Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Julegave fra AB sikkert😅 1000 fake likes og de vanlige i tillegg! Pinlig!

Og følgerne har 0 innlegg, følger 0 personer og har 0 følgere. Dette var flaut Wenche Larsen.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, fotballjenta skrev:

Ser at Wenche Larsen har gått fra rundt 30 til over 1000 likes på instagram på utrolig kort tid. Og de som liker er ikke fra Norge. Ganske gjennomsiktig at hun har kjøpt likes, noe jeg syns er utrolig trist. 

Hvordan er det egentlig mulig å få over 1000 likes på et bilde, når man har ca 800 følgere? Her må det være noe som ikke stemmer?

Edit: Jeg glemte at man kan gi likes uten å følge.

Endret av Diamant
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, fotballjenta skrev:

Ser at Wenche Larsen har gått fra rundt 30 til over 1000 likes på instagram på utrolig kort tid. Og de som liker er ikke fra Norge. Ganske gjennomsiktig at hun har kjøpt likes, noe jeg syns er utrolig trist. 

Dette må være falske kontoer alt sammen. Samtlige jeg tittet innom hadde 0 innlegg 0 følgere og fulgte heller ingen.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Jammf skrev:

Gjør WL dette selv eller er det AB som fikser sånt? Dette er da vitterligen svindel ifht. annonsørene?

Har en følelse av at det er mer stilen til AB enn WL...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekket ig-kontoen,  og det er ikke tvil om at noen har kjøpt "likes".

Hvem som har gjort det vet ingen, men er det utenforstående bør kanskje WL opprette ny ig-konto, men først si ifra om det, slik at de som vil kan følge henne videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Glemtbrukernavnet skrev:

Jeg sjekket ig-kontoen,  og det er ikke tvil om at noen har kjøpt "likes".

Hvem som har gjort det vet ingen, men er det utenforstående bør kanskje WL opprette ny ig-konto, men først si ifra om det, slik at de som vil kan følge henne videre. 

Hun har kjøpt følgere også. Gikk opp nøyaktig 100 følgere over natten. Det blir for dumt, spesielt sånn som hun har ropt ut om hjelp til å nå 1000 følgere, flere ganger. Dette er ikke måten å gjøre det på. Kommentarer har hun også kjøpt. 

Nå mistet jeg helt troen på WL som seriøs og hardtarbeidende. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av tingene jeg har likt med WL er at hun virker veldig ærlig og oppriktig. Det å kjøpe "likes" fremstår som juks syns jeg. 3000 likes "over natta" (når man har ligget under 50)  med 800 følgere er ikke troverdig. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på bloggen hennes nå (kommentarfeltet) at hun ikke vet noe om dette, og at det skjedde i går kveld. 

Jeg vet ingenting om å kjøpe likes og følgere. Noen som vet hvordan dette fungerer? Instagram virker ikke særlig sikkert hvis det er "fri tilgang" til andres IG-profil på den måten. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun nå er klar over dette nå må hun ordne opp, det er hennes problem. Og 100% garantert at hun leser kommentarer her og ser at dette ikke ble særlig godt mottatt. Omdømme og troverdighet er to viktige stikkord...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Isild skrev:

Leste på bloggen hennes nå (kommentarfeltet) at hun ikke vet noe om dette, og at det skjedde i går kveld. 

Jeg vet ingenting om å kjøpe likes og følgere. Noen som vet hvordan dette fungerer? Instagram virker ikke særlig sikkert hvis det er "fri tilgang" til andres IG-profil på den måten. 

 

Jeg vet at flere har opplevd at de får unaturlig mange falske følgere/likes på en gang uten at de har bedt om dette selv. Det er nok da en annen som står bak som ønsker å gjøre vedkommende mindre troverdig. Man kan fint kjøpe likes/følgere til andre 

Nå ser jeg ingenting sånt på instaen til wenchelarsen, så vet ikke helt akkurat hva det snakkes om 🙂 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes WL virker for ærlig og for smart til å gjennomføre et slikt stunt. 

Tilføyelse: Til tross for at AB er det store forbildet. Det er ikke så smart, i mine øyne. 

Endret av Skogspike
La til noe
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lady T skrev:

Jeg vet at flere har opplevd at de får unaturlig mange falske følgere/likes på en gang uten at de har bedt om dette selv. Det er nok da en annen som står bak som ønsker å gjøre vedkommende mindre troverdig. Man kan fint kjøpe likes/følgere til andre 

Nå ser jeg ingenting sånt på instaen til wenchelarsen, så vet ikke helt akkurat hva det snakkes om 🙂 

Hun har slettet det ser jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Skogspike skrev:

Jeg synes WL virker for ærlig og for smart til å gjennomføre et slikt stunt. 

Tilføyelse: Til tross for at AB er det store forbildet. Det er ikke så smart, i mine øyne. 

Enig. WL virker veldig ærlig og redelig, så dette er det nok noen som har gjort for å ødelegge for henne (eller misforstått forsøk på å  "booste"/hjelpe) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at WL har kjøpt følgere/liker. Tviler også veldig sterkt på at AB har kjøpt noen for henne. Jeg har hørt at dette kan skje utenfor kontoeier sin kontroll, uten at jeg kan dokumentere det. Har imidlertid opplevd det på Facebook, da en side jeg administrerer plutselig fikk flere hundre nye følgere fra Asia på få timer. Måtte stenge siden for å få stoppet det. 

Wenche, du bør bytte passord på alle kontoene dine, og slette/blokkere/rapportere flest mulig av de åpenbart falske profilene som har vært innom deg for å unngå spam. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk som ikke er med på ABIP med i Snap'en deres? Sett flere som har svart nei når de blir spurt om de er med i AB sitt program... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt, snappen er ikke i regi av influencer programmet, bare et privat initiativ

34 minutter siden, slipset skrev:

Hvorfor er folk som ikke er med på ABIP med i Snap'en deres? Sett flere som har svart nei når de blir spurt om de er med i AB sitt program... 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...