Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Felis skrev:

Jeg stilte henne spørsmål om dette og fikk et ganske surt svar tilbake. Det var mellom henne og Mette og hun vil ikke skrive om det. Hun er nok såpass påvirket av Anne Brith at hun følger hennes fotspor. Først et provoserende innlegg, så nekte å gå i diskusjon. Nå håper hun sikkert at bloggen hennes blir diskutert på KG (hvilket den blir). Hennes våte drøm er sikkert egen tråd på KG, slik det en gang var for Anne Brith.

Jeg vurderte å anbefale at vi ikke ga henne tilfredsstillelsen av flere klikk og diskusjon på KG. Men jeg gidder ikke. Det er mulig hun følger Anne Briths oppskrift, men hun har det ikke i seg å provosere så mye at hun holder interessen oppe over tid. Gå gjerne inn på bloggen hennes, gi henne et klikk og merk dere hva slags person hun er. Det er lett å la seg lure av det søte ytret.

"vil ikke skrive om det" Likevel skriver hun mellom linjene om det i nesten hvert eneste innlegg. Hinter så det holder. Jeg sjønner ikke hvordan hun kan klamre seg så fast til ett synkende skip. Forelskelse eller ei. Utrolig skuffende fra ei som virket bare god og snill. Så feil kan man ta.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Oh! skrev:

"vil ikke skrive om det" Likevel skriver hun mellom linjene om det i nesten hvert eneste innlegg. Hinter så det holder. Jeg sjønner ikke hvordan hun kan klamre seg så fast til ett synkende skip. Forelskelse eller ei. Utrolig skuffende fra ei som virket bare god og snill. Så feil kan man ta.

Jeg tror ikke det er enkelt å være i AB sin indre krets, spesielt ikke om man er sårbar og lett påvirkelig. Hun forstår forhåpentligvis sitt eget beste med tiden. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Malum skrev:

Jeg tror ikke det er enkelt å være i AB sin indre krets, spesielt ikke om man er sårbar og lett påvirkelig. Hun forstår forhåpentligvis sitt eget beste med tiden. 

Du har nok rett.. Lett å glemme når hun er såpass tøff og krass i både innlegg og svar.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Malum said:

Jeg tenker poenget her ikke er å få regnestykket kursdeltakere/tid til å gå opp, men hvordan i alle verden noen som helst tror de skal kunne hjelpe 10 - eller 100 - mennesker til å bli den neste store influenceren i Norge. 

Forsåvidt enig der. Men når forbrukerrådet skal se på saken, kunne det være interessant å se på hvor mye tid AB måtte bruke om hun skulle gi den oppfølgingen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Rossici said:

At WL kuttet all kontakt med MA bare fordi hun hadde et annet synspunkt på ABIP sier vel ganske mye om henne som person.  

Ja det sier en del om henne som karriere-person. MA og WL kunne som et "gentlewomens agreement" blitt enige om å ikke snakke om ABIP og beholdt kontakten. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer virkelig på hvem denne Kikken er som kommenterer konstant på innleggene til WL på bloggen, er det kun trolling eller er det virkelig en person med de meningene? Jeg tipper på troll, men man vet aldri 😎

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skrottefar skrev:

Jeg lurer virkelig på hvem denne Kikken er som kommenterer konstant på innleggene til WL på bloggen, er det kun trolling eller er det virkelig en person med de meningene? Jeg tipper på troll, men man vet aldri 😎

Er litt sånn Elling over de kommentarene til Kikken😊 men tror vel helst på trolling

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Observer skrev:

Er litt sånn Elling over de kommentarene til Kikken😊 men tror vel helst på trolling

Elling ja, der sa du det. Er nok trolling ja. 😛

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å gi mine støtte-klikk til bloggen til WL etter hennes måte å vende de som er misfornøyde med kurset ryggen. Men jeg måtte innom en tur nå for å lese kommentarene til Kikken. For en poet! Tror WL har fått en megafan jeg, -  enten det eller så er et noen som troller på en svææært ironisk måte. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Isild skrev:

Jeg har sluttet å gi mine støtte-klikk til bloggen til WL etter hennes måte å vende de som er misfornøyde med kurset ryggen. Men jeg måtte innom en tur nå for å lese kommentarene til Kikken. For en poet! Tror WL har fått en megafan jeg, -  enten det eller så er et noen som troller på en svææært ironisk måte. 

