Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
5 timer siden, fotballjenta skrev:

Virker som et flott kurs. Vet ikke hvem noen av de er, men. De har virkelig fått valuta for pengene må jeg si. 

Er det ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Lady T skrev:

Finnes det en oversikt over hvem som var med på kurset?

Ikke som jeg vet. Rakablakk begynte jeg å følge før jeg skjønte hun var med på kurset. Derfor fikk jeg med meg det. 
Edit: Mitt inntrykk endret seg kraftig da, til det negative. Så det er en virkning de håpefulle deltakerne nok ikke forsto, at navnet AB kunne ha en så negativ effekt. 

Endret av Zenhouse
Edit
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Zenhouse skrev:

Ikke som jeg vet. Rakablakk begynte jeg å følge før jeg skjønte hun var med på kurset. Derfor fikk jeg med meg det. 
Edit: Mitt inntrykk endret seg kraftig da, til det negative. Så det er en virkning de håpefulle deltakerne nok ikke forsto, at navnet AB kunne ha en så negativ effekt. 

Samme her. Jeg har fulgt noen instakontoer som jeg etter hvert oppdaget har blitt med på ABIP. I det øyeblikket jeg oppdaget dette ble jeg superktitisk til hva de legger ut og hva de skriver. Nå har jeg avfulgt de fleste av dem, men er innom av og til for å se om de har blitt (enda mer) smittet av trash-stilen til mentor.

Endret av Pust
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Pust skrev:

Samme her. Jeg har fulgt noen instakontoer som jeg etter hvert oppdaget har blitt med på ABIP. I det øyeblikket jeg oppdaget dette ble jeg superktitisk til hva de legger ut og hva de skriver. Nå har jeg avfulgt de fleste av dem, men er innom av og til for å se om de har blitt (enda mer) smittet av trash-stilen til mentor.

Jeg også.

Dvs jeg hadde som følger og hadde selv begynt å følge en konto som plutselig viste seg å være innlemmet i folden til Anne Brith. Fra å være en normal IG-bruker gikk vedkommende til å like bilder tilbake kun etter at jeg hadde likt hennes, og da konsekvent ledsaget av overdreven ros av mitt siste postede bilde. Hver eneste gang. :sprettoy: 

Jeg har nå sluttet å like alle denne brukerens bilder, bare for å slippe unna de parodiske hyllestene i retur, som jeg åpenbart får som "betaling" for likerklikk. Føler meg behandlet som tilbakestående, og synes alle kommentarer fra vedkommende er uutholdelig kleine. Jeg avfølger nok også ganske snart. Så snakk om unødvendig strategi! 

Endret av Aricia
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Aricia skrev:

Jeg også.

Dvs jeg hadde som følger og hadde selv begynt å følge en konto som plutselig viste seg å være innlemmet i folden til Anne Brith. Fra å være en normal IG-bruker gikk vedkommende til å like bilder tilbake kun etter at jeg hadde likt hennes, og da konsekvent ledsaget av overdreven ros av mitt siste postede bilde. Hver eneste gang. :sprettoy: 

Jeg har nå sluttet å like alle denne brukerens bilder, bare for å slippe unna de parodiske hyllestene i retur, som jeg åpenbart får som "betaling" for likerklikk. Føler meg behandlet som tilbakestående, og synes alle kommentarer fra vedkommende er uutholdelig kleine. Jeg avfølger nok også ganske snart. Så snakk om unødvendig strategi! 

Det er en av anbefalingene som AB bruker tror jeg. Jeg var med i 100dagersgruppa hun hadde, og der var det et punkt at vi skulle like og kommentere hverandres bilder på ig. Da så bildene populære ut med mange likes og kommentarer og algoritmen til ig gjorde (ifølge AB) at bildene oftere kom opp. Dette er nok noe hun har videreført til senere kurs. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

WL har vært diskutert her før, og man kan like gjerne bare fortsette å diskutere henne og ABIP-bloggere her :) Kommer ikke til å klikke meg inn på bloggen hennes for å lese forsvarstalene hun skriver, men jeg kan på en måte forstå hvorfor hun gjør det. Det virker på meg som at hun bare er glad for å være med i en "gjeng", at hun er en del av noe, og da er det kanskje ikke så viktig hva dette hun er en del av er.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Purple Basil skrev:

WL har vært diskutert her før, og man kan like gjerne bare fortsette å diskutere henne og ABIP-bloggere her :) Kommer ikke til å klikke meg inn på bloggen hennes for å lese forsvarstalene hun skriver, men jeg kan på en måte forstå hvorfor hun gjør det. Det virker på meg som at hun bare er glad for å være med i en "gjeng", at hun er en del av noe, og da er det kanskje ikke så viktig hva dette hun er en del av er.

