Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rettfralevra skrev:

Nå kommer flere og flere med sine AB historier.

Mette Ask har skrevet i bloggen at hun tydeligvis ikke kommer seg utav avtalen før i februar.

 

Og som jeg skrev i MA-tråden, håper hun virkelig tar bladet fra munnen og forteller om den virkelige erfaringen fra kurset og AB som mentor, og ikke som hun tidligere har skrevet, at kurset var så bra og AB hadde peiling på det hun drev med.....men er sikkert noen kontrakter som er signert at man ikke kan trekke seg og komme med uttalelser i ettertid som ikke er til fordel for initiativ-takeren

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rettfralevra
1 time siden, Felis skrev:

Men jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli nominert og ikke at jeg kanskje ble nominert, så da trodde jeg som sagt på det. Men nå vet jeg at det ikke stemmer og selv om jeg fremdeles skulle ha vært i samme situasjon som da jeg ble lovet dette, så tror jeg ikke at det ville ha skjedd.

https://metteask.blogg.no

Å gud så flaut! Ikke for MA, men for den som lovte henne det (som ser ut til å være en representant for Blogghuset). Hun skulle til og med bli nominert i en kategori som ikke eksisterer, de har diktet den opp 😂

Jeg kan ikke huske at Anne Brith selv noen gang har vært nominert, bare at hun brukte Vixen som sjekkearena.. Men kanskje hun kan dikte opp en egen prisutdeling og så vinne alle kategoriene selv? Det blir omtrent like troverdig som Vixen-awards!

Mette med flere er dessverre ikke sterke nok til å stå fram! AB har jo valgt ut «svake» og små bloggere som hun forsto ikke ville ta opp kampen mot henne og det tragiske kurset😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Rettfralevra skrev:

Mette med flere er dessverre ikke sterke nok til å stå fram! AB har jo valgt ut «svake» og små bloggere som hun forsto ikke ville ta opp kampen mot henne og det tragiske kurset😔

Hun skriver i kommentarfeltet sitt at det vil komme forklaring i februar.. det blir spennende å se hva som kommer frem da.. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt viss hun ikke tør stå frem med historien sin. AB har jo en historie med å både true med anmeldelser, skrive bok hvor hun henger ut mennesker og saksøker over en lav sko. Mennesker med både dårlig impulskontroll og dømmekraft skal en passe seg for.. Hun kan oppleves som truende og lite beregnende ut fra det jeg har sett og hørt fra den kanten. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

👏🏻 godt skrevet!

Tommel opp for Mette, tror det er bra for troverdigheten hennes det hun har gjort nå. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, FruJohansen skrev:

Samtidig trekker hun seg jo også helt unna konfrontasjoner der hun ikke kan vinne. Da Helene Drage presset henne til å respondere på hvorfor hun tok negative kommentarer fra Helene Drage -tråden og presenterte dem som hets mot seg selv i sin egen bok (altså, bare...hallo!) - så svarte hun etter utallige oppfordringer at hun "bare ønsket å fokusere på det positive (akkuraaaat....!), omgi seg med kjærlighet og at negative mennesker ikke hadde noen plass i livet hennes". Samt at det ikke var noe poeng i å diskutere med vanskelige mennesker som insisterte på at de hadde rett (hallo, Gryte, jeg er Kjele) Det samme gjorde hun med Henrik, etter at hun først prøvde å appelere til følelsene hans ved å grotesk utlevere en mindreåring på det groveste. (Slik hun gjorde med Adina i fjor, da hun fortalte en mengde privat og totalt urelaterte historier om seg selv, for å manipulere Adina sin samvittighet nok til at Bloggomtoppbloggere skulle ha litt mindre AB i monitor) Men når hun ikke når fram, og ikke kan vinne, så stenger hun bare av og later som kritikeren ikke eksisterer. 

Jeg ble også invitert på kaffe av henne da jeg hadde mine feider med henne. Samtidig som jeg ble blokkert i alle kanaler. Instagrammen min har hun aktivt søkt opp for å blokkere, for jeg har aldri brukt den profilen til noe på hennes Insta. I det minste fikk jeg ikke flere PMer av henne etter det, uansett hva jeg skriver her på KG eller ellers. 

Man trenger ikke la seg skremme. Det er mange ombord i M/S Anne Brith, og historiene til de som har stått fram viser at passasjerene finner hverandre der erfaringer deles. 

Kan jeg spørre hva feidene dreide seg om?


Var du en av de mange «heldige» som ble truet med anmeldelse? Skummel dame..

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Mette har forsvunnet, lurer jeg på hvem neste er. Hun som sa seg enig i Debatten med Morten Hegseth om babyspons er med i programmet.. Det er vel dem to som har vært dem største. Får se hvor lenge det varer

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært særdeles skeptisk til bloggeren Mette Ask, heier jeg nå på henne. Det er sterkt å gjøre det hun gjør. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jonas Bie
8 timer siden, Cessa74 skrev:

Det var vel aldri ABIP/Anne Brith som gjorde Mette "stor/toppblogger" Hun var der hun er nå før kurset. Men var smigret av at AB tok kontakt og lovet 1000 følgere i uka og millionlønn innen 3 år.. (HVOR er forbrukertilsynet når man kan selge inn kurs på denne måten som opplagt er svindel?) Vi var jo mange som så dette fra første dag AB kom med dette våset.