Det er trolling - Kikken har bekreftet det på jodel 😌

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Lady T skrev:

Det er trolling - Kikken har bekreftet det på jodel 😌

Har han instagram? 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Dette som Kikken driver med, er virkelig ikke greit. 

Hele denne blogg-greia til WL er vanskelig synes jeg. På mange måter fremstår hun som veldig naiv der hun snakker om kanaler, og sit-down og poster lange innlegg som har nada innhold. Det er ikke vanskelig å få øye på mennesket bak, og hun er åpen om hvordan hun sliter. Jeg tror hun har tatt seg vann over hodet og at bloggbransjen på sikt vil skade henne. Særlig når mobben samler seg i kommentarfeltet hennes og morer seg over å servere humor på hennes bekostning som går rett over hodet på henne men de ler hjerterått på Jodel. 

Det er stygt å være vitne til. 

En ting er å være kritisk til hvordan hun håndterte saken omkring ABIP og MA, men det de holder på med nå er ikke konstruktiv kritikk. 

Det er som mor sjøl, disse klikkene som nå blir henne til del kan komme til å koste mye, mye mer enn de smaker i det lange løp. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er alle disse håndplukkede deltakerne personer med psykiske problemer, fibromyalgi og litt enkle? Må jo være ett bevisst valg av kursleder å kontakte denne gruppen mennesker? 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, panzerpølsa skrev:

Er alle disse håndplukkede deltakerne personer med psykiske problemer, fibromyalgi og litt enkle? Må jo være ett bevisst valg av kursleder å kontakte denne gruppen mennesker? 

Jeg har inntrykk av at hjemmeværende (unge mødre, uføre middelaldrende) ofte starter blogg. En liten blogg er vel både tidsfordriv og sosialt vil jeg tro. Det kan se ut som om influencerprogrammet har funnet frem til mange av disse og solgt inn kurset hos de. HVIS det stemmer at de har drevet oppsøkende salg, og i tillegg brukt som triks at "vi ser potenisale hos deg, du kan bli en svært interessant blogger" - så er det skikkelig uetisk. (Jeg skriver hvis, for jeg avventer at saken(e) behandles i FT) 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isild skrev:

Jeg har inntrykk av at hjemmeværende (unge mødre, uføre middelaldrende) ofte starter blogg. En liten blogg er vel både tidsfordriv og sosialt vil jeg tro. Det kan se ut som om influencerprogrammet har funnet frem til mange av disse og solgt inn kurset hos de. HVIS det stemmer at de har drevet oppsøkende salg, og i tillegg brukt som triks at "vi ser potenisale hos deg, du kan bli en svært interessant blogger" - så er det skikkelig uetisk. (Jeg skriver hvis, for jeg avventer at saken(e) behandles i FT) 

Veldig enig! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, CecilieX skrev:

Dette som Kikken driver med, er virkelig ikke greit. 

Hele denne blogg-greia til WL er vanskelig synes jeg. På mange måter fremstår hun som veldig naiv der hun snakker om kanaler, og sit-down og poster lange innlegg som har nada innhold. Det er ikke vanskelig å få øye på mennesket bak, og hun er åpen om hvordan hun sliter. Jeg tror hun har tatt seg vann over hodet og at bloggbransjen på sikt vil skade henne. Særlig når mobben samler seg i kommentarfeltet hennes og morer seg over å servere humor på hennes bekostning som går rett over hodet på henne men de ler hjerterått på Jodel. 

Det er stygt å være vitne til. 

En ting er å være kritisk til hvordan hun håndterte saken omkring ABIP og MA, men det de holder på med nå er ikke konstruktiv kritikk. 

Det er som mor sjøl, disse klikkene som nå blir henne til del kan komme til å koste mye, mye mer enn de smaker i det lange løp. 

 

Er så enig med deg! Man gjør seg utrolig sårbar når man åpner seg slik hun gjør. Når hun nå også involverer seg og engasjerer seg med AB på en så naiv måte som hun gjør, mer enn aner man at dette ikke er bra. Håper virkelig at folk holder seg for gode til å more seg på hennes bekostning, de valgene hun har tatt i det siste koster mer enn nok uten at man behøver å være med på å gjøre det verre! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...