Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Jammf skrev:

Ab hadde også masse østeuropeiske følgere for en tid tilbake hvis jeg ikke husker feil 

Sist jeg sjekket, var det i tillegg til de østeuropeiske følgerne veldig mange asiatiske (ser ikke foskjell på skriftspråket, så jeg aner ikke om det er japanske, kinesiske osv) og mange spansktalende. Det er kanskje på tide å rydde opp? Hun skryter av å ha en halv million lesere i uka, men jeg håper hun gjør annonsører oppmerksom på at mange av disse ikke forstår et kløyva ord norsk.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Gisse skrev:

Jeg har spurt, snappen er ikke i regi av influencer programmet, bare et privat initiativ

 

Pass deg så du ikke blir blokka! Jeg spurte om det samme for en tid tilbake og vips! Der var jeg blokkert!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pust skrev:

Pass deg så du ikke blir blokka! Jeg spurte om det samme for en tid tilbake og vips! Der var jeg blokkert!

Seriøst? 😳 Hvorfor? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært fokus på deltakernes manglende mål. Ingen av dem har fått de lovede 1000 følgere i uka, noen av dem har ikke oppnådd 1000 følgere til sammen. Anne Brith har redigert reklamen for kurset, men hun kommer ikke unna hva hun har lovet de som allerede er påmeldt. WL tas ofte frem som eksempel, særlig siden Anne Brith har gitt henne en pris for å jobbe hardest. Hvis den hardest arbeidende influenceren ikke klarer 1000 følgere en gang, da må man konkludere med at kurset er bortkastet? Forutsatt at man går på kurset for å bli "den neste store", som tross alt var det det ble reklamert for.

I helgen  har kursdeltakerne vært på julebord. I tillegg til vanlige julebordssysler har de sannsynligvis hatt en prat om "hatet" de blir utsatt for. WL skriver: 

Selv om jeg er deltager på et kurs, så jobber jeg likevel selvstendig i hverdagen. Det er opp til meg å gjøre den jobben som behøves for å nå mitt eget mål. I min hverdag så er jeg alene, og det er jeg som bestemmer innhold og fremdrift. Akkurat det er det ikke alle som faktisk har forstått

Jeg mistenker at noen har vært på KG. Det er altså hennes feil at hun ikke har nådd målet, hun har nemlig ikke ønsket å nå det? Hun som jobber så hardt og allerede har forberedt familien på kjendislivet. Hun fremstiller seg som om hun er hjernevasket og forsvarer mentoren sin uansett hvor dum hun fremstår. Det hjelper ikke på at resten av innlegget går i "omgi meg med positivitet, må støtte hverandre, sender kjærlighet til alle". Det høres ut som noe Anne Brith har skrevet selv.

Og all denne støtten og kjærligheten gjelder tydeligvis ikke MA, som er avfulgt av ABIP.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettfralevra

Dette er jo bare trist! Dama har igjen økt fra ca 46 til 580 likes med masse fake profiler. Du får det du betaler for, selv om du angrer senere🥳 ( selv der med 46 likes er det fake profiler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Wenche, de falske likes'ene strømmer fremdeles på. Dette er så åpenbar juks at jeg tviler på at hensikten er positiv. Jeg tror ikke dette er gjort for å gi inntrykk av suksess. Noen kjøper de aller billigeste likes'ene på markedet, de som ikke prøver å se ekte ut engang, og spammer WLs konto. Hun har aldri i verden gjort det selv!

Wenche var i den første gruppen ABIP-ere, sammen med Mette Ask, og Mette har sagt de betalte 8500. Det er ikke noe å bli feit av, hvis summen skal deles på 3 og vare et helt år. Jeg er sikker på at Wenche er en ganske "krevende" elev også, som at hun tar dette så seriøst og jobber så hardt. Tilfeldigvis er WL den eneste som opplever dette av ABIPene. Hun bør spørre seg hvem som tjener mest på at hun får såpass motgang at hun gir opp.

Endret av Felis
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Felis skrev:

Stakkars Wenche, de falske likes'ene strømmer fremdeles på. Dette er så åpenbar juks at jeg tviler på at hensikten er positiv. Jeg tror ikke dette er gjort for å gi inntrykk av suksess. Noen kjøper de aller billigeste likes'ene på markedet, de som ikke prøver å se ekte ut engang, og spammer WLs konto. Hun har aldri i verden gjort det selv!

 

Men hun får nå mye oppmerksomhet her- som fører til at flere blir nysgjerrig  å sjekker opp damen. ( meg inkludert) 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så skråsikker på at hun ikke står bak selv, jeg altså. 

Dette er selvfølgelig bare spekulasjon, men jeg antar det ble snakket mye om likes på lørdagens julebord, og stakkars Wenche får i snitt 30-40 på bildene sine. Kanskje hun ville gi seg selv en liten boost og var ikke klar over hvor tydelig det er at det er juks. Og da det ble en stor greie ut av det så spiller hun uskyldig. Som sagt bare spekulasjoner og det er greit om dette blir slettet, men det er sånn jeg tror det har foregått. AB har jo kjøpt følgere før og, kanskje hun snakket om det på julebordet. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Blondiebella har samme problem. Tipper pressen hiver seg på der om ikke lenge. Så mystisk at AB opplevde det samme, helt samtidig som sitt store idol. Tro om vi ikke snart leser om dette i en avis nær deg. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Instastoryen til @henrikelfmortensen 😅

Kom for å si det samme, flott at den yngre garde har fått med seg dette og sier ifra. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Instastoryen til @henrikelfmortensen 😅

Ho ho ho👍😂😂 Den der traff rett på. Håper de som er med i programmet ser dette.

Høye tenker om seg selv, AB.

«Jeg tror nemlig at skal du bli god i noe, må du lære av noen som har tråkket stien før deg, slik jeg har gjort» 

Klarer ikke helt å se hva hun er så god i, utenom kakepynting da..hva det faktisk er hun skal lære bort?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Instastoryen til @henrikelfmortensen 😅

Modig fyr, han kommer til å få et sinna brev fra Elden rimelig raskt 😂

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, jukkapalme skrev:

Dæven 

 

18 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Wow!😂 Tatt på fersken🤭

FA8C8FB2-FDF7-42E2-9982-354E25EDBCF8.jpeg

Auch...den er lei. 

Og å fjerne den umiddelbart styrker bare mistanken om at dette har denne gjengen gjort helt bevisst.

Panikkhandling fra AB når antall lovte følgere/likes uteble. At noen i det hele tatt tror på det den damen lover er bare helt utrolig.

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...