Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

La merke til at WL har fjernet statusen som "influenser" under beskrivelsen sin på instagram. Vil tro at kommentarene her inne har påvirket i den grad at hun har blitt mer realistisk rundt dette, og fått føttene nærmere jorden. Det er jo en bra ting, men får litt vondt av det også. Med tanke på den entusiasmen i youtube-videoen, som flere nevner, og ikke minst den grad av utnytting (og muligens hjernevasking) hun ble utsatt for. 

Enig i at hun har en flott sangstemme!

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Gro12 skrev:

Bloggen er der som før...

Åja..jeg får bare hvit skjerm når jeg prøver å komme meg inn på bloggen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Oh! skrev:

Åja..jeg får bare hvit skjerm når jeg prøver å komme meg inn på bloggen hennes.

Jeg går inn via Facebook, alt er som før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke inn på en del av kommentarfeltene. Får bare hvit skjerm. Vet ikke om det er teknisk feil hos henne eller mer. Evt at hun har stengt for kommenterer i noen innlegg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi dette syns jeg var triste greier. Jeg syns det er et flott tiltak, men at det skal koste penger syns jeg ikke noe om. Om jeg vil ha gode råd fra noen så velger jeg heller ikke en som er fornøyd med ABIP, sorry not sorry. Glad jeg er privilegert med en god vennegjeng. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, MissCortado skrev:

Jeg vil si det er betenkelig at hun uten faglig tyngde og med egen bagasje oppretter en portal av denne typen. Det skal mye til å støtte og guide mennesker i livet og da trenger man litt mer enn noen friskusbilder av seg selv og patetiske feel good-sitater på rosa bakgrunn. En utidig måte å sko seg på andre svake mennesker. 

Helt enig. Dette er ikke bra og usikker på lovligheten. Det spørs jo helt klart hva som foregår inni forumet. 

Svært skjelden at noen med eneste kompetanse å være syk selv, er de beste til å hjelpe andre syke.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oh! skrev:

WL har nå idag "lansert" en medlemsportal, Mestringsklubben.. Der skal hun gi råd, tips og motivering til både fysisk og psykiske utfordringer..  Nå vet ikke jeg så mye om hvordan en medlemsportal virker men her betaler man 299 i mnd for gode råd og " en solid heiagjeng" Kjenner at her er hun på tynn is.. Noe har hun tydeligvis lært fra sin mentor. Gå etter de svake

For det første er dette både etisk og moralsk veldig på kanten av hva som er greit. Hun har ingen formell kompetanse, og hvor går grensen for hva ansvaret hennes er hvis noen gir dårlige råd, eller i verste fall, elendige råd som kan gi alvorlige følger?

For det andre, er man dum nok til å betale 299,- pr mnd for dette, får man egentlig skylde seg selv om tjenesten ikke leverer til forventningene.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

 

For det andre, er man dum nok til å betale 299,- pr mnd for dette, får man egentlig skylde seg selv om tjenesten ikke leverer til forventningene.

Jeg tenker at hvis man er så dum at man betaler 299,-/mnd for dette så trenger man profesjonell hjelp til å mestre livet - ikke hjelp fra en dame som sliter selv. Ond sirkel dette. 

Endret av fotballjenta
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ut i fra det ekstremt lave engasjementet hun mottar på øvrige plattformer er dette neppe liv laga. 

Jeg undrer meg over WLs enorme behov for å formidle sine erfaringer og det å bli sett. Hva er greia? Samme overflatiske leksa, på repeat, om og om igjen... Hun virker likandes og real, i og for seg, men burde snart ta hintet om at den scenen og/eller publikummet hun ønsker seg ikke er der. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte henne en kommentar og stilte noen kritiske spørsmål og den ble selvfølgelig ikke godkjent. Men jeg har screenshot og vurderer å sette søkelyset på denne Mestringsportalen hennes og det faktum at hun er en abip-tilhenger.  Er ikke så sikker på om det er noe hun kommer godt ut av, men når hun ikke svarer i egne kanaler så må hun regne med at noen kanskje ser litt nærmere på saken. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fotballjenta skrev:

Jeg tenker at hvis man er så dum at man betaler 299,-/mnd for dette så trenger man profesjonell hjelp til å mestre livet - ikke hjelp fra en dame som sliter selv. Ond sirkel dette. 

Godt poeng. Og det er vel det hun vet, og utnytter det til fulle. Veldig betenkelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lunabelle skrev:

Jeg sendte henne en kommentar og stilte noen kritiske spørsmål og den ble selvfølgelig ikke godkjent. Men jeg har screenshot og vurderer å sette søkelyset på denne Mestringsportalen hennes og det faktum at hun er en abip-tilhenger.  Er ikke så sikker på om det er noe hun kommer godt ut av, men når hun ikke svarer i egne kanaler så må hun regne med at noen kanskje ser litt nærmere på saken. 

Jeg har også stilt kritiske spørsmål. Mine gikk gjennom men det var som å prøve å kommunisere med en vegg.. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...