønsket at jeg IKKE kikket videre på siden til Mestringsklubben. Den er jo ikke ferdig!!

Linken "Velkommen" nederst går til en tom about us uten innhold(https://mestringsklubben.mykajabi.com/pages/about-us).
Linken "Retningslinjer" nederst går til en uredigert mal på engelsk(https://mestringsklubben.mykajabi.com/pages/terms).
Linken "Mestring" øverst på siden går til en tom side(https://mestringsklubben.mykajabi.com/store).
Linken "Personlig vekst" øverst på siden går til en pålogging(https://mestringsklubben.mykajabi.com/login).
Linken "Psykisk helse" går til samme tomme about us som over.
Linken "Fysisk aktivitet" går til samme terms of use mal som over.

Linkene til sosiale medier nederst på siden går og til leverandøren av løsningen, og ikke til WL selv.

Dette er et uferdig produkt. Og det lyser det på lang vei av. Beklager, men dette er ikke godt nok om en har tenkt å ta kr 299,- pr måned for det, og en eller annen uviss sum noen uker frem i tid.

I tillegg stusser jeg fælt på terms of use vilkårene. Men det får en komme tilbake til en annen gang... kanskje noen andre har lyst å lese igjennom de? :)

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lunabelle skrev:

WL har jo meldt seg på et nytt kurs/medlemsportal, hos Kommuniser_bedre. Dvs. SoMe-klubben. Hun Guri som driver den SoMe-klubben omtaler seg selv som en "Sosiale medier-strateg" og prater veldig varmt om at hun tjener 30 000,- pr måned på sin medlemsportal og oppfordrer andre til å starte sin egen. Det er litt sånn pyramideaktig. WL har gått rett i fella og meldt seg på den portalen og har nå startet opp sin egen, helt etter Guris oppskrift. Veldig shady business hele opplegget og jeg håper virkelig ikke at folk lar seg lure.

Syns det er ekstra ille når hun er så kynisk og utspekulert at hun henvender seg til de svakeste i samfunnet. De ensomme, med psykiske problemer og andre utfordringer. Hun har ingen faglige forutsetninger for å starte opp dette og det er veldig mye som skurrer her. Hun tar betalt for at medlemmene skal heie på hverandre og for å være en venn. Skammelig! 

Se der ja. Nok en kursholder WL burde kreve pengene tilbake fra.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en rask titt på kommentarene under det siste blogginnlegget. Må si jeg ble overrasket når det faktisk står at hun ikke gjennomfører ting hun allerede har startet i løpet av dette året på influencerkurs. Youtube, Podcast, 20-treninger pr mnd og noe som het "Happybody" (tror jeg det var) 

Mange ideer, mye "lansering" og igangsettelse -  også ender det med manglende gjennomføring før det hele blir "lagt vekk". 

Er det forresten noen som vet noe om de foredragene hun viser til? Hun kaller seg foredragsholder. Reiser hun rundt og holder foredrag?

De gangene hun har dukket opp på Digitalscenen fremstiller hun det som hun "til vanlig" spiller på en kafë i byen - er det en fast spillejobb hun har? Jeg vet jo at hun har hatt noen kvelder med spilling ute, men visste ikke at det var fast. 

Jeg bare stiller noen spørsmål ut i lufta her. Hun svarer så halvkvasst i kommentarfeltet sitt, så der har det ikke noen hensikt å spørre om noe. 

Utrolig hvor mye inntrykket av noen kan endre seg (mitt inntrykk av henne)

 

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, MarianneE said:

Hmm.... Men, og dette er ikke så stygt ment som det vil kunne leses, men er ikke WL en av de som trenger litt hjelp selv? Til å håndtere depresjoner b.la hvordan kan hun da mene at hun skal støtte og inspirere andre?

Jeg tror dette her bare er begynnelsen på underlige og tvilsomme prosjekter bloggere, "influencere" osv kommer til å sette i gang med etterhvert nå i lys av denne epidemisituasjonen vi står i. Felles for de alle vil ganske lett gjennomskubart være: jeg er blakk og trenger penger. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...