Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Felis skrev:

Er det noen som har sett noe fra rød løper? Jeg finner bare reklame for båtturen og veldig mye mat.

Leste et sted at det var med TV-team fra tv2 på turen. Kanskje til bloggerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Felis skrev:

Det var vel ingen teppebutikker der oppe som hadde noen røde tepper å sponse dem med...

 

 

Antagelig ikke 😂. Men det er jo heller ingen som har skjønt i hvilken anledning de skulle gå på denne røde løperen. Det pleier jo å være i en forbindelse, premiere e.l. Man ruller ikke bare ut en rød løper, kun for å gå på den, uten grunn 🤔😅😂

Endret av Veslefrikk
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Veslefrikk skrev:

Antagelig ikke 😂. Men det er jo heller ingen som har skjønt i hvilken anledning de skulle gå på denne røde løperen. Det pleier jo å være i en forbindelse, premiere e.l. Man ruller ikke bare ut en rød løper, kun for å gå på den, uten grunn 🤔😅😂

Ikke? Gjør det hele tida jeg... når jeg står opp, når jeg skal hente posten, når jeg skal på dass og drite +++

 

😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Felis skrev:

Det var vel ingen teppebutikker der oppe som hadde noen røde tepper å sponse dem med...

 

 

Og europris var nok tomme for 49 kroners røde fleecetepper 🤣

Men herregud, var det ikke pga rød løper-festen de dro til Tromsø da, så blir det avlyst pga «forsinkelser»? Fy faen, så skuffa jeg hadde blitt. Tenk å reise 200 mil og bruke en formue i flybilletter og hotell på noe som ikke ble noe av. Hadde jeg vært WL eller en av de andre hadde jeg blitt ordentlig skuffet og følt meg lurt. Men WL virker som hun forguder AB så mye at hun sikkert ikke bryr seg en gang. Jeg har rett og slett vondt av disse «influenserne» som ble snytt for det de dro dit for. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Oppland skrev:

Nå fikk WL pris av AB som årets mest hardtarbeidende  blogger så da var nok rød løper glemt. Prisen var et eksemplar av AB sin bok. 🙄

😂😂😂😂

Da hadde jeg følt meg bra snytt!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hesya skrev:

De er sikkert skuffa... men skulle likt å se den kontrakten alle har skrevet under på..............

Jeg tar en råsjans og tipper at ingen skriver et ord om at de er skuffet. Mulig Anne Brith er forutseende nok til å ha laget en kontrakt som forhindrer deltakerne i å uttrykke misnøye, selv om hun tidligere ikke har forutsett en eneste nedtur. Jeg tror kanskje deltakerne heller holder kjeft fordi de ikke kan eller vil innse at de har kastet bort pengene.

På generell basis så vet de fleste at mennesker som er både samvittighetsløse og karismatiske har en evne til å snakke folk rundt, og få offeret til å legge skylden hos seg selv. Disse menneskene tror at Anne Brith er en fantastisk lærer og mentor. Om de i det hele tatt har stilt spørsmål ved hennes manglende suksess, så har hun sikkert en glimrende forklaring. Og når de nå ikke oppnår suksess selv, så er det helt sikkert de som ikke jobber hardt nok, tør å satse nok, er flinke nok. De må prøve enda hardere, så kommer sikkert suksessen.

Noen begynner nok å se realitetene, men tenk så flaut det er å innrømme det. De har helt sikkert lest og hørt advarsler mot Anne Brith, men de har stått på sitt, stolt på Anne Brith, og pøst ut tusenlapper. Hvis de innrømmer at de tok feil, innrømmer de også at de er dumme...

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer nesten å sprøyte inn 15 000 bare for å følge galskapen fra innsiden 😂😂

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Centimeteren skrev:

Jeg vurderer nesten å sprøyte inn 15 000 bare for å følge galskapen fra innsiden 😂😂

Skal vi opprette en spleis?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Oppland skrev:

Nå fikk WL pris av AB som årets mest hardtarbeidende  blogger så da var nok rød løper glemt. Prisen var et eksemplar av AB sin bok. 🙄

Herlighet for et uproffesjonelt opplegg.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Oppland skrev:

Nå fikk WL pris av AB som årets mest hardtarbeidende  blogger så da var nok rød løper glemt. Prisen var et eksemplar av AB sin bok. 🙄

:sjokk: AB eier pokker ikke skam i livet! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

WL skrev også noe om en husky - event som bare ble til en femminutters greie i mørket, og hun fikk dermed ikke tatt bilder. Håper ikke det var en sponsor som ikke fikk forventet profilering. 

Opplegget halter virkelig. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, jukkapalme skrev:

:sjokk: AB eier pokker ikke skam i livet! 

Så enig, så enig. Da jeg leste hva "prisen" var  for mest hardtarbeidende blogger så fikk jeg sjokk. At det går ann! 

Endret av Oppland
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Nå fikk WL pris av AB som årets mest hardtarbeidende  blogger så da var nok rød løper glemt. Prisen var et eksemplar av AB sin bok. 🙄

Lurer på hvor sannsynlig det er at WL har boken fra før av, sikkert 99,99% 😎

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...