Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Observer skrev:

Har vært innom bloggen til WL et par ganger, og jeg må si at hvis dette er typen deltagere AB har på sine kurs burde hun skamme seg. Hvordan kan hun gi mennesker som åpenbart har problemer, og som i tillegg legger alt i dette, forhåpninger om røde løpere og store inntekter? Hva skjer når de innser at de er blitt lurt? Det er iskaldt og direkte stygt gjort. 

Når man tenker på hva ABIP har lovet ifht antall følgere, suksee, økt inntekt og annen svada -så burde jo samtlige som drar til tromsø konfrontere AB; Hvor BLIR det av resultatene? Pr nå har INGEN lykkes i noe som helst -resultatene taler for seg selv. Anne Brith har som vanlig lovet masse og innfridd nada. Blir jo bare komisk når de skal møtes og "gå på rød løper" -dvs det røde teppet hotellet ruller ut -når ingen -ABSOLUTT INGEN har lykkes på noen som helst måte. (Bortsett fra Anne Brith selv da -som har tjent flere hundretusen på enkle mennesker som har betalt masse penger i håp om å bli toppblogger og stor influencer)

De kunne jo forsåvidt også be kursleder vise til egen suksee; Boka? Åja, den floppa og hun tapte rettsak pga falske anklagelser i boka. Kurset? Åja -ingen har lykkes -men det er sikkert fordi de selv ikke har jobbet hardt nok!.. 7 AS med heftig overskudd og grundertilværelse som blomstrer med oppdrag? Åja -ikke enda nei.. Og hun bare ville ikke delta i årets store bakehappening -hun ble selvsagt "sikkert" spurt altså! Osv Osv.. 

Minner mer om en sekt med en sterk leder og naive medlemmer som ikke evner å bruke egne hjerneceller. Hadde jeg betalt tusenvis av kroner for dette kurset som absolutt ingen har lykkes med -så hadde jeg KREVD pengene tilbake. Umiddelbart. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i veldig mye av det du skriver@Cessa74, men en liten kommentar til det du estimerer om antall deltakere. De som har blitt med på influencerprogrammet er antakelig blodfans av AB og ønsker også veldig sterkt å bli influencere. Så jeg tror de aller fleste strekker seg veldig langt for å dra til Tromsø for å henge med idolet sitt, og dusje i blitzregnet. Eller noe slikt. Jeg tror ikke det er så stor frafallsprosent, 10 personer er sikkert et realistisk anslag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler de ABIP noe for dette, eller er det kun billett og hotell som de må betale selv? Og hvis eventet er gratis, får de som ikke har mulighet til å delta refusjon i kursavgiften? Det er jo en stor del av kurset de går glipp av...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært spennende med en flue på veggen i Tromsø som kunne ha holdt KG informert om hvor mye plass som vies til haterne og nett-trolla her inne. Det kan være nye strategier for å knekke haterne en gang for alle blir diskutert ;) Nåja- det er til å leve med 😅men undres om ikke flere (2-3) på kurset er litt stolte over å ha fått egen tråd her.

Endret av Jammf
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på flyet til Tromsø :) Håper å treffe flest mulig av influenserne, ta bilde med de og få autograf. Har allerede avtalt med Mette Ask og Wenche Larsen, og håper selvfølgelig Anne Brith har tid til et bilde :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svippet innom bloggen til WL og hun har idag tidlig dratt til Tromsø. På 16-års dagen til sønnen. Den var ikke helt grei, synes jeg. Det sier litt hvor sterke i troen følgerene til AB er. 

Endret av n_97
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, n_97 said:

Jeg svippet innom bloggen til WL og hun har idag tidlig dratt til Tromsø. På 16-års dagen til sønnen. Den var ikke helt grei, synes jeg. Det sier litt hvor sterke i troen følgerene til AB er. 

Enig om han var yngre, men å feire 16årsdagen hjemme alene med f.eks filmkveld med kompiser uten foreldre hjemme høres ut som en drøm for de fleste 16-åringer :)

Tror Wenche har skrevet at sønnen mente hun skulle dra.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Centimeteren skrev:

Enig om han var yngre, men å feire 16årsdagen hjemme alene med f.eks filmkveld med kompiser uten foreldre hjemme høres ut som en drøm for de fleste 16-åringer :)

Tror Wenche har skrevet at sønnen mente hun skulle dra.

Jeg er mer bekymret for at WL har mistet baggasjen sin. Hva om rød løper er i dag? Ikke så lett å skjønne fra programmet som er "åpent for tolking". Forventningene er virkelig skrudd i taket, i hvert fall for WL.