Mette skrev jo også for litt siden -etter hun hoppet av ABIP kurset, at hun var nødt til å bli kvitt negative mennesker og press/mas nå som hun var langt nede. Det tenker jeg med stor sikkerhet var AB og kursopplegget. Hun skrev jo videre at det var godt å bli kvitt det som tynget henne.

Og det komiske var at Mette måtte endre på innlegget om hvorfor hun forlot kurset (var mer ærlig i første innlegget før hun endret på det) -og Anne Brith bare; "Da er Mette ASK ferdig og har fullført kurset -det har vært en stor suksee for Mette -lykke til videre!"

Jada, neida så..

Og ærlig takt; TV2 -hva faen tenker dere på/med? Hvorfor i ALLE DAGER er Anne Brith en av bloggerene? Hun har ikke blogg, hun er kun aktiv på snap, kjører svindelkurs og har null omsetning/suksee med sine AS. Hva ER det hun liksom leverer??

Og husk; AB er glad i å overdrive -uansett om det er trussel eller suksee. Husk at hun "tross alt er en av Norges største tv-personligheter og bestselgende forfatter!" Altså.., jeg dauer..

Ja,hva tenker TV2 på?

Sikkert så enkelt som at blant disse småkjedelige deltakerne i Bloggerne trengs det et crazy element, en løs kanon, til underholdning for seere som ellers ville gått lei.

En voksen dame som kan friste voksne seere.

En som leverer rikelige mengder opptak hun filmer selv (husker hun skrev mens hun blogget, at ingen leverte inn mer film til programmet enn det hun gjorde).

En annen "fordel" er at hun ikke eier filter, så produksjonen kan antakelig velte seg i timer med bannskap, party og nakne lår. Hvis man skal kunne se noe positivt i dette, så er det at barna ikke skal være med denne gangen, det er jobben som mentor det skal fokuseres på.

Så kan man bare håpe at TV2 er sitt ansvar bevisst, og har i bakhodet at dette mennesket har familie, selv om AB selv er uten filter. De MÅ ikke nødvendigvis ta med alt deltakerne leverer.

Håper de tok lærdom av en viss scene med Anna R og mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så suksesshistorien til ABIP MA antyder at hun i/etter Februar skal "reveal all" - og at det hun skal fortelle sannhetene om ikke er positivt ? Akkurat det vet jeg ikke om jeg hadde gjort eller turt da, mtp på hvor raskt AB anmelder folk (var det ikke 17 stk i forbindelse med boken?) 

Husker jeg tenkte da dette kurset startet at jeg håpet ingen av deltagerne havnet i en konflikt med kurslederen, for det virker både skummelt og skremmende å ha feider med henne. Tror jeg ville holdt avslutningen av samarbeidet så konfliktfritt og utenfor offentligheten som mulig hvis jeg var MA. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isild skrev:

Så suksesshistorien til ABIP MA antyder at hun i/etter Februar skal "reveal all" - og at det hun skal fortelle sannhetene om ikke er positivt ? Akkurat det vet jeg ikke om jeg hadde gjort eller turt da, mtp på hvor raskt AB anmelder folk (var det ikke 17 stk i forbindelse med boken?) 

Husker jeg tenkte da dette kurset startet at jeg håpet ingen av deltagerne havnet i en konflikt med kurslederen, for det virker både skummelt og skremmende å ha feider med henne. Tror jeg ville holdt avslutningen av samarbeidet så konfliktfritt og utenfor offentligheten som mulig hvis jeg var MA. 

Hun kommer garantert ikke til å fortelle "sannheten", det er nok bare noe hun sier nå for å vekke nysgjerrigheten til leserne sine. Det er hun ikke tøff nok til! Dessverre! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Hun kommer garantert ikke til å fortelle "sannheten", det er nok bare noe hun sier nå for å vekke nysgjerrigheten til leserne sine. Det er hun ikke tøff nok til! Dessverre! 

Mange vil nok vente "i spenning" på hva hun har å fortelle ja, så hvis det er litt clickbait fra hennes side, så er det nok en effektiv sådan.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Mette har opplevd at kurset har vært noe helt annet enn hva som ble lovet, er det bra om det kommer fram. Anne Brith bør ikke få fortsette med trusler, grunnløse anmeldelser og bruk av phishing uten at det kommer noen motreaksjoner. Vi skal ikke glemme at hun faktisk har blitt saksøkt for falske påstander, og tapt rettssaken. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Jeg håper Mette sier hvordan det egentlig er på en saklig måte i februar. Det fortjener potensielt nye «ofre» til ABIP, og AB selv trenger å få en realitetsorientering. Er «sannheten» lagt frem saklig og riktig har hun ingenting å være redd for, for AB vinner ingen rettsak på krenk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Isild skrev:

Så suksesshistorien til ABIP MA antyder at hun i/etter Februar skal "reveal all" - og at det hun skal fortelle sannhetene om ikke er positivt ? Akkurat det vet jeg ikke om jeg hadde gjort eller turt da, mtp på hvor raskt AB anmelder folk (var det ikke 17 stk i forbindelse med boken?) 

Husker jeg tenkte da dette kurset startet at jeg håpet ingen av deltagerne havnet i en konflikt med kurslederen, for det virker både skummelt og skremmende å ha feider med henne. Tror jeg ville holdt avslutningen av samarbeidet så konfliktfritt og utenfor offentligheten som mulig hvis jeg var MA. 

Hvor mange av de 17 anmeldelsene har resultert i noe som helst? Jeg tror ikke det er så farlig å bli anmeldt av ABD, hun har jo ingenting å komme med 😉

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...