Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Felis skrev:

Joda, du er nok slettet 😁 Sletting av folk på SoMe er sannsynligvis eget kapittel på ABIP.

Ikke at du går glipp av noe. I dag er det en ung pen jente som har Snap'en. Først går hun utover en brygge og prater om noe med Hvaler, men det er vanskelig å få tak på hva, siden hun er andpusten og det blåser. Deretter spiser hun en drue. Og så kjører hun bil mens hun snakker (eller synger?) med smurfestemme. Lenge...

Den "neste store" her, altså...

Aha! Det er sånn de ikke skaffer seg følgere, altså! :icon_lol:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her dukket influenserne plutselig opp under navn/merke "Snapchat exclusive", er det noe nytt eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg tidligere?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Habibi Skibobo skrev:

Her dukket influenserne plutselig opp under navn/merke "Snapchat exclusive", er det noe nytt eller er det bare jeg som ikke har fått det med meg tidligere?

Oppdaget det her om dagen jeg også.  Men det blir ikke noe mer exclusivt av den grunn... 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hesya skrev:

Oppdaget det her om dagen jeg også.  Men det blir ikke noe mer exclusivt av den grunn... 😂

Nei, absolutt ikke 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal ta turen til Tromsø neste helg for å se ABIP-stjernene på den røde løperen? :)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 14.14, Gjest Ispahan skrev:

Hun publiserte det på Snapen til ABIP

https://m.imgur.com/a/E8KZOdt

Bildene kom i feil rekkefølge. Hun takker for seg først😊

Deretter skrev hun på bloggen at hun ikke var sterk nok til å blogge om personlige ting.

https://www.husetpaalandet.no/slutte-a-blogge-personlig/

Kan ikke se at hun har trukket seg fra kurset (refererer til linkene). For meg ser det ut som hu har trukket seg fra snappchat gruppen og vurderer hvor personlig hun skal være fremover!?

Endret av Trude4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.10.2019 den 19.49, Centimeteren skrev:

Noen som skal ta turen til Tromsø neste helg for å se ABIP-stjernene på den røde løperen? :)

Tror ikke det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Er det i det hele tatt NOEN av de kursdeltagerne som har noe ålreit å komme med? 😳Titter innom WL som en guilty pleasure innimellom, men det er jo det samme i innlegg etter innlegg etter innlegg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lille_Krokodille said:

Titter innom WL som en guilty pleasure innimellom, men det er jo det samme i innlegg etter innlegg etter innlegg... 

WL er en kopimaskin som går på repeat i det uendelige. Jeg er nesten imponert.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Er det i det hele tatt NOEN av de kursdeltagerne som har noe ålreit å komme med? 😳Titter innom WL som en guilty pleasure innimellom, men det er jo det samme i innlegg etter innlegg etter innlegg... 

Og hun spør og hun spør under hvert eneste bilde på Insta, men hun får svært sjeldent svar. Jeg får litt vondt av henne, hun gir seg ikke selv med så lite engasjement.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Diamant said:

Og hun spør og hun spør under hvert eneste bilde på Insta, men hun får svært sjeldent svar. Jeg får litt vondt av henne, hun gir seg ikke selv med så lite engasjement.

Jeg ser det er utelukkende andre bloggere/såkalte influensere som svarer. Tro om det er andre ABIP-deltagere som har fått i oppgave å være aktive på hverandres feed? :)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Centimeteren skrev:

Jeg ser det er utelukkende andre bloggere/såkalte influensere som svarer. Tro om det er andre ABIP-deltagere som har fått i oppgave å være aktive på hverandres feed? :)

Det skal man neimen ikke se bort i fra...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
43 minutter siden, Diamant skrev:

Og hun spør og hun spør under hvert eneste bilde på Insta, men hun får svært sjeldent svar. Jeg får litt vondt av henne, hun gir seg ikke selv med så lite engasjement.

Får vondt av henne, jeg også. Men jeg fatter ikke hvorfor hun pøser på med det samme om igjen og om igjen... Det er jo ikke noe nytt!? Og selv om hun synes det er stas med sminke og mote, så er det kanskje ikke hennes sterkeste side... Ikke for å være slem, men leppestiften flyter ofte utover og øyenbrynene er jo litt snåle. Lipliner og litt lysere leppestift hadde vært fint! 