Jeg håper at arrangementet svarer til forventningene, men dessverre bærer det preg av at alt er planlagt ut ifra hva Anne Brith har tigget til seg av spons. Og for å være ærlig, så har hun lagt mer innsats i å får sponset oppussing av hus, enn arrangementer i Tromsø. Det er lang reiseveg til flere arrangementer og trang tidsramme (hvem spiser 3-retters på så kort tid?). Og deltakerne bor på 5 forskjellige hoteller, noe som skaper ekstra forsinkelser. Hvem var det som planla denne turen???

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var det mest uprofesjonelle opplegget jeg har sett. Både når det gjelder innholdet av kurset som etter min mening var syltynt og opplegget med at kursdeltakerne skulle fordeles på 5 hoteller, spesielt med tanke på at de var så få deltakere. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste busser (?) de kursdeltagerne helt til Malangen for å få velkomstdrink og spise middag? Det er over en time å kjøre hver vei, og de har totalt tre timer på resorten - det er like lenge i transit som de har på lokasjonen. Kunne de ikke spist middag i sentrum? F.eks på The Edge, som er en naturlig plass å velge for noe fancy?

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruJohansen skrev:

Hvorfor i huleste busser (?) de kursdeltagerne helt til Malangen for å få velkomstdrink og spise middag? Det er over en time å kjøre hver vei, og de har totalt tre timer på resorten - det er like lenge i transit som de har på lokasjonen. Kunne de ikke spist middag i sentrum? F.eks på The Edge, som er en naturlig plass å velge for noe fancy?

Fordi The Edge ikke så snappene hvor Anne Brith tigget om spons?

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Felis skrev:

Fordi The Edge ikke så snappene hvor Anne Brith tigget om spons?

Syns jeg leste at hun bor der selv? 

Man skulle tro at man klarte - som et vanlig menneske uten influencerpower - å få til en grei deal med ETT hotell dersom man skulle huse 30 pers og i tillegg leie konferanserom en helg. Alle som har prøvd å arrangere noe som helst med over 10 pers involvert, vet at logistikk er et mareritt. Tromsø er en knotete og trang by å kjøre i, med en buss (igjen: ?) på en lørdag på dagtid. 

Pussig opplegg. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreamteam W og M deler rom i Tromsø. Blir interessant å se hvor likt eller ulikt de opplever hele sulamitten ettersom de skal rapportere og være sammen hele helgen. 

Endret av Jammf
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FruJohansen skrev:

Syns jeg leste at hun bor der selv? 

Man skulle tro at man klarte - som et vanlig menneske uten influencerpower - å få til en grei deal med ETT hotell dersom man skulle huse 30 pers og i tillegg leie konferanserom en helg. Alle som har prøvd å arrangere noe som helst med over 10 pers involvert, vet at logistikk er et mareritt. Tromsø er en knotete og trang by å kjøre i, med en buss (igjen: ?) på en lørdag på dagtid. 

Pussig opplegg. 

Ser det nå, reklame for gardinene på The Edge. De er de samme som hjemme i huset til Anne Brith, så hun gidder ikke å bry seg med utsikt.

https://imgur.com/a/OXUZAOE

Seriøst Anne Brith? Er dette det beste du får til for elevene dine og sponsoren din? Innser at du mente alvor når du skrev at du var "tom" :klaske:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av en del av det AB tidligere har gjort ( for å repetere meg selv: Si på GMN at hun legger ned bloggen pga trusler mot familien, for så å eksponere familien i like stor (og større)  grad. Samt er jeg ikke fan av utlevering av ex`er, ex`ers familie, eller å skrive feil om noen i bøker. Jeg er heller ikke fan av å kontakte arbeidsgiver til noen som har brukt forbrukermakten sin) 

Men, når det gjelder dette kurset, og kurshelgen. Jeg kjenner kun til MA og WL som er med på kurset, de ser begge ut til å glede seg, og de ser begge ut til å være veldig fornøyd med kurset. 

Så da håper jeg de koser seg masse alle sammen, og får en kjempefin helg! Om jeg personlig har troen på at vi ser så mange av de som topp-influencere? Nei, for da hadde vi nok sett mer til de allerede. Men det er min mening. Det jeg tror er at flere av deltagerne har en personlig vekst av dette kurset.  Det kan virke slik på WL blandt annet. Hvis ikke deltagerne selv syns det er lureri eller bortkastet, så skal ikke jeg syns det heller..( selv om vi rister på hodet og ikke ville meldt oss på noe slikt selv)

Mener JEG da :) 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har ein snikande følelse av at dei rett og slett ikkje har lov til å koma med noko negativt, eller at dei uansett føler seg så utvalgte at dei ikkje har lyst å fortelja om noko negativt heller for å forsvara turen for seg sjølv. Kanskje eg berre er i overkant kynisk.

Endret av decker
Flau skrivefeil
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Tror ikke arrangementet i Tromsø har noe med hverken ABIP eller ABD å gjøre. Egmont har et arrangement i Tromsø i helgen.

 

6AE5FCFB-3E86-433D-BA49-591A9DBF130B.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...