Mennesker har alltid hatt behov for å høre til i en flokk. Jeg synes det er bra at hun har funnet "gode venner", men den nedrakkingen på Mette Ask og de andre deltakerne på ABIP, som er misfornøyd med kurset, burde hun latt være. Alle kan ikke være enige om alt og det bør en jo respektere uten å kalle andre for hatere og mobbere.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det første mobbeofferet som mobber andre. Det er visst greit å mobbe andre hvis man selv er blitt / blir mobbet.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan på et vis skjønne at WL tviholder på bildet av AB som den store guruen. WL er endelig en del av den "kule" gjengen. Selv om hun har betalt flere tusen kroner for dette. Jeg skjønner at det kan være vondt, og på grensa til umulig å ta innover seg at hun er lurt, og at livet ikke blir som AB hadde forespeilet henne. WL har selv dokumentert hvor mye drømmer og forhåpninger hun hadde rundt dette. Forberedt familien på kjendislivet og store inntekter. Da blir det selvfølgelig ikke til å bære å måtte innse at man kun er en "nyttig idiot" for hu mor sjøl, og i tillegg har betalt mange tusenlapper for det. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skureguri skrev:

Ikke det første mobbeofferet som mobber andre. Det er visst greit å mobbe andre hvis man selv er blitt / blir mobbet.

Jeg har et problem med sånne uttalelser. Men det har noe med hva jeg ser på som mobbing. Jeg ser ikke på Wenche som en mobber fordi hun skriver at hun er fornøyd med kurset og velger å støtte AB. Det må hun gjerne. For alt jeg vet så oppsøker hun ikke Mette eller noen av de andre kursdeltakerne for å komme med ubekvemsord. I mine øyne kvalifiserer DET som en form for mobbing, selv om det strengt tatt er trakassering. Men såvidt vi alle vet, så gjør ikke Wenche det.

Wenche står fritt til å skrive hva hun vil på bloggen sin, og etter hva jeg ser så oppmuntrer hun heller ingen til å gå etter noen. Hun er vag og skriver generelt, men har også sagt klart ifra hvilken side hun står på. Det skal hun få lov til.

Det gjør henne ikke til en mobber.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nina1975

Det som er så trist, er at WL tror at AB har æren for følgere sine. Hun har klart å få de selv, hun hadde ikke trengt AB,  tror ikke hun har fått flere følgere etter å ha vært på det dyre kurset. Hun gir AB æren for noe hun har greid helt selv. Folk har alltid likt henne, heiet på henne og gitt henne klikk, nå mister hun de. 

 

Endret av Nina1975
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Emmelise skrev:

Jeg har et problem med sånne uttalelser. Men det har noe med hva jeg ser på som mobbing. Jeg ser ikke på Wenche som en mobber fordi hun skriver at hun er fornøyd med kurset og velger å støtte AB. Det må hun gjerne. For alt jeg vet så oppsøker hun ikke Mette eller noen av de andre kursdeltakerne for å komme med ubekvemsord. I mine øyne kvalifiserer DET som en form for mobbing, selv om det strengt tatt er trakassering. Men såvidt vi alle vet, så gjør ikke Wenche det.

Wenche står fritt til å skrive hva hun vil på bloggen sin, og etter hva jeg ser så oppmuntrer hun heller ingen til å gå etter noen. Hun er vag og skriver generelt, men har også sagt klart ifra hvilken side hun står på. Det skal hun få lov til.

Det gjør henne ikke til en mobber.

Mitt utsagn var mer generelt at OM tilfellet som ble nevnt her i tråden, at hun mobbet, så var hun ikke den første med tåredryppende historier om mobbing i oppveksten som tyr til mobbing av andre når de blir eldre. 
Jeg er enig i at det hun skriver på bloggen ikke er i nærheten av mobbing.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun reklamerer hardt for ABIP på podcasten til Kleiven. 

Anne Brith griper sjansen med begge hender og forteller om influencerprogrammet sitt. hun sier til ALLE at de må ha noe genuint. (...) det hjelper ikke å være med på Paradise Hotel og ha sex med tre forskjellige.

Jeg lurer på om hun har forsikret seg om at alle de drøyt 100 deltakerne har noe genuint, eller om det bare er dekning på konto som har betydning for å få bli med i ABIP. Og det er mye mer! Det er helt surrealistisk å høre på hvordan hun fremstiller at hun leser bloggerne deres hver uke og at alle synes hun kommer med gode tilbakemeldinger. Her er referat for dere som ikke orker å høre gjennom. https://kgfelis.com/2020/02/09/tjuvstart-med-kleiven-og-anne-brith/

 

Link til selve podcasten: https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/tjuvstart-med-grunder-og-blogger-anne-brith-davids/

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Felis said:

Hun reklamerer hardt for ABIP på podcasten til Kleiven. 

Anne Brith griper sjansen med begge hender og forteller om influencerprogrammet sitt. hun sier til ALLE at de må ha noe genuint. (...) det hjelper ikke å være med på Paradise Hotel og ha sex med tre forskjellige.

Jeg lurer på om hun har forsikret seg om at alle de drøyt 100 deltakerne har noe genuint, eller om det bare er dekning på konto som har betydning for å få bli med i ABIP. Og det er mye mer! Det er helt surrealistisk å høre på hvordan hun fremstiller at hun leser bloggerne deres hver uke og at alle synes hun kommer med gode tilbakemeldinger. Her er referat for dere som ikke orker å høre gjennom. https://kgfelis.com/2020/02/09/tjuvstart-med-kleiven-og-anne-brith/

 

Link til selve podcasten: https://podtail.com/no/podcast/tjuvstart-med-kleiven-spennende-mennesker-over-en-/tjuvstart-med-grunder-og-blogger-anne-brith-davids/

Er alle disse podcastene hans med like mye støy i bakgrunnen? 😫

Vanvittig slitsomt å høre på! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...