Jeg tenker at hun kanskje burde alliert seg med en som var flink til å sminke? Det kunne blitt kule videoer! Og hun har vakre øyne, ingen tvil om det. 

Hun er flink til å bruke farger, det synes jeg er kult. 

Men det drukner så lett i diagnoseprat og repeatinnlegg. Hun og de andre ABIP’erne burde snart innse at oppskriften til AB mangler både sukker, gjær og bakepulver, for å si det mildt... 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Får vondt av henne, jeg også. Men jeg fatter ikke hvorfor hun pøser på med det samme om igjen og om igjen... Det er jo ikke noe nytt!? Og selv om hun synes det er stas med sminke og mote, så er det kanskje ikke hennes sterkeste side... Ikke for å være slem, men leppestiften flyter ofte utover og øyenbrynene er jo litt snåle. Lipliner og litt lysere leppestift hadde vært fint! 

Jeg tenker at hun kanskje burde alliert seg med en som var flink til å sminke? Det kunne blitt kule videoer! Og hun har vakre øyne, ingen tvil om det. 

Hun er flink til å bruke farger, det synes jeg er kult. 

Men det drukner så lett i diagnoseprat og repeatinnlegg. Hun og de andre ABIP’erne burde snart innse at oppskriften til AB mangler både sukker, gjær og bakepulver, for å si det mildt... 😳

😅👌🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tranedatter skrev:

Lurer på om alle bilder WL har på insta er freeware eller "lånt"... for hennes er det ikke. Hvor langt inn i kurset er de, av hvor mange uker? WL har 815 følgere så langt. 

https://socialblade.com/instagram/user/wenchelarsen.no

 

Og nå i det siste så er det veldig mange "lånte" bilder på bloggen også... Både bilder og innlegg er veldig på repeat. Når du bruker det samme bildet i hvert tredje innlegg, så blir det ikke akkurat så spennende. 

Endret av Veslefrikk
La til litt.
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 11.20, slipset skrev:

Er det normalt å snakke med babystemme i voksen alder? Ref. hun på snap nå... 

Det er i hvert fall ikke normalt for henne, ifølge en i familien min som kjenner henne. Hun ble veldig overrasket over den "nye" stemmen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lille_Krokodille skrev:

Får vondt av henne, jeg også. Men jeg fatter ikke hvorfor hun pøser på med det samme om igjen og om igjen... Det er jo ikke noe nytt!? Og selv om hun synes det er stas med sminke og mote, så er det kanskje ikke hennes sterkeste side... Ikke for å være slem, men leppestiften flyter ofte utover og øyenbrynene er jo litt snåle. Lipliner og litt lysere leppestift hadde vært fint! 

Jeg tenker at hun kanskje burde alliert seg med en som var flink til å sminke? Det kunne blitt kule videoer! Og hun har vakre øyne, ingen tvil om det. 

Hun er flink til å bruke farger, det synes jeg er kult. 

Men det drukner så lett i diagnoseprat og repeatinnlegg. Hun og de andre ABIP’erne burde snart innse at oppskriften til AB mangler både sukker, gjær og bakepulver, for å si det mildt... 😳

Føler det samme jeg også. Hadde det ikke vært for at jeg vet at hun er med i kurset til AB, så hadde jeg trodd at hun bare kødda med oss. Når man ser alle de bildene der hun ser tankefullt ut gjennom det samme vinduet, så skulle man nesten tro at bloggen gikk ut på å harselere med alle de tåpelige rosabloggerne/influenserne der ute. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom bloggen til WL et par ganger, og jeg må si at hvis dette er typen deltagere AB har på sine kurs burde hun skamme seg. Hvordan kan hun gi mennesker som åpenbart har problemer, og som i tillegg legger alt i dette, forhåpninger om røde løpere og store inntekter? Hva skjer når de innser at de er blitt lurt? Det er iskaldt og direkte stygt gjort. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...